חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה שינוי מהותי בצורת החיים שלכם. כדי לעשות רילוקיישן יש לא מעט הכנות שעליכם לעבור, ואנחנו כאן כדי לספר לכם את מה שחשוב.

 

רילוקיישן

אם אתם שואלים את עצמכם למה בכלל חשוב לקבל ליווי רילוקיישן, התשובה לכך היא ברורה. מעבר למדינה זרה הולך להפגיש אתכם עם סיטואציות מורכבות. לא משנה כמה פעמים כבר הייתם בחו"ל, לגור במדינה אחרת זו חוויה מאתגרת, והמטרה של הליווי היא לחסוך לכם כמה שיותר כאב ראש בעת ביצוע הרילוקיישן. את הקשיים לא ניתן להעלים, אך בהחלט ניתן להתכונן אליהם בצורה טובה.

רילוקיישן

 

למה דווקא קנדה

עוד לפני שנדבר על המעבר עצמו, אולי כדאי להבין למה רילוקיישן לקנדה יכולה להיות בחירה נהדרת. קנדה היא אחת המדינות הטובות ביותר בעולם לחיות בהן. מדובר על מדינה עשירה בעל מרקם חיים נוח, ומלבד העובדה ששורר בה מזג אוויר חורפי הרבה יותר מישראל, אתם בהחלט תהנו מהמגורים בה. קנדה גם מציעה לתושבים בה רמת חיים מהגבוהות בעולם.

 

הגשת בקשות

כדי לבצע רילוקיישן לקנדה יש כמה דברים שאתם צריכים לעשות, כאשר החשוב ביותר מבניהם הוא כמובן לקבל אישור מהרשויות המקומיות לביצוע מעבר. בניגוד לטיול שבו אנחנו רק צריכים אשרת תייר, וברוב המדינות גם את זה לא, כדי לבצע רילוקיישן לקנדה אתם צריכים לקבל אשרה. את האשרה תוכלו לקבל מרשויות הפנים במדינה ולצורך זה יש להגיש להן בקשה בכתב.

 

מציאת עבודה

הדבר החשוב ביותר ברילוקיישן, ולא רק לקנדה הוא למצוא עבודה במקום. כמובן, העבודה הזו יכולה להיות העבודה שלכם מישראל רק שאתם עובדים מרחוק, אולם מה שחשוב זה שתהיה לכם הכנסה קבועה. בלי הכנסה יהיה לכם קשה לקבל אישור למעבר, לאור החשש של מדינת היעד מכך שתפלו לנטל על הרשויות המקומיות בשל היעדר הכנסה.

רמת החיים הגבוהה ביותר

 

חיבור לקהילה ישראלית

הדבר האחרון שהיינו ממליצים לכם לעשות הוא להתחבר לקהילה ישראלית שיש במקום שאליו אתם עוברים. בתור ישראלים הקהילתיות היא דבר שחשוב לנו, וחיבור לאנשים שמדברים בשפה שלכם יכול לקהל עליכם בצורה משמעותית את המעבר. במדינה כמו קנדה זו לא בעיה גדולה לאור כמות הישראלים הרבה שיש בכל אחת מהערים המרכזיות במדינה.

 

לסיכום

רילוקיישן הוא צעד משנה חיים, אולם לא מעט ישראלים שביצעו אותו יוכלו לספר לכם שהוא היה אחד הדברים הכי טובים שהם עשו לעצמם. מבין מדינות העולם, קנדה נחשבת ליעד מבוקש לרילוקיישן, ואם אתם מחפשים מקום לעבור אליו זו בהחלט בחירה מומלצת, רק חשוב לקבל אישור מהרשויות למעבר.

חיבור לקהילה הישראלית

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות