חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור רמת הצללה לרשת צל בגינה?

שהייה בגינה של הבית או המשרד, מהווה הזדמנות להפסקה נעימה ורגועה ונשימת אוויר צח.

רשת הצללה היא הפתרון האולטימטיבי המאפשר ליהנות משהייה בחוץ, וחוסמת את קרני השמש החמות אשר מפריעות לישיבה בחוץ.

איך לבחור רמת הצללה לרשת צל בגינה – המדריך המלא.

 

יתרונות רשת צל בגינה

לרשת צל בגינה יתרונות רבים. רשת צל בגינה מעניקה הגנה מפני השמש ומספקת אפשרות ליהנות מישיבה נעימה באוויר הפתוח. מלבד ההגנה מפני השמש, רשת צל בגינה מספקת הגנה מפני רוחות וכן מפני הגשם.

מלבד הפונקציונליות של רשת צל בגינה, הרשת משפיעה על המראה האסתטי של הגינה. ניתן לבחור רשת צל בצבעים וסגנונות המותאמים לקו העיצובי של הגינה, וכן של הבית כולו.

 

חד שכבתית או דו שכבתית?

הרשת הפופולארית ביותר היא רשת צל חד שכבתית. כלומר, רשת העשויה מיריעה אחת. לעומתה, רשת דו שכבתית, מורכבת מ – 2 יריעות, אשר אחת מהן, בצבע לבן. שני הסוגים מספקים את אותה רמת הצללה, אך רשת דו שכבתית, חזקה יותר, ותחזיק מעמד למשך זמן רב יותר.

 

פרמטרים חשובים בקניית רשת צל

עלויות רשת צל לגינה אינן זולות. בשל כך, כאשר רוכשים רשת צל לגינה, ישנה חשיבות רבה לשים לב למספר פרמטרים, על מנת שתוכלו ליהנות ממנה בצורה האידיאלית למשך שנים רבות.

צבע – ככל שצבעה של הרשת כהה יותר, כך היא תספק צל רב יותר. כלומר, אם תבחרו ברשת כחולה או שחורה, תוכלו ליהנות מצל רב.

צפיפות – קרני השמש מתקשות לחדור את רשת הצל, באם הרשת צפופה. לצד זאת, רשת צפופה, חוסמת גם את מעבר האור הטבעי ואת האוויר.

מסנני קרינה – ישנה חשיבות רבה לרכוש רשת צל לגינה בעלת מסנני קרינה. זאת בעיקר אם תחת הרשת שוהים למשך זמן ממושך.

 

התקנת רשת צל

התקנת רשת צל, צריכה להיות חזקה ויציבה. כמו כן, יש למתוח את הרשת באופן מדויק על מנת לספק הגנה לכלל החלל המוגדר. בשל כך, מומלץ להזמין איש מקצוע מהתחום לביצוע ההתקנה.

 

איפה קונים רשת צל לגינה?

באתר www.brz.co.il תוכלו למצוא את כל פתרונות ההצללה בכתובת אחת. באתר, תוכלו לבחור מהמגוון הקיים, או להזמין רשת צל לגינה בהתאמה אישית, לפי המידות, הסוגים והצבעים אותם תבחרו. החברה מספקת רשתות מל איכותיות וחזקות המחזיקות לאורך שנים. כמו כן, רשתות הצל באתר הן תוצרת הארץ, ועמידות בפני נזקי מזג האוויר.

 

גינה

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת