חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להתאים חליפה לשמלת כלה?

היום הגדול כמעט הגיע, בת הזוג שלך ואתה עומדים לצעוד יחד אל החופה בעוד חודש או שלושה חודשים ולך עדיין אין חליפה.

אולי כי אתה מתלבט על הצבע או על הגזרה ואולי כי סתם לא יצא לך להקדיש זמן למחשבה על החליפה.

אז זהו, הגיע הזמן לבחור את האאוטפיט ליום הגדול.

ריכזנו עבורך כמה נקודות חשובות שיסייעו להתאים את חליפת החתן לחשובה ביותר- שמלת הכלה.

יום החתונה הוא היום בו הבעל והאישה הופכים לאחד שלם ועל כן גם הלוק של שניהם צריך להיות שלם יחד. בשל החשיבות המדוברת, צריכה להיות מחשבה מקדימה בראשו של החתן בנוגע לאיזו חליפה יבחר וכיצד יתאים אותה לשמלת הכלה שבחרה בחירת ליבו.

חליפה לחתן חשובה (כמעט) כמו שמלת כלה.

 

גזרה לפני הכל

חתונה היא אירוע ארוך עם המון חיבוקים, נשיקות, לחיצות ידיים וריקודים. לכן, חשובה ביותר נוחות. החתן צריך להרגיש בנוח בבגד שעוטף אותו ביום מיוחד זה. לעומת הכלה, אצל החתן יש יותר מקום לנוחות שהרי חליפה היא בסך הכול מכנסיים עם חולצה (כן, כמו שאתם לובשים בכל יום) והתוספת המיוחדת היא הז׳קט. חשבו טוב טוב כשאתם קונים חליפת חתן- הבד נעים? הגזרה יושבת נוח על הבטן? החולצה נוחה בכתפיים? התייחסו למרכיבים אלו כשאתם בוחרים ומודדים חליפות. כך, תשפרו עבורכם את הכיף באירוע ועל הדרך, תתאימו לכלה שלכם.

 

צבע, צבע, צבע

כעת, הגענו אל הנקודה החשובה ביותר- התאמת חליפת חתן לשמלת הכלה. איך עושים זאת? צבע!! נשמע מוזר נכון? שהרי שמלת כלה היא תמיד באותו הצבע- לבן. בכל זאת, יש ק׳אץ. צבע שיתאים לחתן ובו הוא יהיה בגרסה הטובה ביותר שלו, יסתדר מושלם עם שמלת כלה  שככל הנראה, הכלה בגרסה הטובה ביותר שלה כאשר היא לבושה בה. התאמה מושלמת של צבע החליפה תהייה בדרך כלל תלויה במידת השיזוף של החתן, בצבע השיער וכמובן- בצבע העיניים.

 

סגנון או סטייל (איך שתרצו)

טיפ נוסף שיסייע להתאים את חליפת החתן לשמלת הכלה היא התאמת הסגנון של שני פרטי הלבוש. כלומר, אם מדובר בחתונת שישי צהריים בה הכלה בחרה בשמלה קלילה וקיצית החתן יוכל להתאים את חליפתו אליה באמצעות חליפה קיצית וקלילה גם כן- צבעים בהירים (תכלת, אפור בהיר ועוד), עניבה קלילה ואולי אפילו מכנסיים קצרים.

מנגד, אם מדובר באירוע ערב מכובד וגדול בו הכלה בחרה בסגנון החגיגי יותר, החתן יכול להתאים עצמו באמצעות חליפה בצבעים עמוקים יותר (כחול כהה, בורדו, אפור כהה) ואולי אפילו פפיון.

לסיכום, התאמת חליפת חתן לשמלת כלה היא משימה לא פשוטה בכלל. ישנם משתנים רבים שצריך לקחת בחשבון ובמידה ואתם חפצים בלוק מושלם לחתונה, מומלץ מאוד להקדיש את הזמן והמחשבה לכל אותם משתנים.

 

חתן וכלה

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות