חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החיים שלנו תותים – 3 דרכים לשדרוג המשרד

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות שנוגעת לסידור נכון של סביבת העבודה במשרדים שונים. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם טיפים שונים בנושא. מדריך זה הוא ה – 1 בסדרה, והפעם, נציג בפניכם את 3 הדרכים לשדרוג המשרד שלכם בקלות. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אין דרך טובה יותר לכתוב מדריך כמו זה מאשר לפנות אל מי שמכירים את התחום מקרוב. לכן, פנינו אל קולגות שלנו, אלה שיושבים בחדרים הסמוכים אלינו במשרד וסיפרנו להם שאנו עתידים להעלות מדריך בנושא שדרוג המשרד. ביקשנו מכל אחד מהם להציג בפנינו את הדרך הטובה ביותר לשדרוג של משרדים וקיבלנו מעל ל – 10 הצעות. בסופו של דבר, בחרנו את ה – 3 הטובות ביותר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להקל על עובדים רבים במשרדים שונים ברחבי הארץ.

 

החיים שלנו תותים – דרך מספר 1 לשדרוג המשרד בקלות

הדרך שהגיעה אל המקום ה – 1 היא הוספה של שקעים לשולחן ישיבות. האפשרות הזו הוצעה על ידי 3 מהעובדים במשרד שלנו. מסתבר שכולם מנסים להגיע אל חדר הישיבות ראשונים בגלל שהם רוצים לתפוס את השקע הקרוב ביותר לשולחן. עובדה זו גרמה לנו להבין שבאמת יש צורך בהוספה של שקעים שמתחברים אל השולחן עצמו. שכן, כך כל אחד יוכל לחבר את המחשב בקלות ולא יהיה צורך בריבים.

 

החיים שלנו תותים – דרך מספר 2 לשדרוג המשרד בקלות

הדרך ה – 2 לשדרג את המשרד בקלות היא באמצעות הוספת פינת עבודה נוחה. הרי היום כולם יודעים שאי אפשר לשבת במשך זמן רב על כיסא עם 90 מעלות. שכן, צריך לשבת גם בפינות עבודה אחרות, כדי לגוון. העובדים אצלנו הציעו כמה אפשרויות לשדרוג מסוג זה, הנה הבולטות שבהן:

  • פינת פופים
  • מחצלות וכריות
  • ספות נמוכות
  • כסאות בר

 

החיים שלנו תותים – דרך מספר 3 לשדרוג המשרד בקלות

הדרך השלישית לשדרג את המשרד היא באמצעות הוספה של חדר שקט. מדובר בחדר שאפשר להגיע אליו כדי לנוח לכמה רגעים בשקט מופתי. מי שמגיע אל החדר יכול רק לשבת או לשכב על המזרנים שבו מבלי לדבר. כך יתאפשר לכל עובד לקחת הפסקה קצרה מהרעש ש"בחוץ" כדי לפנות את הראש ולחזור לעבוד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לשדרג את המשרד שלכם בקלות. כעת, כשיש בידיכם את 3 הדרכים הטובות ביותר להגיע למצב שכזה, נותר לכם רק לבחור את אלו המתאימות לכם ביותר. נאחל לכם שתבחרו את הדרך הנכונה ושיהיה לכם בהצלחה!

חדר מעוצב

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב