חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיכונים בהדברת חולדות

אם אתם שומעים רעשים מוזרים מכיוון המטבח שלכם, או שנתקלתם בגללים שחורים ולא הבנתם מהיכן הם הגיעו – כנראה שיש לכם חולדה בבית.

אין צורך להיבהל, אך יש צורך לנקוט בפעולה מיידית, שכן חולדות עלולות לסכן אתכם.

אל תנסו להיות גיבורים או לחסוך כסף – תפיסת החולדה כרוכה בסיכונים מסוימים, ולכן רצוי שבעל מקצוע יבצע בשבילכם את ההדברה.

 

הדברת חולדה

החולדה שייכת למשפחת העכבריים והיא בעל חיים מכרסם, הדומה מאוד לעכבר, אם כי היא גדולה יותר ומסוכנת יותר. חולדות מזיקות כמעט לכל דבר בבית, מכרסום הרהיטים ועד לחוטי החשמל. הדברת חולדות אינה דבר פשוט כיוון שהן חכמות, חשדניות, וחוש הטעם והריח שלהן מפותח מאוד. ישנן מספר שיטות לתפיסת החולדות, כאשר בכל שיטה ישנו סיכון מסוים שצריך לקחת בחשבון.

 

איפה החולדה?

הדברת חולדות באמצעות רעל מבוצעת על ידי מדביר מקצועי בלבד. הרעל משמש כפיתיון בתוך תיבת האכלה מאובטחת, וכעבור מספר ימים מהרגע שהחולדה נכנסה לתיבה ואכלה את הרעל – היא מתה. השימוש בשיטה זו יעיל במקרה של מכת חולדות, ובמקומות חיצוניים. מאחר והרעל אינו פועל באופן מיידי, שיטה זו אינה מומלצת לשימוש בתוך הבית, כיוון שלא נוכל לצפות מראש היכן החולדה תהיה כשהרעל יפעל – מה שעלול להקשות במציאת הגופה וליצור ריח לא נעים בבית.

 

זהירות – רעיל

הצבת מלכודות עם רעל עלולה להוות סכנה אם יש בביתכם תינוקות או בעלי חיים. מדבר מקצועי ישתמש בתיבת האכלה סגורה שלא תאפשר גישה אל הרעל, אך יש לשים לב שבעל החיים שלכם לא ימצא את החולדה המתה שאכלה את הרעל ויורעל גם הוא.

 

זיהוי הסכנה

חולדות אינטליגנטיות מאוד, והן יודעות לתקשר בניהן ברמה גבוהה. ברגע ששאר החולדות ימצאו חולדה אחת מתה, הן יקשרו בין המזון לבין החולדה המתה, ידעו שקיימת סכנה ויזהרו ממנה – מה שיקשה מאוד לתפוס אותן באמצעות מלכודות.

 

שימוש בשיטה לא נכונה

קיימים סוגים שונים של מלכודות, שחלקן אינו מתאים כלל לתפיסת חולדות. מלכודת דבק לדוגמא, אומנם תתפוס את החולדה אך תגרום לה סבל רב ואתם מסתכנים בכך שהיא תמצא דרך להשתחרר מהמלכודת. מלכודת קפיץ אומנם הומנית יותר ותתפוס את החולדה כשעודה בחיים, אך אם אתם לא מתכננים לשחרר אותה במרחק גדול מהבית אתם נשארים עם חולדה שאתם צריכים להיפטר ממנה.

 

אז מה עושים?

רצוי שתפנו לבעל מקצוע מיומן ובעל ניסיון שיאתר את החולדות אצלכם בבית ויחליט על שיטת ההדברה היעילה ביותר במקרה שלכם. מזיקיס הינה חברת הדברה מהמרכז, שכיום נותנת שירות באזורים רבים. הדברת חולדות עם מזיקיס תיתן לכם מענה מבחינת מקצועיות ואמינות, כך שאפשרותכם להיות בטוחים שנעשתה בחירה מושכלת של שיטת ההדברה, שתביא לתוצאות הטובות ביותר על מנת שתוכלו לחזור לשגרה במהירות.

 

חייה מצויירת

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות