חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להתכונן לבדק בית: רשימת וידוא לבעלי בתים

ישנם דברים בחיים שחשוב להתכונן אליהם בצורה טובה ומושקעת. בדק בית הוא אחד מהדברים הללו. מדובר בהליך משמעותי, שחשוב להיות חדים בעת הביצוע שלו לפני רכישת דירה. מכיוון שהאזרח הפשוט לא בקיא בהכרח בדברים השונים שמבצעים במהלך בדק הבית, הכנו רשימת וידוא לבעלי בתים, באמצעותה ניתן להתכונן לבדק בית כמו שצריך.

 

בדק בית – חשוב להגיע מוכן

כשאנשים מבצעים בדק בית הם למעשה מקבלים את השירותים של חברה המבצעת את בדק הבית עבורם, באמצעות איש מקצוע מנוסה. למרות שהבדיקה מבוצעת על ידי חברה מקצוענית, כל אחד היה רוצה להרגיש שהוא שולט בעניינים ושבאמת הכל מתבצע בצורה איכותית.

מכיוון שרוב האנשים לא יודעים מה מתבצע בבדק בית, כדאי להגיע מוכנים מראש עם רשימת וידוא, שתאפשר לכם לוודא שאכן כל מה שאמור היה להיבדק, נבדק.

בדק בית

בחינת תרשימי הדירה

הדבר הראשון שבודק הבית יצטרך לעשות הוא לבחון את התרשימים של הדירה. בודק בית חייב לעשות זאת, מכיוון שהוא יבדוק תשתיות מסוימות וחלקים מסוימים בבית בהתאם למה שמתואר בתוכניות של הדירה. בדיקת בית היא הליך קבוע, אך היא מתעצבת בהתאם לתוכניות הדירה.

 

תשתיות הדירה

בחינת תשתיות הדירה, כמו תשתיות החשמל או תשתיות הצנרת והביוב, היא דבר שמתבצע על ידי בודק הבית. חשוב לברר שהוא מבצע את הבדיקות הללו ובוחן שהתשתיות עובדות בצורה מתפקדת, ושאין סכנה בעת השימוש שלהם. תקינות מערכות אלו היא הכרחית לקיום חיים שגרתיים ותקינים בבית, בצורה בטיחותית.

 

חיפויי קירות פנים וחוץ

חיפוי קירות הכרחי בכל בית. לבודק בית יש את הכלים ואת הידע לבחון את חיפויי קירות הפנים ואת חיפויי קירות החוץ. הוא עושה זאת על מנת לוודא שבעתיד לא יצוצו בעיות הקשורות לאותם חיפויים.

בדק בית

ריצוף

גם בעיה בריצוף נחשבת לבעיה שיכולה לצוץ במהלך בדק בית. ליקוי ברצוף עשוי להיות משמעותי ואף להסב נזקים גופניים במקרים שונים. מרצפה שאינה בגובה אחד עם שאר המרצפות השונות היא דוגמה לליקוי שמתרחש בעת בחינת הריצוף על ידי בודק הבית. שימו לב שהבודק בוחן את כל המרצפות בכל החדרים, מבלי שהוא פוסח על אף חלל בבית.

 

גג

במידה ובדק הבית מתבצע בבית פרטי, אתם תרצו לראות שבודק הבית בוחן גם את הגג שלכם. בודק הבית יבחן את הגג גם באמצעות התקרה של עליית הגג, וגם על ידי עלייה ממשית אל גג הבית. בחינת הגג הכרחית, על מנת שלא ייווצרו מצבים כמו נזילה כתוצאה מגג בלי אטימות מספקת.

 

חלונות

דבר נוסף אותו תרצו לראות שבודק הבית מבצע, הוא בדיקה של החלונות. הבודק יברר שהחלונות הותקנו בצורה תקינה, ושהשימוש בהם יכול להתבצע בצורה תקינה וחלקה. חלונות לא תקינים יכולים להוות מפגע בטיחות.

בדק בית

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה