חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים עו"ד מקרקעין שיתאים לדרישות שלכם?

משבר הקורונה, השפיע כמעט על כל תחומי החיים והמסחר, וביניהם גם על תחום המקרקעין והנדל"ן.

בחירה נכונה של עו"ד בתחום המקרקעין, תקנה לכם שקט נפשי, בידיעה שנכסי הנדל"ן שלכם, מצויים בידיים טובות ומוגנים בהיבט המשפטי.

ניהול נכון של עסקאות מקרקעין, יבטיח לכם ביטחון כלכלי בתקופה לא יציבה זו, וימקסם לכם את הרווחים מנכסי הנדל"ן שלכם.

 

סקר והמלצות

כדי לקבל רשימה ראשונית של עו"ד, מומלץ לבצע סקר שוק. ניתן להתייעץ לשם כך עם קרובים, עם קולגות מתחום המקרקעין, או להסתמך על המלצות מהאינטרנט.

ניתן להקליד לדוגמה: עורך דין מקרקעין בראשון לציון או שם של עו"ד מסוים, ולחפש פסקי דין המקושרים אליו. באופן זה, ניתן להתרשם מתוצאות התיקים, שייצג בתחום המקרקעין, ולבדוק האם הוא רלוונטי עבורכם.

 

השוואה בין מספר עורכי דין

כדאי לערוך השוואה בין עו"ד שמצאתם, בעזרת שיחת טלפון קצרה. בשיחה עם עו"ד, כדאי לשים לב לזמינות שלו, לשירותים שהוא מציע ולאופן פעולתו. כדאי לשאול אותו על תהליך העבודה, ולוודא שהוא מתנהל באופן מסודר ומאורגן, ומקפיד לדווח לכם על כל התפתחות. חשוב גם לבדוק את ניסיונו של עו"ד, ובקיאותו בהתמודדות מול הרשויות השונות. אל תתפתו לבחור עו"ד, רק על סמך שכר טרחה נמוך.

 

משרד גדול ומוכר או קטן ומשפחתי

חשוב לדעת כי לעיתים, במשרדים גדולים, מעבירים את הטיפול בעבודה הטכנית למתמחים, לעומת זאת במשרד קטן, הטיפול נעשה על ידי עו"ד, מההתחלה ועד הסוף. במשרד גדול יש גם יותר חלוקה בנטל, ובריבוי המשימות, ובמשרד קטן ישנה זמינות רבה יותר, ויחס אישי.

 

עורך דין המתמחה בתחום המקרקעין

בחיפוש עו"ד מקרקעין, לא כדאי להתפשר על עורכי דין, המכירים את התחום בצורה שטחית, כדאי לבחור עו"ד, המכיר את התחום לעומק, שעבר התמחות ספציפית בתחום, ועוסק בתחום המקרקעין, כתחום התמקצעות ייחודי. עו"ד כזה, ידע לטפל בהליכים הנדרשים מול בית המשפט והרשויות הרלוונטיות, בצורה מיטבית.

 

חיבור אישי

תחום המקרקעין, עלול לגרור הליכים בירוקרטיים ממושכים, לכן חשוב שעו"ד המלווה אתכם לאורך הדרך, יהיה אדם שיש לכם חיבור אתו, ושאתם מרגישים כי ניתן לסמוך עליו. כדאי גם לבדוק מהי זמינותו של עו"ד למענה, לשאלות שעולות לכם בתחום המשפטי. בנוסף, חשוב להיזהר מעו"ד, המנסה לצייר את המציאות בצורה חיובית מידי, ומטעה אתכם.

 

לסיכום

ראשית, מומלץ לבצע סקר שוק בין מספר עו"ד, לשם כך, ניתן להתייעץ עם קולגות מתחום המקרקעין, וניתן גם להסתמך על המלצות מהאינטרנט. ישנם יתרונות וחסרונות למשרד גדול ולמשרד קטן, וכדאי ללכת לפי נטיית ליבכם. כדאי לבחור עו"ד, המכיר את תחום המקרקעין לעומק, שעבר התמחות ספציפית בתחום, ועוסק בתחום, כתחום התמקצעות ייחודי. בנוסף, כדאי להתייחס גם לחיבור האישי עם עו"ד הנבחר.

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות