חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

6 דברים שאסור לעשות בזמן טיול באיחוד האמירויות הערביות

איחוד האמירויות הערביות מקבלים תיירים מרחבי העולם.

זאת בשל העובדה כי הכנסת האורחים, מזוהה עם התרבות של המקומיים.

לכל תרבות איסורים וחוקים משלה, לכן כאשר אתם מגיעים לאיחוד האמירויות ישנם חוקים אותם עליכם לכבד.

על מנת שתגיעו מוכנים, ריכזנו עבורם 6 דברים שאסור לעשות בזמן טיול באיחוד האמירויות הערביות. בואו נתחיל.

 

הקדמה

החברה הערבית ידועה בהקפדה על מספר חוקים. בזמן טיול באיחוד האמירויות הערביות, הקפידו על חוקיה של החברה, על מנת להימנע ממקרים שאינם נעימים. בתוך אתר איחוד האמירויות תוכלו למצוא פרטים אודות החוקים.

 

נימוסים בסיסיים

החזקת ידיים בציבור בין זוגות אוהבים, מתקבלת בציבור. אך כל גילוי אהבה מעבר לכך, אינם מקובלים בחברה, ואף עלולים להוביל לעונשים.

בנוסף, באיחוד האמירויות הערביות, מקפידים על דיבור שקט ומכבד. הימנעו מדיבור קולני, והקפידו להפגין כבוד לחברה, לתרבות שלה ולמנהגיה.

 

צריכת סמים ואלכוהול

הרשויות באיחוד האמירויות אינן רואות בעין יפה נטילת סמים למיניהם. העונשים על צריכת סמים חמורים ביותר, לכן, הימנעו מעישון בעת ההגעה לאיחוד האמירויות.

באיחוד האמירויות ישנם לא מעט ברים בהם ניתן לצרוך אלכוהול. אך חשוב לדעת כי מותר לצרוך אלכוהול רק במקומות המיועדים לכך. הימצאות תחת השפעת אלכוהול במקומות ציבוריים אחרים אסורה, ועלולה להוביל למעצר. בחלק מהערים, צריכה אלכוהול אסורה בהחלט.

 

קוד לבוש צנוע

התרבות הערבית ידועה כמקפידה על צניעות בקרב נשים. בשל כך, ישנה חשיבות רבה להימנע מלבוש חושפני או שקוף, ולהקפיד על לבוש צנוע, בעיקר במקומות ציבוריים. כמו כן, בגדי ים מיועדים אך ורק לאזורים המיועדים, בריכות, חוף הים, ופארק מים.

ברחובות העיר, הנשים אומנם לא יחויבו בכיסוי ראש, אך במסגדים יצטרכו הנשים לחבוש כיסוי ראש, וללבוש את הלבוש המוסלמי המסורתי. כלל פריטי הלבוש יסופקו בכניסה למסגדים.

 

תיעוד וצילום אסורים בהחלט

באיחוד האמירויות הערביות חל איסור על צילום ללא רשות, הן של אנשים, הן של מבני צבא או ממשלה והן של מטוסים. כמו כן, צילום אשר מבזה את סמלי המקום, נחשב גם הוא לאסור. צילום ללא רשות עלול להוביל למאסר.

 

חובת דיווח

באיחוד האמירויות הערביות חלה חובת דיווח בכל תקרית תנועה באשר היא. במקרה של תאונה, אם אין נפגעים, ניתן להזיז את הרכב לשולי הדרך, ואילו בתאונה עם נפגעים, חל איסור להזיז את הרכב. חלה חובה לשאת מסמכים רלוונטיים עליכם בכל עת.

 

השארת טיפים

לרוב, דמי השירות יוכללו בחשבון המסעדה או בית המלון. במידה ולא מצוין כי דמי השירות כוללים, עליכם להשאיר טיפה בגובה של כ – 10 אחוז.

במוניות בניגוד למסעדות או בתי המלון, לא נהוג להשאיר טיפ, אך לרוב נהוג לעגל כלפי מעלה את החשבון.

 

צילום מהגובה

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת