חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח לעסק – מה חשוב לדעת לפני שסוגרים אחד

רוב האנשים המבוגרים מבינים באופן די אינטואיטיבי את החשיבות של ביטוח. בזמנים קשים, כשיכולת ההשתכרות נפגעת, וכשהעתיד שלכם לוט בערפל – טוב לדעת שיש לכם רשת ביטחון בדמות פוליסת ביטוח. זה נכון גם להתנהלות היום – יומית שלנו כאנשים פרטיים, וזה נכון לנו גם כבעלי עסקים. לכן אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מודעים לחשיבות של ביטוח לעסק.

אבל רכישה של פוליסת ביטוח יכולה להיות עסק מורכב למדי. איך אתם יכולים לדעת שהביטוח שמציעים לכם אכן מתאים לכם? ומה אם יש לחברת הביטוח המתחרה הצעה טובה יותר עבורי? ומה בכלל חשוב לדעת לפני שרוכשים פוליסת ביטוח לעסקים?

 

5 דברים שחשוב לדעת לפני שסוגרים ביטוח לעסק

אם תתקשרו לסוכנות ביטוח ותשאלו אותם מה הם הדברים שחשוב לדעת לפני שרוכשים פוליסת ביטוח לעסק – לא תוכלו להוריד את הטלפון מהאוזן לפחות שעתיים. כדי לחסוך לכם זמן ולקצר תהליכים, ריכזנו עבורכם את 5 הדברים שהכי חשוב לדעת לפני שסוגרים ביטוח לעסק.

 

  1. גובה ההחזר החודשי

תשלום גבוה יותר לא בהכרח מעיד על כיסוי רחב יותר, אבל תשלום נמוך יותר ככל הנראה יעיד על כיסוי מצומצם יותר. אל תתפתו להחזרים נמוכים באופן חשוד, אך נסו לצמצם את גובה התשלום החודשי ככל הניתן.

 

  1. היקף הכיסוי של הפוליסה

בסופו של דבר, אתם רוכשים את הביטוח כדי להגן על ההכנסות שלכם בעת משבר. כיסוי מצומצם אולי יהיה זול יותר, אבל יגן עליכם מפני פחות תרחישים. אנחנו ממליצים להתייעץ עם המומחים של מרכז הביטוח לעסקים כדי להבין מה הוא היקף הכיסוי שאתם צריכים.

 

  1. מה מציעים המתחרים

אל תתביישו לערוך השוואת מחירים, וגם לעדכן את חברת הביטוח שאתם עורכים אותה. אם אין לכם את הזמן או את הפניות הנפשית לזה, אתם תמיד יכולים פשוט לפנות לסוכן ביטוח.

 

  1. האותיות הקטנות

כמו בכל עסקה, גם ברכישה של פוליסת ביטוח לעסק יש אותיות קטנות. שימו לב אליהן, משום שאם לא תבדקו אותן עכשיו – הן יכולות להפתיע אתכם ברגע האמת כשתרצו לממש את הפוליסה.

 

  1. כפל ביטוחים

ביטוח לעסק כולל בתוכו הרבה מאוד ביטוחים. לפעמים יכול להיווצר מצב של כפל ביטוחים, למשל אם אתם שוכרים מבנה לעסק שלכם, וגם למשכיר יש ביטוח מבנה וגם לכם עסק יש ביטוח מבנה. תחסכו כסף ושימו לב לכפילויות כאלו.

 

סיכום

לסיכום, מומלץ לפנות לסוכן ביטוח עבור ביטוח לעסק, אך ניתן לרכוש ביטוח לעסק גם באופן עצמאי. ביטוח לעסק הוא חשוב, ואפילו קריטי, לקיומו של כל עסק באשר הוא. הודות למגוון הרחב של חברות הביטוח, תוכלו למצוא לא מעט ביטוחים לעסק, להתמקח על המחירים שלהם וכך לחסוך לא מעט כסף. אל תוותרו על בדיקה מוקפדת של פוליסת הביטוח לעסק שלכם.

בית ומטבעות

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה