חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השוואת ביטוחים עם סוכן ביטוח או עצמאית

יש לא מעט אתרי ביטוח המציעים עריכת השוואת ביטוחים. המבוטח נדרש להזין פרטי ביטוח מסויים וכך עולים לו ביטוחים זהים / משתלמים יותר. למרות זאת, ההמלצה הכללית היא לערוך השוואת ביטוחים באמצעות סוכן ביטוח ולא באופן עצמאי הדורש ידע רב. ריכזנו לכם כאן מידע בנושא, נקווה שהוא יביא לכם תועלת. אז בואו נתחיל.

 

למה לערוך השוואת ביטוחים עם סוכן ביטוח?

כל אחד יכול להוציא את דו"ח הר הביטוח האישי שלו, למפות את הנתונים שבו ולייעל באמצעותם את הביטוח. הבעיה היא שכדי לעשות את זה צריך ידע. לא מספיק להפיק את דו"ח הר הביטוח. צריך לדעת איך לקרוא אותו, על מה נכון לשים דגש כדי לייעל את תיק הביטוח בצורה הטובה ביותר. ניתן לבצע איתור הר הביטוח עם סוכן, כך שהבדיקה תתבצע על ידי סוכן ביטוח העוסק בתחום.

הוא מכיר את הנתונים הקיימים במשק וכלך הוא יודע גם לאתר את הביטוחים המשתלמים ביותר למבוטח. עם הידע המקצועי שלו קל לו לערוך השוואת נתונים מקיפה ולמצוא את הביטוח שמספק מענה מדויק לצרכים האישיים של המבוטח. בסופו של דבר בדיקת ביטוחים הנערכת על ידי סוכן ביטוח מניבה חיסכון משמעותי למבוטח.

 

מה בודקים כאשר עורכים השוואת ביטוחים?

לכל מבוטח יש ניואנסים החשובים לו. יש מי שחשוב לו מחיר פרמיה חודשית נמוך, לעומתו מישהו אחר שם דגש דווקא על גובה ההשתתפות העצמית. לכל אחד פרט אחר חשוב. לכן, לפני עריכת השוואת ביטוחים חשוב למפות את הצרכים ולבדוק על מה חשוב לשים דגש ועל מה המבוטח רוצה שיהיה דגש.

 

מחיר הפרמיה החודשית

מחיר הפרמיה החודשית משתנה בין חברת ביטוח אחת לשניה. יש ביטוחים בהם מחיר הפרמיה הולך ומתייקר עם השנים לעומת ביטוחים בהם מחיר הפרמיה ההתחלתי הוא גבוה וכך הוא נשאר או שהוא אפילו יורד בהמשך… חשוב לערוך סיכום של כל המחיר הסופי יחד ולבדוק האם הוא מצדיק את תנאי הפוליסה.

 

תנאי הפוליסה

הדבר הבסיסי ביותר שאותו אסור לשכוח לבדוק היא תנאי הפוליסה. בדקו מה כולל הכיסוי הניתן במסגרת הפוליסה. האם מדובר בכיסוי בסיסי שיש חברות ביטוח הנותנות יותר ממנו באותו מחיר? האם יש החרגות שלא מבוטחות במסגרת הפוליסה והאם יש צורך ברכישת ביטוח מקיף נוסף באותו תחום? בסופו של דבר ביטוח נועד לחסוך ולהגן על כספי המבוטח. כאשר יש חסר ביטוחי המבוטח עלול למצוא את עצמו חסר אונים וניתן למנוע זאת.

 

גובה ההשתתפות העצמית

מה המחיר הנדרש לתשלום בעת מימוש הביטוח? האם גובה ההשתתפות העצמית הנדרש לתשלום הוא יקר מידי? חשוב לציין כי מחיר ההשתתפות העצמית נגזר ממחיר הפרמיה החודשית ולרוב, כל עוד ומחיר הפרמיה החודשית הוא נמוך יחסית, מחיר ההשתתפות יהיה גבוה וכך להפך.

הר הביטוח עם סוכן

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת