חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם מגורים בבית חכם בטוחים לילדים? 

כל מי ששומע שיש לנו בית חכם מוצא את עצמו שואל אותנו לפחות 10 שאלות רצופות שנוגעות לשימוש בו, לבטיחות ולנוחות. עובדה זו גרמה לנו להבין שהגיע הזמן שנוציא את המידע לאור ונכתוב סדרת מדריכים שתענה בכל פעם על שאלה אחרת נפוצה שאנו נשאלים.

המדריך הנוכחי יענה על השאלה "האם מגורים בבית חכם בטוחים לילדים?". אם יש לכם ילדים בבית ואתם רוצים להפוך אותו לחכם, תדעו שקריאת השורות הבאות תעשה לכם סדר בנושא.

תכירו את המומחים שהצטרפו אלינו לכתיבת המדריך

בחרנו להציג את התשובה לשאלה זו ביחד עם אנשים נוספים. שכן, בכל מה שנוגע לבטיחות של הילדים, אנחנו לא רוצים לקחת אחריות (הרי זו אחריות גדולה מאוד). יש לנו דעה מובהקת בכל הנוגע לקשר בין בית חכם לבין ילדים, והיה לנו חשוב לוודא מהי דעתם של אחרים שמתגוררים בבית כזה עם ילדים בכל קשת הגילאים.

לכן, פרסמנו פוסט בנושא וביקשנו ממי שעונים על הקריטריון המדובר, ליצור עמנו קשר ולענות על השאלה שצוינה לעיל. לשמחתנו, מעל ל – 30 הורים פנו אלינו וענו על השאלה בקצרה. אנו נציין בפניכם כי גילינו שכולם באותה דעה כמו שלנו. רוצים לדעת מהי? קראו את השורות הבאות ותגלו.

בית חכם

האם מגורים בבית חכם בטוחים לילדים? התשובה של ירדן מתל אביב

ירדן מתל – אביב כתב לנו שיש לו בית חכם של גלובל קוואלטי כבר תקופה ארוכה. לדבריו, יש לו בת בשם יעל, שכעת היא בת שנה וחצי. לדבריו, הבית החכם היה קיים עוד לפניה והוא הקל ממש על הגידול שלה מכל כך הרבה בחינות. הוא אמר בפירוש שהבית החכם הוא בטיחותי עבור ילדים קטנים. שכן, ניתן לסדר את הכול ולהתאים אותו עבורם.

 

האם מגורים בבית חכם בטוחים לילדים? התשובה של חופית מאשדוד

לחופית יש בית חכם ובו מתגוררים 3 מתבגרים ופעוט. לדבריה, הבית החכם בטוח לילדים מאוד. היא אמרה שהילדים מרגישים בטוחים כשהם יודעים שיש מצלמות אבטחה שעובדות בבית ללא הפסקה. כך שכשהם הולכים לישון בזמן שההורים יוצאים לדייט או לאירוע, הם יודעים שההורים יכולים לראות הכול מרחוק ולשמור עליהם.

 

מה המסקנה שלכם בנושא?

עכשיו, לאחר ששמעתם 2 דעות נבחרות של הורים לילדים בכל מיני גילאים, מה אתם חושבים על הנושא? האם אתם סבורים כי מגורים בבית חכם הם בטוחים לילדים שלכם או שלא? אנחנו מזמינים אתכם לחשוב על העניין באופן מעמיק ולשלוח אלינו את התשובות שלכם. מי יודע? אולי נוציא לאור מדריך שיעסוק בתגובות הגולשים.

 

כמה מילים אחרונות לסיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים אנו רוצים לסכם כי בית חכם הינו בטוח לילדים. לא סתם הוא נקרא "חכם". ניתן לראות שיש מי בוחרים להפוך את הבית החכם לקראת הגעתם של ילדים לבית, דווקא כדי לשמור עליהם.

בית חכם

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
עורך דין צבאי
קבילת מפקדים בצה"ל עם עורך דין צבאי מקצועי

השירות הצבאי בצה"ל יכול להיות חוויה משמעותית שתלך איתנו לכל החיים, אך לעיתים הוא עלול להיות חוויה קשה. כחיילים אנו עלולים להיתקל באדישות ובאטימות המערכת ולהרגיש חסרי אונים. לצורך התמודדות עם מקרים כאלה הוקמה נציבות קבילות החיילים – מערכת שמטרתה

הידרופוני
איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית?

מעוניינים לדעת איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית? שמעתם כבר על השיטה החדשנית וכעת אתם רוצים לדעת איך זה עובד והם זה יכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הבית שלכם? חלמתם תמיד לראות הרבה ירוק בעיניים במרפסת או אפילו בסלון? נהדר! אתם

איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך
איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך?

חברות קידום אתרים הם מונח שלמעשה שייך לעולם המקצועות שפרצו לחיינו בשנים האחרונות, הרי איש לא חשב ללכת להיות מקדם אתרים לפני שלושים שנה, אז מה בעצם חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך, מה הם הפרמטרים שיעזרו לך להחליט איך

שיווק
מהם שלבי המשפך השיווקי

כדי להצליח היום בכל תחום עסקי ולהגיע ביעילות לקהל היעד, בעלי עסקים חייבים להכיר את העולם המורכב של השיווק. אחת השיטות והמסגרת הפופולריות היום, שעוזרת לקדם ולרכז את תהליך השיווק היא המשפך השיווקי. המשפך השיווקי מורכב ממספר שלבים אותם עוברים