חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד תוסיפו חלון חדש לבית?

לעיתים רבות, מתעורר צורך להוסיף חלונות חדשים בבית כאשר משפצים אותו.

תהליך הוספת חלונות לבית הוא תהליך פשוט שמתחלק לשלושה שלבים מרכזיים:

פתיחת פתח בקיר, בחירת חלון והתקנת החלון.

אנו ממליצים לכם להיעזר בגורמים מקצועיים במהלך התהליך כולו וכך לבצע את התהליך באופן הבטוח, היעיל והמהיר ביותר.

במאמר זה נפרט על שלבי התהליך וניתן לכם טיפים שיועילו ויסייעו לכם בהוספת החלון לבית.

 

פתיחת חלון בקיר חיצוני

כיום, קירות חיצוניים הם בדרך כלל קירות בלוקים או קירות בטון. בגלל החוזק והעמידות של הבטון, שבירת הקירות האלו באמצעות הפעלת כוח תבוצע באופן לא בטוח, איטי, ולא מדויק. לפיכך, השיטה היעילה ביותר לפתיחת חלון בקיר בטון או בלוקים היא ניסור בטון. ניסור בטון היא שיטה יעילה ומהירה שמאפשרת חתיכה של הקיר באופן מדויק.

להלן מספר כללים חשובים שיש להקפיד עליהם בעת פתיחת חלון בקיר בטון:

 

היתרי בנייה:

טרם פתיחת החלון בקיר הבטון, עליכם לוודא שלקבלן שיבצע עבורכם את התהליך יש רישיונות והיתרי בנייה מתאימים. כך, תימנעו מביצוע העבודה באופן לא חוקי ומתקלות שעלולות להוות נזק לבניין, לעובדים וללקוחות.

 

קיר תומך:

טרם פתיחת החלון בקיר, עליכם לוודא שהקיר אינו קיר תומך. ניסור קיר תומך עלול לפגוע במבנה ולסכן את העובדים והדיירים. ניסור קיר בטון הינו תהליך מורכב ומסוכן ולכן אנו ממליצים לכם לבצע אותו רק בעזרת אנשי מקצוע מומחים שמנוסים בתחום.

 

מדידת הקיר:

טרם ניסור הבטון, עליכם לוודא שמהנדס מוסמך מודד באופן מדויק את הקיר וכך מבטיח שניסור הבטון והתקנת החלון יתבצעו באופן בטוח ומדויק.

 

כלי עבודה:

ניסור בטון מתבצע על ידי מקדח ומסור יהלום. שבבי היהלום שמכסים את הלהב של הכלים הללו מאפשרים להם לחדור דרך הבטון וכך לנסר אותו באופן יעיל ומהיר. טרם פתיחת חלון בקיר בטון, יש לוודא שצוות ניסור הבטון מחזיק בכלי עבודה איכותיים, חדישים ומתקדמים. ניסור בטון בכלי עבודה פגומים או ישנים עלול לגרום לתקלות ופגמים במבנה ובעמידות שלו.

 

בחירה והתקנה של החלון

כאשר בוחרים חלון חדש לבית יש להתחשב במספר פרמטרים:

 

חומר החלון:

אנו ממליצים לכם לבחור בחלונות אלומיניום שהם החלונות המכרים והמומלצים ביותר כיום. לחלון האלומיניום יש יתרונות רבים לרבות: חוזק, עמידות, אטימות גבוהה, מחיר נמוך ועוד. בנוסף, ניתן למצוא חלונות אלומיניום בצורות, סגנונות וגוונים שונים וכך להתאים אותם לצרכים ולטעם האישי שלכם.

 

סוג החלון:

קיימים סוגים רבים ומגוונים של חלונות. אנו ממליצם לכם להתאים את סוג החלון לחלל החדר ולטעם האישי שלכם.

דברים נוספים כגון הצבע, המחיר, העיצוב והאיכות של החלון.

תהליך הוספת חלון חדש לבית אינו תהליך מורכב אך הוא מחייב עבודה עם אנשי מקצוע שמנוסים ומומחים בתחום. אנו ממליצים לכם להיעזר בכללים ובטיפים שבמאמר וכך לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר.

 

פינת אוכל

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
עורך דין צבאי
קבילת מפקדים בצה"ל עם עורך דין צבאי מקצועי

השירות הצבאי בצה"ל יכול להיות חוויה משמעותית שתלך איתנו לכל החיים, אך לעיתים הוא עלול להיות חוויה קשה. כחיילים אנו עלולים להיתקל באדישות ובאטימות המערכת ולהרגיש חסרי אונים. לצורך התמודדות עם מקרים כאלה הוקמה נציבות קבילות החיילים – מערכת שמטרתה

הידרופוני
איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית?

מעוניינים לדעת איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית? שמעתם כבר על השיטה החדשנית וכעת אתם רוצים לדעת איך זה עובד והם זה יכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הבית שלכם? חלמתם תמיד לראות הרבה ירוק בעיניים במרפסת או אפילו בסלון? נהדר! אתם

איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך
איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך?

חברות קידום אתרים הם מונח שלמעשה שייך לעולם המקצועות שפרצו לחיינו בשנים האחרונות, הרי איש לא חשב ללכת להיות מקדם אתרים לפני שלושים שנה, אז מה בעצם חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך, מה הם הפרמטרים שיעזרו לך להחליט איך

שיווק
מהם שלבי המשפך השיווקי

כדי להצליח היום בכל תחום עסקי ולהגיע ביעילות לקהל היעד, בעלי עסקים חייבים להכיר את העולם המורכב של השיווק. אחת השיטות והמסגרת הפופולריות היום, שעוזרת לקדם ולרכז את תהליך השיווק היא המשפך השיווקי. המשפך השיווקי מורכב ממספר שלבים אותם עוברים