חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא חותמים לפני שמשווים – איפה הכי כדאי לעשות ביטוח דירה?

כשאנחנו מחפשים ביטוח (או בעצם כמעט כל שירות אחר), אנחנו בודקים בעיקר מיהו הספק הזול ביותר שיכול לתת לי את המוצר שאני צריכה.

אך, כשמדובר במוצר ביטוחי חשוב כל כך כמו ביטוח הדירה שלכם, חשוב להשוות לא רק את המחיר.

אז כל הדברים שצריך לבדוק לפני שבוחרים ביטוח דירה.

 

למה בכלל ביטוח

הבית שלנו נחשב לאחד הנכסים הגדולים ביותר שיש בידנו, הן מבחינת הערך הכלכלי והן מבחינת הערך האישי שלו בשבילנו. הבית שלנו הוא המקום המוגן שלנו והוא הפינה השקטה והשלווה שלנו. לכן, חשוב מאוד להתכונן למקרה של אסון.

אסונות אשר יפגעו בבית שלנו יכולים להיות רבים ושונים וכללים בתוכם נזקי טבע כמו רעידת אדמה או נזקים ידי אדם כמו שריפות והצפות. נזקים כאלו יכולים להרוס את הבית או הבניין כליל.

כמו כן, חשוב לזכור שבנקים רבים דורשים ביטוח מהסוג כתנאי לקבלת משכנתא.

 

התוספות

בדרך כלל כשמדברים על ביטוח דירה, מדובר על ביטוח של המבנה והתשתיות בלבד. אך, הבית שלנו הוא לא רק הקירות שסובבים אותנו. לכן חשוב מאוד לבחור ביטוח המכיל את כל התוספות הרלוונטיות לכם.

התוספת הראשונה שחשוב לשים לב אליה הינה ביטוח תכולה, חברות מסוימות מספקות את הביטוח הנ"ל בתור ביטוח נפרד וישנן כאלה שכוללות לכל הפחות ביטוח בסיסי כבר בתוך ביטוח הדירה. חשוב לוודא מהו הכיסוי שניתן ולהתאים אותו לערך הרכוש שבידכם, בדגש לתכשיטים ודברי ערך אחרים.

תוספת שבעיני הינה חובה לכל בית, הינה ביטוח צד ג', זהי פוליסה המבטחת אתכם במקרה של פגיעה בגורם שלישי בשטח הבית שלכם או כתוצאה מנזק שנגרם ע"י הבית שלכם. למשל אם התפוצצה לכם הצנרת וגרמה לרטיבות אצל השכנים או שמא אורח נפצע במהלך השהייה בביתכם. ביטוח זה מעניק לכם את גב כלכלי במקרה של תביעה כנגדכם.

 

הכל עניין של שירות

אחרי שבחנתם את הפוליסות השונות והשוואתם בין החברות השונות, הדבר הבא שעליכם לבדוק הינה רמת הנגישות ושירות הלקוחות של החברה. אם החברה אינה מספקת שירות לקוחות זמין ומהיר בעת שגרה, כנראה שגם לא תצליחו לקבל את השירות שמגיע לכם באופן מקצועי ומהיר בעת הצורך. לכן בדקו מהן דרכי ההתקשרות הקיימות ועד כמה נציגי החברה זמינים לעזור לכם.

היבט נוסף הקשור לשירות הינו אחוז התביעות שהתקבלו על ידי החברה. ישנן חברות אשר יעשו כל דבר כדי לבטל את התביעה שלכם ולא לפצות אתכם בכסף שמגיע לכם. לכן חשוב לבדוק גם את התחום הזה.

 

מחיר

בדרך כלל המחיר הוא האלמנט הראשון והכי חשוב לאנשים רבים, אך בעניי מדובר בהיבט הכי פחות משמעותי היות ובדרך כלל המחירים הם יחסית דומים ונוסף לכך חברות רבות יסכימו להוריד במחיר אם תציגו להן הצעת מחיר מקבילה זולה יותר.

כמובן, שאחרי שבחנתם את כל ההיבטים שהוצגו כאן וכעת יש לכם כמה חברות העומדות בכל הדרישות שלכם, אין סיבה לשלם יקר יותר.

 

הומי, המקצועיות שבביטוח הדירה

הדבר האחרון שכדי לבדוק הינה מומחיות ומקצועיות, ישנן חברות רבות המבטחות בכל התחומים הקיימים, בדרך כלל מדובר בחברות גדולות, אך הן אינן מומחיות בתחום יחיד. לעומתן חברה כמו הומי, מספקת שירות מקצועי, נגיש ומהיר בתחום של ביטוחי דירה. ניתן לקבל את כל הפרטים הנחוצים לכם וליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט, https://www.hommie.co.il .

 

חתימה מסך ביטוח

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
עורך דין צבאי
קבילת מפקדים בצה"ל עם עורך דין צבאי מקצועי

השירות הצבאי בצה"ל יכול להיות חוויה משמעותית שתלך איתנו לכל החיים, אך לעיתים הוא עלול להיות חוויה קשה. כחיילים אנו עלולים להיתקל באדישות ובאטימות המערכת ולהרגיש חסרי אונים. לצורך התמודדות עם מקרים כאלה הוקמה נציבות קבילות החיילים – מערכת שמטרתה

הידרופוני
איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית?

מעוניינים לדעת איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית? שמעתם כבר על השיטה החדשנית וכעת אתם רוצים לדעת איך זה עובד והם זה יכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הבית שלכם? חלמתם תמיד לראות הרבה ירוק בעיניים במרפסת או אפילו בסלון? נהדר! אתם

איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך
איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך?

חברות קידום אתרים הם מונח שלמעשה שייך לעולם המקצועות שפרצו לחיינו בשנים האחרונות, הרי איש לא חשב ללכת להיות מקדם אתרים לפני שלושים שנה, אז מה בעצם חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך, מה הם הפרמטרים שיעזרו לך להחליט איך

שיווק
מהם שלבי המשפך השיווקי

כדי להצליח היום בכל תחום עסקי ולהגיע ביעילות לקהל היעד, בעלי עסקים חייבים להכיר את העולם המורכב של השיווק. אחת השיטות והמסגרת הפופולריות היום, שעוזרת לקדם ולרכז את תהליך השיווק היא המשפך השיווקי. המשפך השיווקי מורכב ממספר שלבים אותם עוברים