חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יועץ מס אמריקאי – איך מתכוננים לפגישה כזאת?

אזרחים המתגוררים בארץ ויש להם אזרחות אמריקאית מחויבים לדווח לרשויות המס בארה"ב על נכסים, רכוש וכסף אותו הם מרוויחים גם אם אינם תושבי ארה"ב.

על מנת להגיש את הדו"חות על פי החוק יש להסתייע ביועץ מס אמריקאי.

כיצד מתכוננים לפגישה עם יועץ למס האמריקאי? על כך במאמר הבא.

 

חובת הדיווח לרשויות המס בארה"ב

כל אדם בעל אזרחות אמריקאית, בעל גרין קארד, אנשים או חברות המשקיעים בנדל"ן ובעלי הכנסות אחרות בארה"ב מחויבים לשלם מיסים לרשויות המס בארה"ב.

אזרחים שאינם מדווחים ומשלמים מיסים עשויים למצוא את עצמם משלמים קנסות כבדים ולעבור עבירה פלילית בדיוק כפי שקורה כאשר לא משלמים מס בארץ.

לעומת זאת, אזרחים שלא שילמו מיסים בשל חוסר ידע או חוסר מודעות זכאים להצהיר על כך ולדווח על ההכנסות והנכסים שלהם בגילוי מרצון על מנת שלא יהיה להם רישום פלילי ויישאו בעונשים על פי החוק האמריקאי. חובת הדיווח כוללת מילוי טפסים שונים כמו טופס 1040, FBAR ועוד בהתאם לסטטוס של הנושה.

לפיכך, מומלץ למלא את הטפסים ולהגיש את הדו"חות באמצעות יועץ מס אמריקאי.

למידע נוסף כנסו לאתר https://masamerica.co.il.

 

כיצד מתכוננים לפגישה עם יועץ מס אמריקאי?

מעבר לדיווח ותשלום המיסים, אזרחים אמריקאים זכאים להחזרי מס, זיכויים על ילדים, לימודים אקדמאיים, זיכוי על הכנסה נמוכה וכד'.

אלו סיבות טובות כדי להגיע לפגישה אצל יועץ מס אמריקאי שיבהיר לאזרחים האמריקאים בארץ את החובות והזכויות שלהם.

על מנת להתכונן לפגישה יש להביא את כל המסמכים המעידים על ההכנסות, הנכסים, החשבונות והרכוש בארה"ב כמו: חוזים על נכסים, חוזי עבודה, פירוט על השקעות, פירוט חשבונות בנק ועוד.

בפגישה היועץ יעבור על כל המסמכים וינחה אתכם אם יש צורך באישורים נוספים, כיצד למלא את הטפסים ועוד.

חברה אמינה ומקצועית של ייעוץ מס אמריקאי תמלא עבורכם את דו"חות המס ותנחה אתכם כיצד לשלם מקדמות לרשויות המס בארה"ב כמו בארץ.

למעשה, יועצי מס אמריקאי הם רואי חשבון המסייעים בכל הנדרש כמו רואי חשבון שמטפלים בתיק המס שלכם, רק שמדובר על הכנסות ונכסים בארה"ב.

 

שירותים נוספים של יועץ מס אמריקאי ולמי הם מיועדים

מעבר לליווי וייצוג הלקוחות מול רשויות המס בארה"ב בכל הקשור בדו"חות שנתיים והחזרי מס, יועץ מס אמריקאי מעניק גם שירותים למשקיעים בנדל"ן בכל הנוגע לאסטרטגיות מס, בדיקת מסמכי העסקה, מיסי עזבון ועוד.

תאגידים רבים נהנים מהשירותים של יועצי המס על מנת להתנהל בצורה חוקית בין אם מדובר על עסקים פרטיים ובין אם על עסקים ציבוריים.

כאשר עוסקים במיזמים משותפים בארה"ב, מיזוגי חברות, עסקאות בין חברות, מניות, פיצויי הון, מימון פעולות וכיוצא בזה, יועץ מס אמריקאי יסייע לכם לכל אורך התהליך.

 

פגישה בין יועצת מס ללקוחה - אילוסטרציה

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות