חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות משרד עורכי הדין פייפר כהן

משרד עורכי הדין פייפר כהן הוקם בשנת 2007, ע"י עורכי הדין אייל פייפר ושרית כהן.

המשרד הינו משפחתי ומלבד בעלי המשרד, אשר מנהלים אותו, הוא כולל עוד מספר עורכי דין אשר עוסקים בכמה תחומי התמחות.

 

תחומי ההתמחות של המשרד

משרד עורכי הדין פייפר כהן צבר ידע וניסיון רב במסגרת פעילותו והוא זוקף לזכותו הצלחה בטיפול בתיקים שונים ומורכבים. תחומי התמחותו של המשרד כולל, בין היתר: טיפול בתיקים בנושא אובדן כושר עבודה, תביעות תאונות דרכים, תביעות כנגד חברות ביטוח , תביעות ביטוח לאומי, תביעות נזקי גוף, תביעות חבות ועוד. בנוסף לפעילות המשרד הקשורה לתיקים משפטיים, הוקם ע"י עורך הדין אייל פייפר אתר שבאמצעותו ניתן לקבל הכוונה בנוגע פיצויים.

 

הצלחות המשרד

ככלל, משרד עורכי הדין פייפר כהן זוקף לזכותו כמה הצלחות מהותיות, אשר כוללות:

  1. זכאות לקבלת פיצויים עבור אנשים שסובלים ממחלות נפש, בשל קושי ביכולתם לעבוד. 
  2. הכרה של ביטוח לאומי בלגיטימציה לעישון קנאביס רפואי (עבור אנשים מסוימים שזקוקים לזה, מבחינה בריאותית).
  3. הכרה של המוסד לביטוח לאומי בקבלת פנסיית נכות עבור כלל הגילאים.

 

ההתנהלות עורכי הדין מול לקוחות המשרד

עורכי הדין במשרד פייפר כהן מעניקים שירות מקצועי עבור לקוחותיהם, כאשר המטרה היא להגיע לתוצאות טיפול מקסימליות עבור כל לקוח.

מאז שהוקם משרד עורכי הדין פייפר כהן, זכה הוא להצלחה גדולה, גם כאשר היה מדובר בטיפול בתיקים מורכבים מאוד. פעילות המשרד מתמקדת בין היתר בתביעות נגד חברות הביטוח ומשרד הביטחון, כאשר המטרה בכל טיפול היא להביא להצלחה גדולה ככל האפשר.

 

בעלי המשרד

אייל פייפר ושרית כהן פייפר הקימו את משרד עורכי הדין פייפר כהן בשנת 2007 כאמור ושניהם מתפקדים כבעלי המשרד, כאשר מתחתם עובדים עוד כמה עורכי דין שעוסקים בתחומי התמחות שונים.

עורך הדין אייל פייפר, הינו בעל תואר ראשון במשפטים וכמו כן, הוא גם חבר בלשכת עורכי הדין בישראל. בנוסף לכך, הוא עוסק גם בענייני ביטוח שונים. עורך הדין אייל פייפר מוביל פינה קבועה ברדיו והוא מעביר הופעות רבות בתקשורת, בהן הוא מרצה.

עורכת הדין שרית פייפר כהן, גם היא בעלת תואר ראשון במשפטים וחברה בלשכת עורכי הדין של ישראל ואת את דרכה במקצוע עריכת הדין היא החלה בחברה ציבורית גדולה. בנוסף לכך, היא בעלת מיומנות וניסיון בטיפול וניהול של תיקים בתחומי הנזיקין והאזרחי. לעורכת הדין שרית כהן פייפר יש חלק גדול בפתרון בעיות עבור לקוחות המשרד, הודות לנסיונה ולידע שצברה עם השנים בתחומים בהם הוא מתמחה.

לקבלת מידע נוסף אודות משרד עורכי הדין פייפר כהן, תוכלו להיכנס לאתר  https://fclaw.co.il, לקרוא על תחומי התמחות המשרד ובנוסף, להשאיר פרטים לצורך קבלת ייעוץ מקצועי באחד מן התחומים.

 

זכוכית מגדלת

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה