חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה באמת עדיף, אחסנה בעיר או אחסון במושבים?

לא משנה היכן תבחרו לאחסן את חפציכם, תמיד כדאי לוודא ששירות הניקיונות של חברת האחסון גם כולל הדברת מזיקים שונים, שלפעמים יכולים אפילו לכרסם בציודכם. חברת הובלות מקצועית שמספקת פתרונות אחסון מדויקים (גם בהתאמה אישית של נפח מחסן)  והרמטיים.

אם אתם מתלבטים לגבי אחסנה בעיר או במושב, כדאי לקחת בחשבון את נושא הנגישות אל הציוד ועוד מספר דברים. למשל, האם אתם נדרשים לאחסן ציוד שעשוי להיות רגיש לפרפר העש? – אם אתם מאחסנים ביגוד ובכל זאת אתם מעוניינים להשתמש במחסני האחסון שנמצאים בסביבת מושב (סביבה אשר מאופיינת בעולם חי עשיר יותר וגם במזיקים שונים), זכרו לוודא שחברת האחסנה תמיד דואגת לריסוסים הנדרשים. חברת אחסון כל, היא חברת הובלות ושירותי אריזה, אשר מתמחה במתן פתרונות אחסון סגורים הרמטית, בין אם במושב או שמא בעיר. יחד עם זאת, כל הניקיונות תמיד מתבצעים בצמוד לריסוסים הנדרשים, וציודכם תמיד יהיה מבוטח על ידי חברות הביטוח בעת אחסונו. במידה ומדובר בציוד רגיש ביותר, ניתן לברר לגבי ביטוח מתאים ורחב יותר.

איש מקצוע

שמירה מתמדת על חפציכם ואיטום מוחלט

אפשר לבצע אחסון דירות במחסנים להשכרה עבור טווח קצר וארוך, ותמיד להיות בטוחים שהריהוט נשמר במחסנים עשויי בטון. במקרים מסוימים, קיימת גם דרישה של הנחת מכולות עבור שימושן כפתרונות אחסנה, כך שניתן להסתייע בחברת אחסון כל גם עבור שינוע המכולות והנחתן במיקומים אסטרטגיים.

בעת אחסון דירות, תכולת מפעלים, חנויות ומשרדים, כדאי לוודא שחברת האחסנה מצוידת בחברת שמירה במשך 24 שעות ושבעה ימים בשבוע. הציוד שלכם יינעל מאחורי שני מנעולים (בהתאם לדרישות הביטוח), אך זה לא מספיק, קיימת הדרישה גם לנוכחות של חברת שמירה (על פי חברות הביטוח, כמובן) במתחם המחסנים עצמם.

מחסני אחסנה ומשטחי אחסון

ניתן גם לאחסן חומרי גלם של בניין על משטחים, אך משטחי אחסון אלו, הם אינם משטחים שמיועדים עבור אחסון רהיטים. אחסון רהיטים חייב להתבצע אך ורק בתוך מחסני אחסנה שמסוגלים לספק את הבידוד שהריהוט שלכם זקוק לו.

רהיטים נוטים להתבקע כתוצאה מחום גבוה, ספות יכולות לספוג אבק רב אם המחסן אינו אטום, וכמעט כל סוג ציוד עשוי להינזק אם מחסני האחסון לא יהיו עשויים מבטון – החומר היחידי שמספק את הבידוד הנכון עבור אחסנה לטווח קצר וארוך. זכרו, לא מספיק שהמחסן יהיה עשוי בטון, יש לוודא שגג המחסן עשוי בטון גם הוא, היות והוא בא ב"מגע" ישיר יותר עם השמש.

בין אם אתם בוחרים בשירותי אחסון במושב או בעיר, וודאו תמיד שאתם מסתייעים בחברת אחסנה מקצועית שתספק לכם את כל מה שאתם זקוקים לו. השירות האדיב הוא רק חלק מהתמונה, וכדאי לבחור בחברה שתהיה שם עבורכם בכל שלב, גם לאחר שסיימתם את תקופת האחסון (לפעמים אנשים מגלים נזקים בציוד רק לאחר תקופה).

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות