חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה לעירייה לתקן מנורה ברחוב?

תהייה שכנראה לרובנו לא יצא לחשוב עליה, אך יכולה לעניין אתכם. בנוסף, אם כבר יצא לכם לחשוב עליה, הגעתם למקום הנכון.

נורות רחוב אמנם טובות יותר מהמנורות שיש לנו בבית ממספר היבטים – הן גדולות יותר, מאירות הרבה חזק יותר ועל שטח רחב יותר. מאידך, בדומה לנורות שאנו מכירים היטב ומקרוב, גם מנורות רחוב בסופו של דבר צריך להחליף – הן יכולות להישבר, להינזק ולהישרף, ממש כמו בבית. אולי אף יותר, כיוון שמנורות אלו חשופות גם לפגעי מזג אוויר או פגעים אנושיים. בשורה התחתונה מדי זמן העירייה (או החברה אשר אחראית מטעם העירייה על אורות הרחוב) נדרשת להחליף או לתקן מנורה ברחוב.

 

איך בעצם מגיעים לגובה?

חלק גדול ממנורות הרחוב מחובר לעמודים אשר מתנשאים לגובה של מספר מטרים. כך בעצם הן יכולות להאיר את הכביש ולכסות יותר שטח. חלק מהעיריות, או החברות אשר אחראיות על מנורות הרחוב מטעם העיריות, משתמשות במתקני הרמה. מתקני הרמה הם מתקנים אשר מטרתם היא להעלות לגובה אנשים וציוד באופן יעיל ובטיחותי.

 

אילו סוגים יש?

יש מספר סוגים של מתקני הרמה – למשל מנוף סל, במת הרמה ועוד. לכל במה יש תמחור שונה, והמזמין צריך להתאים את המתקן אל המשימה אותה יש לבצע בגובה כך שבמקרה שלנו, העירייה צריכה לבחור מתקן בגובה המתאים ושיהיה הזול והבטיחותי ביותר לעובדיה.

 

אז כמה עולה מתקן הרמה בעצם?

ישנן שתי אפשרויות קנייה או השכרה לפי מקרה. ניתן לקנות במות הרמה אשר מתנשאות לכמה מטרים בודדים ב- 2,000 ש"ח אך אם רוצים להגיע לגבהים גבוהים יותר אז המחיר יעלה בהתאם. מצד שני ניתן לשכור מתקני הרמה לפי שעה, כאשר שעת מנוף סל תעלה כ- 100 ש"ח. בנוסף, ניתן לשכור מתקני הרמה ליום בכמה מאות שקלים. דבר זה יכול להשתלם במידה ויש מספר משימות אשר יש לבצע בעיר.

 

נורה חדשה

ברוב המקרים, כנראה, תיקון מנורה ברחוב אומר שבעצם צריך להחליף את המנורה ולשים במקומה אחת חדשה. זה יקרה אם המנורה נהרסה באיזשהו אופן פיזי או שפשוט נשרפה כאשר חייה נגמרו. אז כמה בעצם עולה מנורת רחוב חדשה?

 

מחיר מנורה חדשה

כל עוד מדובר על המנורות הגדולות והחזקות, שמחוברות לעמודים הגבוהים מעל הכבישים – מחיר מנורה אחת כזו, שנקנית ביחידה אחת באופן פרטי, יהיה יותר מ-1,000 ש"ח. אם מדובר על מנורת לד חדשה אז המחיר יתקרב כמעט ל- 1,800 ש"ח.

 

לסיכום

לסיכום, כמו בבתים שלנו, גם ברחוב כל זמן מה יש צורך לתקן או להחליף נורה. כדי להגיע לגבהים של מספר מטרים (שם נמצאת אותה נורה) ניתן להשתמש במתקני הרמה – ניתן לקנות או להשכיר בכל פעם. בנוסף, הנורה עצמה תעלה יותר מ- 1,000 שקלים כל עוד קונים אותה בנפרד באופן פרטי.

 

תיקון פנס רחוב

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות