חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזה ביטוח רכב צריך לנהג חדש?

נהגים חדשים שקיבלו זה עתה את רישיון הנהיגה שלהם צריכים לעשות ביטוח שישמור עליהם במקרה של תאונה. חשוב לציין שאין מדובר בביטוח רגיל שמשמש את הנהגים הוותיקים. שכן, מדובר ב – "ביטוח לנהג חדש". נזמין אתכם לקראו את השורות הבאות בעיון רב, מכיוון שמדריך זה ירכז את כל המידע החיוני אודות הביטוח המדובר.

 

נהג חדש – ההגדרה

חשוב להתעכב על ההגדרה של נהג חדש, רגע לפני שנעמיק בביטוח הרכב שמתאים לנהגים מסוג זה. שכן, מדובר בביטוח שמתאים לתקופה מסוימת. נסביר תחילה שכל אדם שקיבל את רישיון הנהיגה שלו לראשונה נקרא על פי החוק "נהג חדש". ההגדרה הזו תקפה למשך שנתיים והיא נכונה לנהגים צעירים ומבוגרים כאחד. נהגים אלה מחויבים לתלות ברכבם את השלט "נהג חדש" ולעשות את הביטוח שלשמו התכנסנו כאן היום, ביטוח לנהגים חדשים.

 

למה צריך ביטוח ייעודי לנהגים חדשים?

רבים תוהים לגבי הצורך ברישום לביטוח שמתאים לנהגים חדשים. יש מי שמבקשים מחברות הביטוח לבחור בביטוח רגיל מסיבות שונות. ראוי לציין שמצב שכזה לא יבטח את הנהג החדש. שכן, הקביעה בנושא שניתנה על ידי מקבל ההחלטות, נעשתה מתוך מחשבה שיש צורך בעשיית ביטוח לנהג חדש שיהיה מתאים לנהגים מתחילים בלבד. נסביר שאלה נמצאים ברמת סיכון גבוהה, בגלל שהם חסרי ניסיון. סקרים שנערכו בנושא הראו שיש לא מעט נהגים חדשים שהיו מעורבים בתאונות דרכים. זו ההזדמנות לציין שקיימים 2 סוגים של ביטוחים לנהגים חדשים, אלה יובאו בהרחבה בפסקאות הבאות.

 

אפשרות הביטוח ה – 1: ביטוח לפי מרחק נסיעה

נהגים חדשים יכולים לבטח את הרכב שלהם באמצעות ביטוח לפי קילומטר. בחירה בביטוח זה תצריך קבלת קוד לאפליקציה של חברת הביטוח. שכן, זו תאפשר לעקוב אחר מספר הקילומטרים שהנהג נסע. יחד עם זאת, ניתן להיחשף גם לפרטים הבאים:

  • מכסת הקילומטרים שנותרה בהתאם להסכם שנקבע מראש
  • אפשרות ליצירת קשר עם נציג מטעם הביטוח במקרה הצורך
  • היסטוריית הנסיעות ועוד

 

אפשרות הביטוח ה – 2: ביטוח יומי

הביטוח השני שנחשב לנפוץ יותר נקרא "ביטוח יומי". הוא מתאים עבור נהגים חדשים שלא נוסעים על הרכב באופן תדיר. מדובר למשל בחיילים שחוזרים הביתה אחת לשבוע או סטודנטים שרוצים לקחת את הרכב לנסיעות קצרות אחת לזמן מה. מי שיבחרו בפוליסה זו, יוכלו לקבל ביטוח יומי שיתחיל מרגע הפנייה לחברת הביטוח ועד לסוף היום (חצות).

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן כל הפרטים שחשוב לדעת על ביטוח הרכב שמתאים לנהגים חדשים. כעת אתם מכירים בביטוח זה מקרוב ויודעים למה חשוב לבחור בו ואילו אפשרויות עומדות בפניכם. בשלב זה נותר לכם רק לבחור את הביטוח המתאים ולעלות על הכביש בבטחה. נאחל שתיסעו בדרכים ישרות ובזהירות!

ביטוח

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה