חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבנר קופל – משפר תשתיות כדורסל הנוער בישראל

כדורסל נחשב לאחד מענפי הספורט המפותחים והפופולריים ביותר בישראל ומאחוריו עומדים שורה של אנשי מפתח, כאשר אבנר קופל – יו"ר איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה לשעבר ניצב בראשם כמחולל השינוי העיקרי ונחשב למי שפעל מעל ומעבר לטובת קידום הענף, שיפורו והידוק הקשר בינו לבין בני הנוער בישראל.

אורח חיים בריא ומאושר בשיטה של אבנר קופל

במשך שנים רבות ביקשה המדינה לחנך לספורט בקרב בני הנוער בישראל ולשם כך הקימה מגרשי כדורסל, כדורגל וטניס בפארקים ציבוריים רבים, באולמות הספורט של בתי הספר ובמוסדות קהילתיים מקומיים כמו מתנ"סים. אלא שעם הזמן מתקנים אלה התיישנו והוזנחו וחלקם הפכו למפגעי בטיחות ממש. הציבור באותם ימים הביע עניין ירוד מאוד בכדורסל, מה שגרם לחוסר אכפתיות לנושא מצידם של כל המעורבים.

ואז הגיע אבנר קופל שנבחר לתפקידו כיושב הראש של איגוד הכדורסל ובהמשך שימש כיו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל והבין שדרוש שינוי מהותי בתפיסה. פעמים רבות הזכיר קופל את אמונתו האישית באורח חיים בריא ופעילות גופנית כדרך לחיים מספקים ומאושרים: אתה יכול להיות אדם מאושר מאוד כנגר שבונה ארונות הזזה מעוצבים ושולחנות קפה דקורטיביים, אך לא די באושר המנטלי כדי להאריך ימים ועל כן חיוני מאוד לעסוק גם בפעילות גופנית כלשהי.

כאיש עסקים מוכשר וכאזרח משפיע, הבין אבנר קופל כי יוכל לתרום מכישוריו וניסיונו כדי להנחיל את תפיסתו לציבור, על ידי מינוף ענף הכדורסל ושיפורו מקצה לקצה, בייחוד בסביבת בני הנוער.

כדורסל

כיצד פעל אבנר קופל למען תשתיות הכדורסל בקרב בני נוער?

אבנר קופל הנהיג מספר שינויים ושיפורים בענף וביניהם הקרנת כל משחקי הליגה בשידור חי וביצוע מהלכים עסקיים שהניבו כספים רבים שהועברו לטובת שיפור המגרשים ושיפור הרמה המקצועית של השחקנים. בנוסף החל קופל לשדרג את המגרשים הציבוריים ואולמות הספורט בבתי הספר, על מנת ליצור צעד נוסף לקידום התחום והנחלת התפיסה בקרב ילדים ובני נוער. למרות שנתקל באתגרים וקשיים רבים לאורך עשור שלם כיושב ראש המנהלת, התוצאות לא איחרו לבוא: הנוער הישראלי זכה להיכרות מחודשת עם ענף הכדורסל והחל להביע עניין גובר במשחקי הכדורסל, לרכוש כרטיסים למשחקים ולהתעניין בסיקורי המשחקים, הפרשנויות וההקרנות בערוצי הספורט. העניין הגובר בכדורסל אף יצר שורה של "גיבורי נוער" מהתחום וביניהם עומרי כספי ויותם הלפרין שהפכו לאהודים לא פחות מטאלנטים מפורסמים בכדורגל הישראלי.

שינוי תפיסתי מקצה לקצה

החזון של אבנר קופל לכונן שינוי תפיסתי בקרב הציבור ובעיקר בני הנוער נרשם בהצלחה גדולה כל כך, עד שגם האופי של המשחקים החל לפנות לכיוונים חיוביים: אירועי האלימות במהלך המשחקים פחתו משמעותית, נוצרו טורנירים לאליפויות נוער וחלה צמיחה מחודשת של חוגי הכדורסל לילדים. כיום נהנה ענף הכדורסל הישראלי מתדמית בריאה, מפותחת, איכותית ותחרותית, המשפיעה יותר ויותר על אורח החיים המודרני בקרב הגילאים הצעירים. עוד הגדיל לעשות קופל כשנקט בצעד מפתיע והחל להכשיר שחקנים מקבוצות הנוער לבוגרות, במקום לגייס שחקנים זרים מחו"ל. מהלך זה יצר השפעה מכוננת על ילדים וילדות שחולמים לעסוק בספורט וקיבלו סוף סוף בזכות אבנר קופל הזדמנות אמיתית להגשים זאת.

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות