חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שרציתם לדעת על טלפתיה

ישנם רבים המגדירים טלפתיה כמעין מדע בדיוני או כפרקטיקה הלקוחה מסרטים של גיבורי על. עם זאת, מדובר בפרקטיקה עתיקה אשר רבים עושים בה שימוש הן למטרות פנאי והן למטרות בעלות תכלית ממשית שונה.

 

מה זה טלפתיה?

המילה טלפתיה לקוחה מתוך העולם היווני בעת העתיקה. משמעות המילה היא שילוב בין המילים "תחושה" ו"סנסציה" ביוונית עתיקה. המשמעות של מילה זו בשפה המדוברת היא היכולת להעביר מחשבות ומידע מאדם אחר למשנהו, או בין אדם לחבר אנשים, וזאת תוך שימוש בתודעה בלבד וללא מכשירים עזר חיצוניים.

עם הזמן התפתחה סביב טלפתיה סקרנות המונית, וזאת לאור היותה משהו המצטייר כבלתי מושג ושאינו ניתן לביצוע. עם זאת, בעוד הביטוי התרבותי המופרז של טלפתיה אכן אינו בר-ביצוע, ישנם מחקרים המוכיחים כי ייתכן קשר טלפתי בין אדם לרעהו או לחבר אנשים אחר.

 

מה השימוש שעושים בטלפתיה

בעוד הביטוי התרבותי לטלפתיה כרוך בשימוש מעולמות המדע בדיוני, הפנטזיה ואף האימה, במציאות השימוש בטלפתיה אינו דומה למה שמצטייר בביטויים התרבותיים שלה. במציאות, השימוש בטלפתיה יכול להיעשות לטובת פעולות יום יומיות פשוטות ושכיחות.

ניתן להדגים זאת באמצעות מספר דוגמאות. האחת, שוו בנפשכם מצב בו אישה מצויה בבית חדש ללא כלי תקשורת וללא יכולת להתקשר לקרובי משפחתה. בעלה לא נמצא בבית. היא מתחילה לחוש שלא בטוב, והיא מתחילה לחזור באופן רפטטיבי על משפט בראשה שקורא לבעלה לשוב הביתה. לפתע בעלה, אשר נמצא מחוץ לבית ולא בטווח קרוב, מרגיש תחושה חזקה ובלתי מוסברת שעליו לשוב הביתה.

זוהי דוגמא שכיחה שרבים מאיתנו חוו אותה והיא למעשה ביטוי לפעילות טלפתית. בשימוש במסגרת הופעות של אמני חושים השימוש בטלפתיה נועד בעיקר לטובת בידור של קהל. אמן החושים יפעל באמצעות כישורים טלפתיים ליצירת קשר עם אנשים מהקהל לטובת קידום הקטעים אותם הוא מעלה להופעה.

 

תדהמה בקהל

השימוש של אמני חושים בטלפתיה אמנם נשמע שכיח אך הוא למעשה מסוג הכישורים שלא כל אמני החושים מחזיקים בו. אמן חושים המסוגל להשתמש מול קהל בכישוריו הטלפתיים יכול ליצור מופע מרהיב, בו הקהל יוותר פעור פה אל מול המהלכים שיבוצעו בפניו. פערי הידע בין הקהל לאמן החושים באשר ליכולת הטלפתית שלו מביאים לתדהמה בקהל שכישורים אחרים של אמן החושים לא מסוגלים להביא אליה.

 

חפשו המלצות

הדרך הטובה ביותר לאיתור אמן חושים שייצור את התדהמה המבוקשת ויותיר את הקהל שמח ומופתע היא באמצעות המלצות וניסיון קודם. הואיל ומדובר בפעילות כל כך מיוחדת, שמעטים כל כך יכולים לבצע אותה, אין כמו ניסיונם של אחרים על מנת להבין האם ביכולתו של אמן החושים להשביע את חיפושכם אחר מופע טלפתי מרהיב. לכן, נכון יהיה אילו תחפשו המלצות רבות ככל הניתן אשר מבססות את הידע שלכם באשר ליכולתו של אמן החושים לספק את המופע בו אתם חפצים.

 

אמן חושים

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות