חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה חשוב להחזיק ממונה בטיחות בעסק

אם אתם בעלי עסק, סביר להניח שאתם יודעים שישנם תקני ונהלי בטיחות שאתם צריכים לעמוד בהם.

במידה ותימצאו כלא עומדים בתקנים אלו, אתם עשויים למצוא את עצמכם עוברים על החוק וגורמים לעוול לא רק לכם, אלא לעובדים ולסובבים אתכם וזה רק על קצה המזלג בכל הנוגע לחשיבות של החזקת ממונה בטיחות בעסק.

רוצים לשמוע מה הסיבות הנוספות להחזקת ממונה בטיחות? אז תמשיכו לקרוא, בשורות הבאות נציין אותן בפניכם.

 

בגלל שהחוק מחייב

רגע לפני שנעמיק בנושא הבטיחות, הפיקוח והבקרה, חשוב לציין בפניכם את העניין החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת קודם כל. אם העסק שלכם עונה על הקריטריונים הבאים אתם מחויבים על פי חוק בהחזקת ממונה בטיחות:

  • עסק שמחזיק מעל 50 עובדים שכפופים לפקודות הבטיחות
  • אתר בנייה שמועסקים בו מעל 100 עובדים
  • כל בית עסק שמפקח אזורי קבע שהוא מחויב בהחזקה של ממונה בטיחות

כדאי שתדעו שעליכם להחזיק ממונה בטיחות קודם כל בגלל הסיבה המשמעותית הזו. אם חלילה יקרה מפגע כלשהו בעסק שלכם ויתגלה שלא היה לכם ממונה בטיחות, אתם עלולים למצוא את עצמכם בתסבוכת.

 

יש עם מי לדבר במידה ויש תקלה

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם יודעים כי מוטלת עליכם אחריות מפאת החוק להחזיק בעסק שלכם ממונה בטיחות. ראוי שתדעו כי אתם צריכים להחזיק ממונה שכזה כדי שיהיה לכם עם מי לדבר במידה ותהיה תקלה קלה או חמורה. כך תוכלו לקבל תשובות מידיות ולטפל בתקלה באופן מהיר. שימו לב, אתם צריכים לבחור ממונה בטיחות יסודי ומקצועי, מכיוון שזה יוכל לגלות את התקלות במהירות ולמנוע באגים בתהליכי הייצור. עסקים רבים ממליצים להסתייע בממונה בטיחות של חברת צמח בטיחות ששולחת ממונה בטיחות מקצועי, מיומן ואמין.

 

כדי למנוע אסון

ממונה הבטיחות תמיד נמצא בקשב מוחלט ובריכוז שמופנה אל תהליכי העבודה השונים שבאים לידי ביטוי בעסק. כך אתם יכולים להיות בטוחים בדברים הבאים:

  1. העובדים שלכם בטוחים
  2. יש סיכוי נמוך עד אפסי לתביעות פיצויים מצד העובדים
  3. יש סיכוי נמוך עד אפסי לאבדות בנפש

 

כדי שיהיה מי שיגיש דו"חות

ממונה הבטיחות צריך להגיש דו"חות מסודרים שמשקפים בסופו של דבר את תהליכי העבודה שהם משגיחים עליהם. הדו"חות ישקפו לכם את כל הנוגע להתנהלות מבחינת הבטיחות וגם, יאפשרו לכם לדעת את כל הפרטים אודות תהליכי הייצור בעסק שלכם.

 

סיכום

יש 4 סיבות עיקריות להחזקת ממונה בטיחות בעסק והן צוינו ממש כאן. כעת, אתם יודעים שחשוב מאוד להחזיק ממונה בגלל שהחוק מחייב וגם בגלל שתוכלו לישון בשקט בלילה בידיעה שהעובדים שלכם, העסק שלכם ואתם עצמכם נמצאים בידיים טובות ומוגנות. אז אל תתמהמהו וצרו קשר עם חברת בטיחות עוד היום כדי לתאם הגעה של ממונה בטיחות לעסק שלכם.

 

אנשי בטיחות

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
עורך דין צבאי
קבילת מפקדים בצה"ל עם עורך דין צבאי מקצועי

השירות הצבאי בצה"ל יכול להיות חוויה משמעותית שתלך איתנו לכל החיים, אך לעיתים הוא עלול להיות חוויה קשה. כחיילים אנו עלולים להיתקל באדישות ובאטימות המערכת ולהרגיש חסרי אונים. לצורך התמודדות עם מקרים כאלה הוקמה נציבות קבילות החיילים – מערכת שמטרתה

הידרופוני
איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית?

מעוניינים לדעת איך מגדלים ירקות בשיטה הידרופונית? שמעתם כבר על השיטה החדשנית וכעת אתם רוצים לדעת איך זה עובד והם זה יכול להיות רלוונטי עבורכם ועבור הבית שלכם? חלמתם תמיד לראות הרבה ירוק בעיניים במרפסת או אפילו בסלון? נהדר! אתם

איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך
איך לבחור חברת קידום אתרים לעסק שלך?

חברות קידום אתרים הם מונח שלמעשה שייך לעולם המקצועות שפרצו לחיינו בשנים האחרונות, הרי איש לא חשב ללכת להיות מקדם אתרים לפני שלושים שנה, אז מה בעצם חשוב לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך, מה הם הפרמטרים שיעזרו לך להחליט איך

שיווק
מהם שלבי המשפך השיווקי

כדי להצליח היום בכל תחום עסקי ולהגיע ביעילות לקהל היעד, בעלי עסקים חייבים להכיר את העולם המורכב של השיווק. אחת השיטות והמסגרת הפופולריות היום, שעוזרת לקדם ולרכז את תהליך השיווק היא המשפך השיווקי. המשפך השיווקי מורכב ממספר שלבים אותם עוברים