חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תבחרו מארז אלכוהול מושלם לחג

חגי תשרי כבר בפתח, והחיפושים הקדחתניים אחר מתנות אידיאליות לחג כבר בעיצומם. רבים מתלבטים בין עציץ חדש, מתנה לעיצוב הבית או ללכת על בטוח ולרכוש שוברי קנייה. אם אתם מחפשים מתנה קלילה, כיפית ומשמחת עבור קרובים צעירים או חובבי שתייה, בחירה במארז אלכוהול לחג עשויה להיות המדויקת והמשמחת ביותר. הכירו את האפשרויות שלכם. 

 

גם טעים וגם מרים

כשחושבים על מתנה לחג, לרוב מה שעולה לראש הוא בקבוק יין סולידי וקלאסי, עבור מי שמרים כוסית לכבוד השנה החדשה או אפילו בזמן אושפיזין בסוכה.

אבל הזמנים השתנו, אופקים הורחבו וכיום מגוון חנויות אלכוהול מקצועיות מציעות מארזי קוקטיילים ייחודיים ומקוריים, במחירים נוחים שישדרגו את הערב ויהפכו אותו לבלתי נשכח. מארז קוקטיילים הפך למתנה פופולרית, אטרקטיבית ומרעננת בין כל האפשרויות הבנאליות של מתנות לחג.

 

מה זה כולל?

מארזי קוקטיילים כוללים בדרך כלל בקבוק אלכוהול איכותי, עליו בעצם מתבסס הקוקטייל. לא די בבקבוק אלכוהול כמובן, משום שכוחו של קוקטייל טמון בשילוב של האלכוהול עם המשקה שמאזן ונותן טעם ייחודי וערב לחך.

לכן, מארזי קוקטייל מגיעים כבר באופן מובנה עם משקה תוסס כזה או אחר, שנועד לשדרג את חוויית השתייה. למשל, בקבוק של ג'ין פרימיום בטעמי תות יגיע לצד בקבוקי סודה משולבת עם אשכולית אדומה, להעצמת הטעמים בקוקטייל. מארזים רבים יגיעו גם עם כוס מעוצבת.

 

המתנה החברתית ביותר

אין דבר יותר מהנה מערב חג, שבבסיסו עלול להיות ארוך ומשעמם, שלפתע מקבל טוויסט והופך לערב קוקטיילים שובר שגרה. ניתן למצוא מארזים זוגיים ומארזים לארבעה אנשים למשל. לכן, מדובר במתנה שהמקבלים אותה כנראה ירצו לפתוח מיד, זאת בהנחה שקלעתם בדיוק לטעמם.

 

כמה זה עולה?

רבים חושבים שמכיוון שמדובר במארז קוקטיילים, הדבר אומר שהמתנה יקרה. לא כך הדבר, גם אצל חברות השומרות על סטנדרט גבוה. מארז קוקטיילים זוגי הכולל שתייה קלה, בקבוק אלכוהול ולפעמים זוג כוסות מעוצבות וממותגות, סביר להניח לא יעבור את רף מאתיים השקלים.

כמובן שככל שהמארזים גדולים יותר ומיועדים ליותר אנשים, המחיר יעלה ועשוי להגיע לאזור חמש מאות השקלים למארז. עם זאת, מדובר במתנה שאין מצב לא לאהוב, אם הכתובת היא אנשים שנהנים מקוקטייל טוב ואיכותי.

 

רק לדאוג לקרח

לא כולם יודעים להכין קוקטיילים ביתיים. לפעמים קשה להשיג את המצרכים הנדרשים ואת כלי ההכנה המקצועיים, ולכן זה בדרך כלל לא יוצא כמו שהברמן המנוסה מוציא.

מארז קוקטיילים פותר את הבעיה הזאת, כיוון שהשילוב כבר מגיע בתוכו, וכל מה שנשאר לעשות עבור אלה המקבלים את המארז, הוא- לדאוג לקרח. נגמרו הימים שצריך להתפשר על סחלב בכמה מאות שקלים כמתנה לחג. חפשו מארזי קוקטיילים שיעלו חיוך על פני מקבלי המתנה, ועכשיו אפשר לומר "שנה טובה, ולחיים!".

מארז קוקטיילים

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת