חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להתאים את המידה הנכונה שלי בעת הזמנת ביגוד באונליין

מי שמזמינים בגדים באופן קבוע דרך אתרים מקוונים, ידועים שלא תמיד זה קל למצוא את המידה הנכונה בעת הזמנה שכזו. שכן, לכל חנות אונליין יש מידות אחרות. עובדה זו מנעה מאתנו במשך זמן רב לבצע רכישה של בגדים דרך אתרי אינטרנט.

לפני כמה ימים שוחחנו עם אנשים שמזמינים בגדים באופן קבוע וביקשנו לדעת איך הם עושים זאת. במדריך הנוכחי נרכז את כל המידע שנמסר לנו בנושא. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להתאים את המידה הנכונה עבורכם בעת הזמנה מקוונת.

 

איך תוכלו להתאים את המידה הנכונה בעת הזמנה מקוונת של בגדים? אפשרות מספר 1 – באמצעות מדידת היקפים

הדרך ה  – 1 לבצע רכישה נכונה של בגדים אונליין היא באמצעות מדידת ההיקפים שלכם. בכל אתר שמציע בגדים ונעליים למכירה יש טבלה מסודרת ובה מופיעים הפרטים הבאים:

  • היקפים של בטן, מותניים וחזה
  • מידות אירופיות
  • מידות אחרות שמקובלות במקומות שונים בעולם

כך שבעצם, אתם יכולים לבצע מדידה ולבחון מהי המידה שלכם בהתאם להיקפים של הגוף.

הזמנת בגדים באינטרנט

איך תוכלו להתאים את המידה הנכונה בעת הזמנה מקוונת של בגדים? אפשרות מספר 2 – באמצעות בדיקות המידה הנוכחית שלכם

הדרך השנייה מתאימה למי מכם שכבר רכשו בעבר בגדים מאותו מותג. אם קניתם למשל בגדים בחנות פיזית של H&M לאחרונה ועכשיו בחרתם לקנות דווקא מהאתר המקוון שלהם, אתם יכולים לבדוק את המידה שמופיעה על גבי הבגד שיש אצלכם. אפשרות זו מתאימה לכל פריט שהוא, החל מחולצה, גופיה, מכנסיים וגם גרביים.

 

איך תוכלו להתאים את המידה הנכונה בעת הזמנה מקוונת של בגדים? אפשרות מספר 3 – באמצעות בירור עם נציג מטעם החנות

הדרך השלישית נוגעת לבירור עם נציג מטעם החנות המקוונת. במרבית האתרים יש אפשרות לפנות אל נציג. יש מי שמאפשרים לקבל הודעה במקום, בעוד אתרים אחרים עשויים להשיב לכם על השאלה לאחר כמה שעות. אם אתם מעדיפים שלא לבצע את 2 הדרכים שלעיל, אתם יכולים להסתייע בנציג שימצא דרך חלופית לסייע לכם בבחירה.

הזמנת בגדים באינטרנט

לא בטוחים שהבגד מתאים למידה שלכם? כדאי שתבדקו את מדיניות ההחלפה

קוראים יקרים, אנחנו כאן כדי לומר לכם עובדה חשובה שעליכם להכיר בה טרם הרכישה – אם אתם בוחרים לקנות בגד שלא מתאים למידה שלכם, עליכם לבדוק מהי מדיניות ההחלפה של החנות. שכן, יש חנויות שמאפשרות להחליף את הבגד תוך כמה ימים במידה והטיקט לא הוסר. ראוי לציין כי במקרים מסוימים אתם עשויים לשלם בעצמכם על המשלוח חזרה וחשוב שתדעו זאת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרכים הנכונות להתאים את המידה שלכם בעת הזמנה של ביגוד אונליין. אנו מאחלים לכם שתמצאו את הדרך הנכונה ביותר עבורכם ותקבלו את הבגדים שמתאימים לכם בקרוב.

הזמנת בגדים באינטרנט

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות