חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה יש לעשות במידה ונעצרתי על ידי המשטרה

מקרה שאירע לבחורה צעירה ממרכז הארץ שנעצרה בהפגנה שנערכה בתל אביב, גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש מה צריך לעשות במידה והוא נעצר על ידי המשטרה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה הם הדברים שאתם חייבים לעשות וממה חשוב שתמנעו. 

 

בואו נתחיל עם מה לא כדאי לעשות במידה ונעצרתם על ידי המשטרה: אל תברחו

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הדברים שאתם צריכים לעשות במידה ונעצרתם, חשוב שתדעו ממה צריך להימנע. שכן, המקרה שאירע לפני כמה ימים לבחורה שצוינה לעיל נבע מתוך ניסיון בריחה. כן, הבחורה נאזקה והייתה בדרכה אל ניידת המשטרה. רגע לפני שהשוטרים הכניסו אותה פנימה, היא ניסתה לנוס מהמקום ונעצרה כמה צעדים לאחר מכן, על ידי שוטר אחר ששהה במקום. אנו ממליצים לכם להיות קשובים ולכבד את השוטרים במידה ואתם נעצרים. ניסיון בריחה או התנהגות שאינה ראויה לא תקדם אתכם למקום טוב.

 

מה יש לעשות אם נעצרתם על ידי המשטרה? הדבר ה – 1: ליצור קשר עם עורך דין מומלץ ומוכר

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות אם נעצרתם על ידי שוטרים זה למצוא עורך דין טוב. אנחנו יודעים מה עובר לכם בראש עכשיו – מאיפה תשיגו עורך דין באמצע החיים? הרי אתם אזרחים שומרי חוק ולא היה לכם צורך בעורך דין בתחום זה עד היום. אם אתם רוצים להגיע אל עורך דין מומלץ ומוכר בקלות אתם יכולים להיכנס אל הקישור הבא: https://www.plili.org.il. אם אתם מעדיפים לערוך בירור עצמאי אחר עורך דין, עליכם לעבור אל הפסקה הבאה.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם פונים אל עורך דין טוב?

בחירה נכונה בעורך דין שיוכל לסייע לכם מתחילה בגוגל. אם יש לכם גישה אל המכשיר הנייד, אתם צריכים לערוך חיפוש אחר עורך דין שמתמחה בתחום שבעקבותיו נעצרתם. לאחר שתגיעו אל 2 או 3 אתרים של עורכי דין שונים, תצטרכו לערוך אודותיהם חיפוש ברשת ולבדוק מי קיבל את מרבית הביקורות הטובות.

 

מה יש לעשות אם נעצרתם על ידי המשטרה? הדבר ה – 2: לא לדבר עד הגעת עורך הדין אל המקום

חשוב מאוד שתשמרו על זכות השתיקה כל עוד אין לכם גיבוי מטעם עורך דין. שכן, אתם עשויים להגיד דברים שגויים בעקבות המצב המלחיץ שאתם חווים. בכל פעם שתתבקשו לענות על שאלה, תוכלו לציין כי זכותכם לקבל ליווי מטעם עורך דין וכי אינכם מוכנים להמשיך בהליך טרם הגעתו אל המקום.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את ההתנהלות הנכונה (וזו שראוי להימנע ממנה) במידה ונעצרתם על ידי המשטרה. בהזדמנות זו אנו רוצים לאחל לכם שתפעלו על פי החוק ולא תיעצרו על ידי שוטר. במידה וזה יקרה, תעשו לעצמכם טובה ותפעלו בהתאם להנחיות.

נעצר על ידי שוטר

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות