חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזו בריכה לילדים נחשבת לבטיחותית ביותר

אז הקיץ מתקרב בצעדי ענק, ונמצא כבר ממש מעבר לפינה. כולנו אוהבים את הקיץ הישראלי, ואין ספק שאחד הבילויים האולטימטיביים ביותר לקיץ הישראלי הוא הליכה לבריכה. בבריכה אנו יכולים לשחות ולהשתעשע בלי להתלכלך או להישרף כמו בים, והבריכה מאפשרת לנו ליהנות עם חברים ובני משפחה במשך שעות בלי שזה יימאס לנו.

אין ספק שאוהדי הבריכה הגדולים ביותר הם הילדים שפשוט מתים על הבילוי הזה. אבל הבעיה היא שלצערנו בריכות יכולות להיות דבר מסוכן מאוד עבור ילדים, במיוחד עבור ילדים קטנים שלא יודעים לשחות. אז איך נוכל גם לתת לילדים שלנו לבלות וגם לשמור על הבטיחות שלהם? המשיכו לקרוא ותגלו.

 

בריכות ביתיות לילדים

בריכה לילדים בבית היא אחד הפתרונות הכי טובים לקיץ. היא מספקת להם תעסוקה, גורמת להם להיות פעילים מבחינה פיזית ולהזיז את הגוף שלהם במקום להיצמד כל היום למסכים, ומאפשרת להם להזמין חברים ובני משפחה ולשחק איתם שעות.

לבריכה ביתית יש יתרונות עצומים: היא לא עולה לנו כסף בכל כניסה אלא יש לה רק עלות חד פעמית, היא מאפשרת לנו ליהנות מבריכה 'פרטית', בלי צורך לחלוק איתה באחרים, ויש לנו שליטה מלאה על מה שקורה בה. בשנים האחרונות ניתן לרכוש בריכות מתנפחות מעולות לילדים שלא דורשות תשתית או הכנה הנדסית מסוימת ואפשר פשוט לשים אותן בחצר או בגינה.

בריכות ביתיות

איזה בריכה היא הכי בטיחותית לילדים?

ישנם כמה פרמטרים שיסייעו לנו לבחור בבריכה בטיחותית, אבל לפני כן חשוב מאוד לשנן ולהכניס טוב טוב לראש: אם אנחנו לא נשמור על הילדים שלנו אף אחד אחר לא ישמור עליהם. הבריכה היא בסופו של דבר חפץ דומם שלא מזיק, אין לה בחירה והיא לא רוצה שמישהו יטבע.

האחריות מונחת על כתפינו כהורים, ואנו חייבים להשגיח תמיד על הילדים באלף עיניים. בריכה בטיחותית תכלול כמובן מעקה גבוה על מנת שילד קטן לא ייפול לתוכה. לבריכה בטיחותית תהיה אפשרות יציאה  קלה כמו מדרגות או סולם, כך שגם ילד קטן יוכל לצאת ממנה בקלות. בנוסף, ניתן גם לרכוש כיסוי לבריכה כך שנוכל להיות בטוחים שכאשר היא לא בשימוש היא סגורה לגמרי.

 

איך נבחר את הבריכה המושלמת?

אז איך נבחר בריכה מושלמת? קודם כל חשוב לבדוק מהו הגודל שעומד לרשותכם. יש בריכות בשלל גדלים וצורות, ואתם צריכים שהבריכה תיכנס לשטח שברשותכם ולא 'תסתום' אותו לגמרי. כמובן שנוודא גם שהבריכה עומדת בפרמטרים הבטיחותיים ושהיא מחזיקה בכל התקנים הדרושים.

בריכה מושלמת

בסופו של דבר נצטרך גם להתחשב בתקציב הבסיסי שעומד לרשותנו, אך תמיד כדאי לדעת להתגמש קצת. בקישור הזה תוכלו למצוא מגוון בריכות מעולות מתנפחים לילדים.

 

סיכום

אין ספק שחשוב מאוד ללכת על בריכה עם קריטריונים בטיחותיים בסיסיים, אבל חשוב לזכור שהאחריות עלינו בסופו של דבר.

בריכת ילדים

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת