חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

5 דברים מגניבים לעשות בקיץ בדובאי

למרות הסיפורים על הקיץ בדובאי, דובאי היא ללא ספק יעד מושלם גם בחודשי הקיץ החמים.

בקיץ בדובאי תוכלו ליהנות מחופשת בטן גב, וכמובן, ממגוון רחב של אטרקציות שהעיר מציעה.

5 דברים מגניבים לעשות בקיץ בדובאי – בואו נתחיל.

 

מבוא

דובאי, עיר מדברית בעלת טמפרטורות גבוהות, הנמצאת בחצי האי ערב. בשל המעלות הגבוהות, תיירים רבים, מעדיפים לנצל את בקרם לבילוי בבריכה או בקניונים, ולצאת לאטרקציות חווייתיות בעיר רק בשעות הערב, כאשר המעלות יורדות.

 

קיץ בדובאי – שגרה רגילה

רבים חוששים שנסיעה לדובאי בקיץ, תגרום להם להחמיץ אטרקציות ומקומות בילוי. אך לא כך הדבר.

בקיץ בדובאי, 2 אטרקציות נסגרות בלבד, הן המירקל גארדן והגלובל וילג'. דובאי מציעה אין ספור אטרקציות אחרות, כך שלאלו מבנינו החוששים להחמיץ – אל דאגה.

 

יתרונות בקיץ בדובאי

לצד החיסרון של המעלות הגבוהות, ו – 2 האטרקציות הסגורות, לחופשה בדובאי בקיץ, יתרונות רבים.

ראשית, בשל העובדה כי תיירים רבים אינם מגיעים בחודשי הקיץ, תפוסת המלונות אינה מלאה, ובשל העובדה כי הביקוש יורד, גם המחיר יורד. כך שתוכלו ליהנות מאותה החופשה בשליש מחיר.

לצד מחירי המלונות הנמוכים, תוכלו ליהנות גם מקניות זולות יותר. בחודשי הקיץ בדובאי, תוכלו ליהנות מ – 50% הנחה במרבית החניות ברחבי הקניונים.  

ועכשיו, לאחר שהבנתם כי חופשת קיץ בדובאי משתלמת יותר, ואתם מתכננים טיול מאורגן לדובאי, ריכזנו עבורכם 5 דברים מגניבים לעשות בקיץ בדובאי.

 

טיולי מדבר

אחת האטרקציות המגניבות בדובאי, וכן המדוברות ביותר, היא טיול במדבר המקיף את דובאי. במדבר, תוכלו ליהנות מטיולי ג'יפים, סיורים, רכיבה על גמלים, טרקטורונים, סנובורד בחול המדברי, אירוח בדואי, טיסה בכדור פורח בשמי המדבר ועוד.

 

דובאי סקי

מה יותר כיף מסקי בשיא הקיץ בעיר מדברית? בדובאי, תוכלו ליהנות מאתר סקי בקניון האמירויות. באתר תוכלו ליהנות משלל אטרקציות ייחודיות, לרבות אומגה, מגלשת סקי, פגישה עם פינגווינים ועוד.

 

המסגרת של דובאי

המסגרת של דובאי היא מעין מבנה דמוי מסגרת העשוי זהב. בתוך המבנה ישנה תצפית על העיר כולה. לצד התצפית, ניתן למצוא מוזיאון ומיצגים אודות העיר.

 

אקווריום בדובאי

עוד אטרקציה מגניבה ובלתי שגרתית היא ביקור באקווריום בדובאי. האקווריום ממוקם בקניון של דובאי, ומציע ביקור לא שגרתי. בביקור, תוכלו ליהנות ממנהרת האקווריום, כאשר מעל ראשכם שוחים אין ספור סוגי בעלי חיים ימיים.

כמו כן, מעל האקווריום, תוכלו ליהנות מגן חיות תת ימי בו תוכלו לפגוש לוטרות, סוסי ים, פינגווינים ועוד.

לבסוף, גולת הכותרת של האקווריום, היא צלילה והאכלת כרישים. תוכלו לבחור גם בצלילה עם חתולי ים.

 

ספורט ימי

בקיץ בדובאי, תוכלו ליהנות מאטרקציות ימיות. תוכלו לצאת לשיט בסירות מנוע צהובות, שיט רגוע ביאכטה, סירות בננה מהירות ומקפצות, אופנועי ים לחוויית אקסטרים, שייט רומנטי בקייאק, ולחובבי האדרנלין שבנינו, פלייבורד, ריחוף חווייתי מעל המים.

 

מרכז תיירות

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
עורך דין צבאי
קבילת מפקדים בצה"ל עם עורך דין צבאי מקצועי

השירות הצבאי בצה"ל יכול להיות חוויה משמעותית שתלך איתנו לכל החיים, אך לעיתים הוא עלול להיות חוויה קשה. כחיילים אנו עלולים להיתקל באדישות ובאטימות המערכת ולהרגיש חסרי אונים. לצורך התמודדות עם מקרים כאלה הוקמה נציבות קבילות החיילים – מערכת שמטרתה

הידרופוני
איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית?

מעוניינים לדעת איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית? שמעתם כבר על השיטה החדשנית וכעת אתם רוצים לדעת איך זה עובד והם זה יכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הבית שלכם? חלמתם תמיד לראות הרבה ירוק בעיניים במרפסת או אפילו בסלון? נהדר! אתם

איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך
איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך?

חברות קידום אתרים הם מונח שלמעשה שייך לעולם המקצועות שפרצו לחיינו בשנים האחרונות, הרי איש לא חשב ללכת להיות מקדם אתרים לפני שלושים שנה, אז מה בעצם חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך, מה הם הפרמטרים שיעזרו לך להחליט איך

שיווק
מהם שלבי המשפך השיווקי

כדי להצליח היום בכל תחום עסקי ולהגיע ביעילות לקהל היעד, בעלי עסקים חייבים להכיר את העולם המורכב של השיווק. אחת השיטות והמסגרת הפופולריות היום, שעוזרת לקדם ולרכז את תהליך השיווק היא המשפך השיווקי. המשפך השיווקי מורכב ממספר שלבים אותם עוברים