חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחת, שתיים, שלוש, מלון טוב?

לפעמים מרגיש, כאילו החלק הכי ממורכב בתכנון חופשה, זה החלק של חיפוש בית מלון. ברצינות, אחרי שיום שלם נטייל, נצבור חוויות, נראה נופים ואנשים ובעיקר נתעייף, אנחנו הכי רוצים להגיע לבית מלון שבחרנו להתאכסן בו. בית מלון שהוא נוח ונעים לשהות בו. ודווקא פה, אנחנו מתחילים להתבלבל. ברגע שמתחילים בחיפוש, אחר בית המלון האידיאלי, רובנו לוקחים בחשבון רק פרמטר אחד, שהוא הקריטי בעינינו – עלות השהייה.

כמובן, ישנן הרבה סיבות לכך – בראש בראשונה אנחנו לא מקומיים ולא יודעים להגיד, מה האזור האידיאלי לשהייה בו ואיזה בית מלון ממוקם באופן שתואם את תוכנית הטיול שלנו. בנוסף, אנחנו גם לא מכירים את אופי השכונות השונות, במקום שאליו אנחנו מגיעים לטיול ולא יודעים להגיד מה נחשב שכונה "טובה", שקטה ובטוחה ומה פחות. סיבה נוספת היא, שאנחנו נוטים להתייאש כבר בעמוד החיפושים הראשון ובסופו של דבר בוחרים את הדבר הראשון (או השני \ השלישי) שמצאנו.

החדשות הטובות – אתם ממש לא היחידים שמסתבכים קצת עם עצמכם. החדשות העוד יותר טובות הן, שהגעתם לכתבה זו, והיא תעזור לכם להבין איך בודקים, איך בוחרים ואיך מבטיחים לעצמנו שעשינו את הבחירה הטובה והנכונה ביותר עבור החופשה שלנו. אז בין אם אתם מחפשים מלונות בצרפת, מלונות בורונה, בין אם בא לכם הוסטל או מלון דירות – אנחנו כאן, לגלות לכם מספר כללי ברזל לחיפוש בית מלון.

 

השקיעו זמן וסבלנות, המון סבלנות

קחו בחשבון, שלהזמין בית מלון טוב לוקח יותר מכמה דקות. כמובן, אם כבר ביקרתם באזור, נגיד ברלין, ושהיתם בבית מלון שמצא חן בעיניכם, דוגמת מלון לאונרדו ברלין (שאגב מדובר בבית מלון נהדר, שממוקם באזור מצוין והוא דוגמא איך מוצאים בית מלון באזור שטוב לנו) אז פשוט תוכלו להחליט לחזור אליו. אבל אם טרם ביקרתם ביעד החופשה שלכם או שהתאכזבתם בעבר מהבחירה של בית המלון , תצטרכו להשקיע זמן ולעשות סקר שוק, לפני שתגיעו לבית מלון שעונה על כל הדרישות שלכם.

 

תשענו על תכנון הטיול

מה הכוונה? נגיד, החלטתם שאתם נוסעים לפריז, אבל את רוב הטיול שלכם תבלו בפרברים או בדיסנילנד, אז אין שום סיבה שתבחרו בית מלון באזור מרכזי דוגמת אזור השאנז אליזה, לא משנה כמה יוקרתי וטוב הוא נראה. למה? כי תבזבזו המון זמן וכסף על נסיעות מיותרות, אל המקומות שאותם אתם מתכננים לבקר. כלל ברזל חשוב, הוא שתמיד עדיף לנו לבחור בית מלון שנמצא במרחק הליכה או נסיעה קצרה מהאזור שבו נסתובב, שכן אחרי שתבלו כמה שעות טובות בשופינג או בהליכה, תהיו עייפים והדבר היחיד שיתחשק לכם, הוא לחזור כמה שיותר מהר לבית מלון שלכם.

 

הגדירו תקציב

נכון מבאס להתחיל חיפוש בית מלון ואז לגלות בתוצאות חיפוש, שכל בתי מלון שמוצגים לכם, חורגים בהרבה מהתקציב שלכם? אז תמנעו את זה מראש, על ידי הגדרה של טווח החיפוש. חשוב לא לחשב על השקל, היורו או הדולר ולתת מרחב תמרון של נניח, 10 – 15 יורו. למה? כלל ברזל נוסף, אומר שאולי במרחק של יורו אחד בלבד (או דולר) מהטווח שהגדרתם, נמצא בית מלון שחלמתם עליו ופשוט לא תראו אותו בתוצאות החיפוש שלכם. סיבה נוספת היא, שקיים סיכוי שתקבלו דיל על כמות הלילות שתזמינו ואז מחיר ללילה אחד, יהיה זול יותר מהמוצג בהתחלה.

 

תעשו חיפוש מקדים על אזורים מומלצים

אם אתם מגיעים למקום בפעם הראשונה, סביר להניח שאתם לא בדיוק יודעים מה יש בסביבה ואילו שכונות נחשבות בטוחות וטובות לשהות בהן. ישנם אזורים מאוד מרכזיים, דוגמת אזור התחנה המרכזית ברומא, שלא מומלץ לשהייה בו, הן בשל הרעש והן בשל האוכלוסייה שמסתובבות באזור.

 

דברים נוספים שכדאי לבדוק

האם לבית מלון שאותו בחרתם, יש שירות שאטלים הן בהלוך והן בחזור? האם בית מלון הנבחר, מציע דילים שכוללים ארוחת בוקר והחשוב ביותר, מה נכלל בארוחת הבוקר? הרבה פעמים ארוחת הבוקר היא כל כך בסיסית והעלות כל כך לא סבירה, שעדיף לנו לאכול בחוץ. ולסיכום, ההמלצה החשובה ביותר – תמיד תבדקו תגובות של אורחי המלון הקודמים, תגלו הרבה דברים משמעותיים לבחירה.

 

קבלת פנים במלון

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
עורך דין צבאי
קבילת מפקדים בצה"ל עם עורך דין צבאי מקצועי

השירות הצבאי בצה"ל יכול להיות חוויה משמעותית שתלך איתנו לכל החיים, אך לעיתים הוא עלול להיות חוויה קשה. כחיילים אנו עלולים להיתקל באדישות ובאטימות המערכת ולהרגיש חסרי אונים. לצורך התמודדות עם מקרים כאלה הוקמה נציבות קבילות החיילים – מערכת שמטרתה

הידרופוני
איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית?

מעוניינים לדעת איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית? שמעתם כבר על השיטה החדשנית וכעת אתם רוצים לדעת איך זה עובד והם זה יכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הבית שלכם? חלמתם תמיד לראות הרבה ירוק בעיניים במרפסת או אפילו בסלון? נהדר! אתם

איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך
איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך?

חברות קידום אתרים הם מונח שלמעשה שייך לעולם המקצועות שפרצו לחיינו בשנים האחרונות, הרי איש לא חשב ללכת להיות מקדם אתרים לפני שלושים שנה, אז מה בעצם חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך, מה הם הפרמטרים שיעזרו לך להחליט איך

שיווק
מהם שלבי המשפך השיווקי

כדי להצליח היום בכל תחום עסקי ולהגיע ביעילות לקהל היעד, בעלי עסקים חייבים להכיר את העולם המורכב של השיווק. אחת השיטות והמסגרת הפופולריות היום, שעוזרת לקדם ולרכז את תהליך השיווק היא המשפך השיווקי. המשפך השיווקי מורכב ממספר שלבים אותם עוברים