חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית?

מעוניינים לדעת איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית? שמעתם כבר על השיטה החדשנית וכעת אתם רוצים לדעת איך זה עובד והם זה יכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הבית שלכם? חלמתם תמיד לראות הרבה ירוק בעיניים במרפסת או אפילו בסלון? נהדר! אתם בדרך הנכונה להתחיל לגדל ירקות בגידול ביתי, מה שהופך אותם להיות הכי בריאים שרק אפשר וגם התהליך כיפי!אז מה זה בכלל השיטה ההידרופונית?

איך היא עובדת? כל מה שאתם צריכים לדעת על השיטה המהפכנית שגרמה לאין ספור אנשים להתחיל לאכול את הירקות את הירקות שהם מגדלים בעצמם! כן, גם אם אין להם חצר.נשמע בדיוני? עם השיטה ההידרופונית הגאונית זה לא רק בר השגה אלא גם מאד פשוט ומהנה!

 

מה זו השיטה ההידרופונית לגידול ירקות?

תחום ההידרופוניקה הוא תחום שהולך וגדל בקצב מסחרר. והוא עוסק בגידול צמחים על מים בלבד ללא מצע אדמה. ויכול לתת מענה לכל בית משרד וכדומה. מה הכוונה? גידול צמחים אינדורס – כלומר בתוך מבנים,  מבלי שום צורך באדמה.

גידול בשיטה הידרופונית מבוסס על מערכת צינורות המכילים את המים והדישון להם זקוק הירק כדי לגדול ולשגשג. מערכת הידרופונית היא מאד יעילה ולמעשה, לאחר הקמתה, לא דורשת הרבה תחזוקה.

הצינורות מהם מורכבת המערכת עשויים מחומרים מיוחדים אשר עמידים בשמש, מאושרים לשימוש במזון, ולא מושפעים מחומרים דוגמת הדשן הידרופוני. את הצינורות מלווה גם מערכת טכנולוגית מורכבת שעוזרת בדישון ובדאגה לצורכי הצמח השונים.

גידול הידרופוני

יתרונות ההידרופוניקה

בריאות

ירקות שגדלים באופן הזה נחשבים להיות בריאים יותר ועשירים בסיבים טובים וויטמינים מצוינים. יש שאומרים שהם גם טעימים יותר. היתרון הבריאותי משחק כאן תפקיד חשוב: בגלל שהגידול לא כולל ריסוסים כימיים מסוכנים כמו בחקלאות הקונבנציונאלית, הירקות הופכים לירקות הכי טובים שתוכלו להעניק לכם ולמשפחה שלכם!

 

חסכון במים

בהעדר אדמה שתספוג את המים, מערכת הידרופונית מעניקה לכם חסכון של עד 90% מכמות המים הרגילה הנדרשת על מנת לגדל צמחים וירקות! בעולם בו אנחנו צועדים לכיוון משבר מים זהו יתרון עצום!

 

אין מזיקים, אין מחלות לצמח

כשהצמח גדל על האדמה הוא חשוף למזיקים רבים ולחולי. במקרה הזה הוא גדל בבית בסביבה נקייה ויותר בטוחה עבורו ובכך נחסכים לו מחלות ופגעים שונים.

 

קל לתפעול

מערכת הידרופונית היא פשוטה מאד לתפעול ואינה דורשת ידע מקדים בחקלאות! היא זקוקה לטיפול של כעשר דקות בשבוע הכולל בעיקר דישון לפי מינון קבוע מראש.

 

יופי ואסתטיקה

מערכות הידרופוניות לוקחות כל חלל והופכות את המראה שלו לבלתי נשכח. הן עצמן מיוחדות ויפות ובשילוב עם הירוק שצומח מהם אנחנו מקבלים מראה מלבב ומרגש ממש! זו שיטה שמוכיחה את עצמה בכל העולם, גורמת אור לכל בית או משרד ומעלה אתכם על המסלול לחיים ירוקים יותר ובריאים יותר!אז חשבו על מערכת כזו לבית או למשרד! התחילו לגדל כך ירקות ותתאהבו בשיטה ממש!

שיטה הידרופונית

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות