חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היום משקיעים רק עם קופות גמל!

שוק ההון הולך ומתפוצץ – בקטע טוב כמובן. על מנת שתהיו חלק מההצלחה ותוכלו להנות גם מהרווחים, כדאי לכם לפחות תיק השקעות באחד מבתי ההשקעות השונים בארץ. לרבים מאיתנו אין באמת זמן לנהל תיק השקעות עצמאי ולכן אנחנו מטילים את האחריות על אנשים אחרים – או מדויק יותר, על בתי ההשקעות. אבל יתרה מכך, להשקעה דרך קופות גמל יש יתרונות רבים וטובים. אז במידה ואתם שוקלים להיכנס לשוק ההון או שאתם בעלי תיק השקעות עצמאי – הכתבה הזאת בשבילכם.

 

היתרונות של קופות הגמל

ניהול של גורם מקצועי:

היתרון הראשון שנדבר עליו היום, הוא היכולת לתת למומחה לנהל עבורכם את כספכם המושקע בשוק ההון. שוק ההון הוא המגרש הביתי של בתי ההשקעות. בבית ההשקעות ישנם אנשי מקצוע אשר השקעות זהו כל עיסוקם. עובדה זו הופכת אותם למקצועיים ובקיאים בתחום מכל אחד אחר. אז מלבד החיסכון בזמן שמעניקה לכם העברת שרביט הניהול למישהו אחר, אתם יכולים להישאר בראש שקט, משום שהמנהלים של הכסף שלכם יודעים בדיוק מה הם עושים ואיפה הכי כדאי להשקיע בהתאם לתנודות השוק ולרמת הסיכון המוגדרת בתיק.

 

הפשטות וההנגשה של שוק ההון:

יתרון נוסף שבולט כאשר מגיעים לדבר על קופות גמל הוא יתרון ההנגשה. מכיוון שרבים מאיתנו לא בקיאים מספיק בתנודות של שוק ההון, אנחנו חייבים מישהו או משהו שיוכל לפרט עבורנו את ההחלטה במה להשקיע. ההפשטה היא בצורת בחירת מסלולי סיכון שמתאימים למצבינו ולמטרותינו. מעבר לבחירה של רמת סיכון נמוכה, בינוני או גבוה, בתי ההשקעות מעניקים לנו את היכולת להשקיע בדברים יותר ספציפים מבלי להיכנס לעובי הקורה כגון השקעה במדדים ובמניות. וכל זה –  במכשיר אחד,  לדוגמא באמצעות קופת גמל להשקעה מצויינת.

 

פתרון לסכומים קטנים:

קופות גמל יכולות גם להוות לפתרון יעיל עבור סכומי השקעה קטנים, שמגיעים מסכומים "עודפים" שנשארים לנו בעובר ושב בסוף החודש. לרובנו נשארים בסוף החודש כמה מאות שקלים בעובר ושב שאנו חושבים מה כדאי לעשות איתם. היופי בקופת גמל, הוא שאפשר פשוט להפקיד את הכסף הזה, ולהנות מריבית דריבית של הכסף הזה, שכן בקופת גמל אין התחייבות לגובה הפקדה כלשהו. מכשיר זה נותן לכם אופציות נוספות מה לעשות עם הכסף העודף בחשבונכם, בין אם זה להפקיד לקופת גמל להשקעה של אנליסט שיש לכם, או לקרן לשעת חירום. אלו אופציות נהדרות שלא היו לנו ללא קופות הגמל בחיינו.

השקעה כספית

הטבות מס משמעותיות:

אי אפשר לסיים לדבר על כדאיות קופות הגמל מבלי לדבר על הטבות המס שהיא מביא עימה. השקעה באמצעות סוגים שונים של קופות גמל יכולה לזכות את המפקיד בהטבות מס רבות. סוג אחד היא קרן השתלמות שפוטרת ממס הכנסה וממס רווחי הון עד תקרה מסוימת ,וסוג שני הוא קופת גמל אחרות, שבמידה והחיסכון הוא לפנסיה  – ניתן לקבל הטבות בעת ההפקדה וגם בעת המשיכה.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, כעת אתם בקיאים ביתרונות הרבים שיש להשקעה באמצעות קופות גמל. קופות גמל יכולות להשיג לנו תשואות גבוהות יותר ולהנגיש לנו את שוק ההון. יתרה מכך, היא מהווה פתרון לסכומים קטנים שנשארים בעובר ושב בסוף החודש וגם מעניקה לנו הטבות מס משמעותיות. אז למה אתם מחכים? לכו לפתוח קופת גמל.

הטבות מס משמעותיות

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות