חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אוכל לכלבים גורים – מה המשמעות שלו

אם אימצתם אי פעם גור, אתם ודאי יודעים עד כמה מערכת העיכול שלהם רגישה ועד כמה הם זקוקים לאוכל שיעזור להם בגדילה והתפתחות. בדיוק כמו בני אדם, גם חיות זקוקים למזון שיעזור להם בתהליכים כמו גדילה, התפתחות ולמעשה מאוד חשובה איך הכלב שלכם יתפתח בהמשך החיים שלו. חשוב מאוד לקבל החלטות תזונתיות חשובות עבור הכלב שלכם על מנת שיצליח להתפתח בצורה האופטימלית.

 

הצרכים התזונתיים של הגורים

יש לתזונה תפקיד קריטי בגדילה ותמיכה של גור. חשוב מאוד שהאוכל של הגורים שלכם יכיל דברים כמו חלק מעין נוסחה כמו למשל סידן, זרחן, חלבונים וחומצות חשובות מסוג אומגה למשל. החלבונים הם מעין אבן יסוד בכל מה שקשור אל  אוכל לגורי כלבים. החלבונים מסייעים על ההשפעה של העור, הפרווה, השרירים ואיברים ורקמות אחרים שמאוד חשובים להתפתחות הגור שלכם.

ישנה תקופה מסוימת, שבה הגור צומח והוא יהיה חייב את החלבונים על מנת לעשות זאת. סידן וזרחן חשובים לשיניים ועצמות בריאות. חשוב מאוד שהגור יצרוך מהם במינון מתאים. החומצות מסייעות לגור שלכם לקבל תזונה מלאה שמעודדת גם את מערכת החיסון שלו. החומצות מסייעות בשמירה על גור הגור שלכם ושמירה על הפרווה שלו.

 

מזון מומלץ לגורים שלכם

מזון גורים חייב לספק לגור את כל אבות המזון, לכן חשוב מאוד לבחור במזון שמכיל את הרכיבים הללו וישנו שילוב אופטימלי של הרכיבים. סוג המזון צריך להיות איכותי וגם להתאים לגורים, כמו למשל סוג פרו פלאן גורים שמסייע גם במערכת החיסון לגורים.

כמו בני אדם, כולנו שונים, כך גם גורי הכלבים, כך שלא כל סוג אוכל יתאים לכל גור, חשוב להקפיד להתאים לגורים את סוג המזון לגזע שלו ולבדוק האם יש לגור שלכם רגישות בפרווה או בעור שלו. אם אתם לא בטוחים, מומלץ להיוועץ עם ווטרינר שאתם סומכים עליו על מנת לקבל הכוונה נוספת בנושא.

 

טיפים מומלצים לתזונת גורים

חשוב מאוד, בעיקר שהגור שלכם כל כך קטן ונמצא בשלב הכי קריטי בגדילה שלו, למלא אחר ההוראות להאכלה שלו. את ההוראות תוכלו למצוא על גבי שק המזון שלו. אכילה לא נכונה מגיל צעיר, עלולה לפגוע בבריאותי או בסופו של דבר להובילו לעודף משקל שיהיה לא בריא עבורו.

הקפידו על שגרת אוכל קבועה שתתאים לגודל, משקל וגם לגיל הגור שלכם. מומלץ לחלק את האוכל שלו למספר מנות ביום או לפי המלצת הווטרינר שלו. הקפידו לשמור על תזונה נקייה ואל תיכנעו לעיניים המתוקות שלו, בסופו של דבר – להאכיל גור משאריות השולחן אומנם ישמח אותו לכמה דקות, אך יגרום לו נזק לטווח הארוך.

 

לסיכום

אם יש לכם גור, שלב הגדילה וההתפתחות שלו עד גיל שנה הוא שלב קריטי עבור ההתפתחות שלו. חשוב מאוד להפקיד על אוכל שמתאים לו ואוכל שיש לו את כל המרכיבים החשובים והנחוצים לגור שלכם.

אוכל לכלבים

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות