חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם ביטוח דירה מכסה נזקי צנרת?

ביטוח דירה הוא אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לבצע כשנכנסים לדירה חדשה הביטוח גורם לכך שאם יהא נזק כבד לדירה, לא תצטרכו לספוג את העליונות שלו בעצמכם.

אנשים רבים תוהים – האם ביטוח דירה מכסה נזקי צנרת? כדי שהתשובה תהיה ברורה לכל אלו שלא בטוחים, נסביר לכם על הנושא בצורה מפורטת כעת.

 

מי צריך לבצע ביטוח דירה?

את ביטוח הדירה יש לבצע כל עוד בבעלותכם דירה. כך, במקרה של נזק לדירה, תוכלו לתקנו מבלי יותר מדי בעיות. בעיות לדירה מתעוררות כל הזמן בחיים – בגלל שטפונות, בגלל רטיבות, בגלל שריפות, ועוד שלל בעיות נוספות שעתידות להתעורר.

 

מה בדרך כלל כוללת ההצעה לביטוח דירה

ההצעה לביטוח דירה כוללת בתוכה בדרך כלל את הנזקים הבאים – פיצוץ, התקלחות של אש, נזקי מזג אוויר כמו סופה רעידת אדמה ועוד כל אסונות הטבע. ישנם אנשים המוסיפים לביטוח גם ביטוח לתכולה – משמעות הדבר היא כי כלל התכולה של הבית, חפצים יקרי ערך בגדים עוד, תגולם בערך כספי שיוחזר במקרה של הרס שלה.

 

מה לגבי נזקי צנרת?

נזקי צנרת ביטוח דירה, לא תמיד נכללים בביטוח הכולל של הדירה. חשוב לדעת שיש הבדל בין פוליסה של נזקי רטיבות, לפוליסה של נזקי צנרת, וההבדל מוביל לכך שאנשים רבים מתבלבלים וחושבים כי פוליסת הביטוח שלהם מכילה נזקי צנרת אשר בפועל אינה מכילה.

זוהי בעיה מאד חמורה, זאת משום שנזקי צנרת קורים כל הזמן, וברגע שיש לשלם על נזק שכזה, ההוצאה היא ענקית. לכן, ברגע שאין לכם בביטוח הדירה ביטוח על נזקי צנרת ישנה בעיה.

 

אז מה עושים כדי לפתור בעיה זו?

כדי לפתור בעיה זו יש לבדוק ראשית אם יש בפוליסת ביטוח הדירה שלכם סעיף המדבר על נזקי צנרת. במידה ואין כזה סעיף, עליכם לדאוג שייכנס סעיף כזה. חברות ביטוחים רבות מבינות את החשיבות של ביטוח נזקי צנרת ומאפשרות להוסיף בחוזה סעיף המדבר על נזק זה. כך יהיה לכם פתרון חשוב לבעיה מורכבת.

 

איך מוצאים ביטוח?

עליכם לצאת ולברר בחברות שונות ומגוונות מה הן מציאות. אנו ממליצים לכם ללכת לחברות שנותנות שקיפות ותמונה מלאה. אם אתם מרגישים שאתם יוצאים משיחת ההסבר עם חברת הביטוח כשאתם לא מבינים על מה מדובר, הגעתם לחברה הלא נכונה.

בנוסף, יש לבצע סקר שוק שבודק את הכמות מול האיכות. מה זה אומר? לראות מה חברת הביטוח מציעה מבחינת היקף הביטוח ולמול לשים לנגד עיניכם את המכיר שהיא דורשת לשם כך. אין אנו אומרים באמירה זו כי עליכם לחסוך בנושא הביטוח, ולהוציא עליו מעט מאד כסף. ביטוח זה דבר חשוב ביותר ולכן חשוב להשקיעו סכום נאה שיעזור לכם בשעת מצוקה.

צינור מים

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
עורך דין צבאי
קבילת מפקדים בצה"ל עם עורך דין צבאי מקצועי

השירות הצבאי בצה"ל יכול להיות חוויה משמעותית שתלך איתנו לכל החיים, אך לעיתים הוא עלול להיות חוויה קשה. כחיילים אנו עלולים להיתקל באדישות ובאטימות המערכת ולהרגיש חסרי אונים. לצורך התמודדות עם מקרים כאלה הוקמה נציבות קבילות החיילים – מערכת שמטרתה

הידרופוני
איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית?

מעוניינים לדעת איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית? שמעתם כבר על השיטה החדשנית וכעת אתם רוצים לדעת איך זה עובד והם זה יכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הבית שלכם? חלמתם תמיד לראות הרבה ירוק בעיניים במרפסת או אפילו בסלון? נהדר! אתם

איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך
איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך?

חברות קידום אתרים הם מונח שלמעשה שייך לעולם המקצועות שפרצו לחיינו בשנים האחרונות, הרי איש לא חשב ללכת להיות מקדם אתרים לפני שלושים שנה, אז מה בעצם חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך, מה הם הפרמטרים שיעזרו לך להחליט איך

שיווק
מהם שלבי המשפך השיווקי

כדי להצליח היום בכל תחום עסקי ולהגיע ביעילות לקהל היעד, בעלי עסקים חייבים להכיר את העולם המורכב של השיווק. אחת השיטות והמסגרת הפופולריות היום, שעוזרת לקדם ולרכז את תהליך השיווק היא המשפך השיווקי. המשפך השיווקי מורכב ממספר שלבים אותם עוברים