חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

3 טרנדים שימשיכו להוביל גם בשנת 2020

2019 עומדת להסתיים בעוד ימים ספורים ושנת 2020 ממש מעבר לפינה. טרנדים רבים פקדו את שנת 2019 והפכה אותה לאחת מהשנים הכי מעניינות בעשורים האחרונים מה שיוצר ציפיות גדולות מאוד למה ששנת 2020 תביא איתה.

ישנם 3 טרנדים שהחלו לפני שנים רבות, התעצמו בשנת 2019 וללא ספק יהפכו את שנת 2020 לשנה מוצלחת עוד יותר:

 

חללי עבודה משותפים

מאז הושקו חללי העבודה השיתופיים העולמיים הראשונים בתחילת שנות האלפיים, כמות שטחי המשרדים המשותפים התרחבה מדי שנה וכיום, חלל עבודה משותף זמין כעת במגוון וריאציות ברחבי העולם. מה שהתחיל כאלטרנטיבה בלבד למשרד המסורתי הפך לתופעה עולמית. כיום, אין כמעט עיר מרכזית בעולם שאין בשטחה חללי עבודה משותפים.

למעשה, תחזיות עד 2022 צופות כי מספר שטחי המשרדים המשותפים יגדלו מדי שנה בשישה אחוזים ברחבי העולם וייצרו אפשרויות נוספות עבור המשתמשים בהם. אך לא רק מספר החללים מדגיש את המשך התפתחות הענף. בשנת 2020, חללי עבודה משותפים יראו מספר חידושים המשלבים טכנולוגיה חדישה, נוחות ללא פשרות וכלים להגברת תפוקה ויעילות העבודה אשר לא רק יובילו לצמיחה נוספת, אלא ישנו את מודל החברות המסורתי לחלוטין.

אחרי הכל, כאשר עמיתים לעבודה החולקים חללי עבודה שיתופיים, מעודדים חדשנות כמעט מתמדת מצד העמיתים שלהם, וזה רק הגיוני שהתעשייה עצמה תוביל להזדמנויות חדשות לעובדים שונים מרקעים שונים ותחבר בין צרכים ופתרונות יצירתיים.

 

מלחמת הסטרימינג

טרנד שהחל בשנים האחרונות בעקבות עלייתה המטאורית של נטפליקס, איחודן של שתי חברות מדיה מרכזיות ועד אפל שהעלו את ההימור עם תחילת מלחמת הסטרימינג, 2019 הייתה שנה סוערת מאסיבית ששינתה כל דבר במערכת האקולוגית של עסק הבידור. 2020 מתהווה כסמן קריטי להצלחת ההשקעות הגבוהות האלו – כאשר אלו שהצטרפו לשירות הסטרימינג של נטפליקס בענף בידור זה, צריכים להוכיח שהם קיבלו את ההחלטות הנכונות לייעד מחדש את עסקיהם לקראת התקופה הבאה של המדיה.

במהלך חודש נובמבר האחרון, הושקו שני שירותי סטרימינג המהווים הימורי ענק של שירותי הסטרימינג הישיר לצרכן (בדומה לנטפליקס החלוצה): Apple TV Plus (שהושקה ב-1 בנובמבר) ו- Disney Plus (שהושקה ב-12 בנובמבר). שתי מגה פלטפורמות נוספות בדרך ויופצו באביב הבא מ- NBCUniversal (אפריל) ו- WarnerMedia (HBO Max, חודש מאי).

 

אפליקציית TikTok

שנת 2019 ראתה את עלייתה של אפליקציית טיק-טוק, שלצד סנאפצ'אט קבעה קצב לחדשנות שפייסבוק ואחרים נאבקו לעמוד בקצב. הדבר השפיע רבות על הדרך בה אנו צורכים וידיאו בחיי היומיום.

טיק טוק יהפוך להיות אחת האפליקציות הידועות והפעילות ביותר מכיוון שהוא מפתח פלטפורמת מודעות לתחרות במתחרים המסורתיים יותר כגון פייסבוק ואינסטגרם.

ככל ש- TikTok ממשיכה לצבור יותר משתמשים ברחבי העולם ולגוון את התוכנה מעבר למוזיקה שהיא מציעה, ככה האפליקציה תתפתח יותר ותמשוך אליה קהל משתמשים רחב יותר.

 

חלל משרדי

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות