חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור פוליסת חיסכון שמתאימה לצרכים שלכם

כשיוקר המחייה רק עולה ואף אחד לא יודע איך יראה העתיד – חיסכון לעתיד נראה כמו צעד מתבקש. כדי לחסוך כסף לעתיד, אתם יכולים לבחור באחד (או יותר) משלושה אפיקי חסכון – פוליסת חיסכון, קופת גמל להשקעה ותיק השקעות. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא כל מה שאתם צריכים לדעת על פוליסת חיסכון, כולל הסבר איך לבחור פוליסת חיסכון שמתאימה לצרכים שלכם.

 

מה זה פוליסת חיסכון

אם יש לכם זמן ורצון, אנחנו ממליצים לכם לקרוא מידע נרחב יותר על הנושא פוליסות חיסכון. מדריך פוליסות חיסכון יוכל לפרט לכם את כל היתרונו והחסרונות של פוליסת חיסכון, השוואה בין פוליסות חיסכון שונות ועוד מידע שחשוב להיות מודעים אליו כשרוכשים פוליסות חיסכון. הטקסט שמולכם הוא לא בהכרח טקסט מעמיק, אבל הוא כן מאוד אינפורמטיבי.

תוכלו להיעזר בו  כדי להבין ברמה הבסיסית מהי פוליסת חסכון, איך לבחור אחת והאם זו אפשרות חסכון שמתאימה לכם. פוליסת חיסכון, בסופו של דבר, היא כלי חיסכון טוב לטווח הבינוני. במסגרת הפוליסה, חברת הביטוח ממנה קניתם את הפוליסה תשקיע את הכסף שלכם בנכסים סחירים לצד נכסים שאינם כאלה. פוליסת חיסכון יכולה להתאים כאפשרות חסכון טובה עבור הילדים שלכם.

 

איך לבחור פוליסת חיסכון

כדי לבחור פוליסת חיסכון, אנחנו ממליצים להתייעץ עם המומחים באתר פתרונות עדיפים. יחד עם זאת, נוכל לומר לכם ככלל שפוליסות חיסכון כדאי לקנות מחברות גדולות ויציבות, בעלות ניסיון והוכחה בשטח להצלחה שלהן. פוליסות ביטוח שונות אחת מהשנייה בעיקר בדמי הניהול.

לכן כדאי להשוות בין התנאים השונים של חברות הביטוח השונות (או לתת למומחיות ולמומחים של 'פתרונות עדיפים' לעשות את העבודה בשבילכם). עוד דבר שכדאי לשים לב אליו כשבוחרים פוליסת חיסכון הוא ההטבות שאתם יכולים לקבל בהתאם לגובה החיסכון. בחרו בחברה שמציעה הטבות משתלמות יותר, ואל תתביישו להתמקח עליהן.

 

מה היתרונות של פוליסת חיסכון

לפוליסת חיסכון יש לא מעט יתרונות בתור כלי פיננסי. ראשית, בפוליסת חיסכון תוכלו להפקיד כל סכום שתרצו. יחד עם זאת, שימו לב שהעמלה שתשלמו על ההפקדה לא הופכת אותה לחסרת כדאיות. שנית, פוליסת חיסכון מאפשרת לכם לעבור בין מסלולי השקעה שונים ללא מיסוי.

 

למי מתאים לקנות פוליסת חיסכון

פוליסת חיסכון יכולה להתאים לזוג הורים שרוצים לדאוג לעתיד הכלכלי של ילדיהם, אך לא יכולים להרשות לעצמם להפקיד סכומים גבוהים מאוד. פוליסת חיסכון מתאימה גם לזוג צעיר שמחפש איך להשקיע את כספי מתנות החתונה שלו. פוליסת חיסכון משתלמת במיוחד למי שנולד לפני 1948, מתוקף הטבות מס שונות.

 

סיכום

לסיכום, פוליסת חיסכון היא כלי חיסכון מאוד יעיל להשקעות לטווח הבינוני. אם אתם רוצים לדאוג לעתיד ילדיכם, אנחנו ממליצים בחום שתשקלו קנייה של פוליסת חיסכון בתור פתרון. אתם מוזמנים גם להתייעץ עם המומחים ב-'פתרונות עדיפים'.

מדיניות חיסכון

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה