חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התפריט הרחב של שיפור יחסי המין

בעידן הנוכחי שבו אנו חיים, רוב הבעיות הרפואיות מצאו פתרון כזה או אחר. גם בתחום חיי המין והבעיות הרלוונטיות לתחום אנו עדים לשיפור משמעותי ועלייה בכמות הטיפולים המוצעים בתחום.

גבר ואישה

אילו בעיות מאפיינות את תחום יחסי המין בישראל ובעולם בכלל?

ישנן לא מעט בעיות במסגרת חיי המין שדרשו או עדיין דורשות טיפול. חשיבות חיי המין בכל סוג של מערכת יחסים היא ברורה לכול: האינטימיות והקרבה בין בני הזוג משפיעים בצורה רבה על הצלחת מערכת היחסים. בין הבעיות הנפוצות תוכלו למצוא את השפיכה המהירה (הנה 3 דרכים לעכב אותה) שמופיעה אצל גברים. שפיכה מהירה פוגעת בטיב יחסי המין בין בני הזוג בכך שמונעת מהם לקיים יחסי מין ממושכים לאורך זמן, ובעיקר פוגעת בהנאתו של הצד השני. בעיה נפוצה לא פחות היא אורך איבר המין הזכרי. בעיה זו נפוצה עד כדי כך שעשרות חברות פרטיות וממשלתיות ברחבי העולם מנסות לתת מענה רפואי לעולם לבעיה. כך הדבר גם בישראל.

כיום ישנם לא מעט סוגי טיפולים המוצעים לפתרון הבעיה, החל מהזרקות של סוגי חומצות (תהליך זהה לתהליך ניתוח פלסטי שאנו מכירים), נטילת תרופות כאלה ואחרות וכמובן ניתוחים מקומיים לצורך מתיחת העור. הסבר מפורט יותר תוכלו למצוא באתר האינטרנט אקסטרה סייז, שמתמחה בתחום בעיות יחסי המין ובפרט בתהליכי הגדלת איבר המין הגברי.

כיצד העולם מתייחס לבעיות אלו?

בגדול, ניתן להגיד שישנו שינוי קיצוני לטובה ביחס הניתן לנושא זה (בעיות ביחסי המין) הן בהיבט הרפואי והן בהיבט התפיסתי. בהיבט הרפואי כפי שציינו השיפור בא לידי ביטוי בכך שיש מגוון רחב יותר של פתרונות רפואיים בנושא. בהיבט התפיסתי והפסיכולוגי, ישנה פתיחות רבה יותר בנושא. אם בעבר לא היה נהוג ואף התייחסו בזלזול לאנשים שחוו בעיות ביחסי המין שלהם (כמו איבר מין קטן או שפיכה מהירה) וכתוצאה מכך קהל האנשים שסבל מהבעיה העדיף "להתחבא" ולא לשתף אודות הבעיה, כיום הקהילה פתוחה יותר לנושא ואף דוחפת אנשים לפתיחות בנושא.

בעיות ביחסי המין ובאופן כללי בחיי המין של הגבר, יכולות להיגרם ממגוון רחב של סיבות. בין אם מדובר בסיבות תורשתיות, בהן הסב או האב סבל גם הוא מבעיות כאלה (איבר מין קטן או שפיכה מהירה ועוד), בסיבות פסיכולוגיות (בעיות ביטחון אצל הגבר שמביאות לפגיעה ביחסי המין) וכמובן סיבות בריאותיות כאלה או אחרות שמונעות מן הגבר לנהל יחסי מין תקינים וטובים כמו שאמור להיות.

באופן כללי, חשוב לדעת ולהבין שכיום ישנה פתיחות רבה לנושא ומגוון רחב של פתרונות תרופתיים לבעיות כמו איבר מין קטן ועוד. כל שעליכם לעשות הוא לצבור ביטחון ולגשת לטפל בבעיה בהקדם האפשרי. ככל שתשכילו לעשות זאת מהר יותר, כך חיי המין שלכם ישתפרו מהר יותר והחיוך יחזור לפניכם!

רוצים להמשיך בקריא בנושא זוגיות: על הדרך שבין הדייט הראשון ועד הזקנה – כנסו לכאן

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות