חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשיבות ניקיון השירותים והמטבח במשרד

ניקיון וסדר הם האל"ף בי"ת עבור סביבת עבודה מתפקדת כראוי ומשפיעים באופן ניכר על תפוקת העבודה. ניקיון המשרד צריך להיות מקצועי וברמה הגבוהה ביותר, וכאשר מדובר במשרד בו עוברים לקוחות חשיבות הניקיון והסדר מתחדדת עוד יותר שכן נראותו של המשרד מעיד על תפקודו. מסיבות אלה חשוב במיוחד לדאוג לניקיון ותחזוקה הולמים של סביבת העבודה שכן השקעה בניקיון היא השקעה באווירה וביעילות.

 

מהן חברות הניקיון המומלצות בשוק?

עבור עסקים המחפשים חברות ניקיון המספקות שירות שאינו פחות ממעולה, הבאנו רשימה של 5 חברות ניקיון משרדים המובילות ב-2020:

 

אופיס קלינינג

אופיס קלינינג היא חברת ניקיון הפעילה באזור המרכז בערים רחובות, ראשון לציון, נס ציונה, גדרה ויבנה. אופיס קלינינג מעניקה שירות ניקיון משרדים בוטיקי ומתמחה בניקיון משרדים בכל סדרי הגודל, כולל חברות פרטיות וממשלתיות. בנוסף לשירות ניקיון משרדים סטנדרטי, מציעה אופיס קלינינג שירות עבודות מיוחדות הדורשות תשומת לב ורגישות רבה כגון ניקיון אולמות כנסים, חדרי ישיבות וחדרי הנהלה. בין לקוחותיה של אופיס קלינינג: משרד עו"ד רונן פריד, ארז ניהול פרויקטין, LIFKO DIGITAL ועוד.

 

Lermont

Lermont היא חברת ניקיון המציעה שירותים עבור מוסדות ציבור, בנייני משרדים ובתי עסק בגוש דן והסביבה. החברה מציעה שירותים הכוללים ניקיון בתקופות שגרה ולפני חגים, ניקיון לאחר שיפוצים, ניקיון פתחי אוורור, שטיחים וריפודים, ניקיון בגובה ועוד. החברה שמה דגש על עבודה ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה על בטיחות מרבית, ועובדיה הם עובדי חברה המקבלים שכר הולם ותנאים סוציאליים. בין לקוחותיה של החברה: בית חב"ד, גינדי החזקות ועוד.

 

עץ האלון

עץ האלון היא חברת ניקיון המציעה שירותי ניקיון 24 שעות ביממה באזור הצפון – חיפה, הקריות, עכו, אור עקיבא, נשר, יקנעם ועוד. החברה מספקת שירותי ניקיון משרדים וכן ניקוי חלונות בגובה בסנפלינג. העבודה נעשית בתקן בטיחות גבוה וברישיון מטעם המדינה. בנוסף לכך החברה מספקת שירותי ניקיון לאחר שיפוצים לרבות ניקוי שאריות חומריים אקריליים, צבע, חול ועוד. בין לקוחותיה החברות אייל פרת יזמות ונדל"ן בע"מ, אדריכלים מנספלד-קהת ועוד.

 

קבוצת מעוז

קבוצת מעוז מספקת שירותי ניקיון משרדים בכל הארץ. זוהי חברה ותיקה בעלת מעל ל-17 שנות ניסיון בשירותי ניקיון עבור משרדים, ארגונים ומוסדות. החברה מחזיקה ברישיון מטעם משרד התמ"ת וכן תעודת יושר ממשטרת ישראל. החברה מספקת שירותי ניקיון מקיפים, הכוללים ניקוי ושטיפת רצפות, החלפה וניקוי של פחים, שימוש במכשיר קיטור ופוליש לניקוי רצפות, ניקוי שיש ועוד. בין לקוחותיה של קבוצת מעוז: עיריית תל אביב יפו, האוניברסיטה הפתוחה, אינטל, קק"ל ועוד.

 

Clean and Shiny

חברת Clean and Shiny מספקת שירותי ניקיון באזור המרכז בשעות הבוקר המוקדמות, הערב ובמהלך יום העבודה במשרד לפי העדפת הלקוחות. החברה מספקת שירותי ניקיון על בסיס יומי או שבועי, הכוללים פוליש, קרצוף רצפות, ניקוי משטחי עבודה, ניקוי מחשבים, שולחנות ועוד. בין לקוחותיה של החברה: האנגר 11, פיפלביז ועוד.

 

שירותים

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות