חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגדול ועד קטן – 2 ארונות אמבטיה חדשניים

בחירה של ארון אמבטיה היא עניין שעשוי להיות מורכב עבור רבים. שכן, המבחר הוא עצום וכולל דגמים בצבעים שונים ובעיצובים חדשניים. החלטנו לצאת ולבדוק איזה ארונות אמבטיה חדשניים הם המתאימים ביותר עבור מרבית הבתים וחזרנו עם 2 דגמים שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שיקלו עליכם בבחירה.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעזרו לנו להגיע אל הדגמים הנבחרים

לפני כמה שבועות פרסמנו הודעה בקבוצת פייסבוק שעוסקת בעיצוב הבית. כתבנו שאנו צפויים לכתוב מדריך בנושא בחירה של ארונות אמבטיה חדשניים וביקשנו לקבל המלצות על דגמים שמתאימים לכל בית. להפתעתנו, מעל ל – 150 אנשים הגיבו והציגו את הדגמים שלדעתם הם המתאימים ביותר. ניתן היה לראות בבירור כי יש 2 דגמים שהוצעו מספר רב של פעמים, הם אלו שיוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

תכירו את הדגם ה – 1 שיתאים לבית שלכם: ארון תלוי עם 2 מגירות

הדגם ה – 1 שבלט מבין מגוון הדגמים של ארונות אמבטיה יוקרתיים שהוצעו לנו בפוסט המדובר היה דגם של ארון תלוי עם 2 מגירות. מדובר בארון שתלוי על הקיר, כך שאין לו רגליים. מדובר במראה יוקרתי וייחודי שמתאים לכל בית. כדאי שתדעו שלא היינו צריכים להיכנס אל קטלוג ארונות אמבטיה מקוון בשביל לדעת מה ההיצע של הצבעים של דגם זה.

שכן, פשוט יכולנו לראות זאת בקלות תוך העפת מבט מהירה בתמונות שהתווספו לפוסט. נציין בפניכם כי אלו הצבעים שבלטו ביותר:

  • אפור כהה
  • ירוק פיסטוק
  • אפור בהיר
  • לבן

 

תכירו את הדגם ה – 2 שיתאים לבית שלכם: ארון תלוי עם 2 מגירות ודלת

הדגם ה – 2 שבלט גם כן הוא ארון תלוי שיאפשר לכם להרגיש כאילו נכנסתם לחדר מקלחת בבית מלון 5 כוכבים. דגם זה מגיע במגוון של צבעים חמים וקרים, כך שתוכלו להתאים אותו בקלות אל החדר הקיים שלכם. שימו לב שהוא מגיע גם עם דלת, בנוסף ל – 2 המגירות. כך שתוכלו לאחסן בתוכה מגבות ידיים ופנים קטנות, סבונים, ניירות טואלט או כל דבר אחר שעולה ברוחכם.

 

בחירה נכונה של דגם

שימו לב – אתם צריכים לבדוק באופן מעמיק את הדגם הנבחר. שכן, יש דגמים של ארונות אמבטיה גדולים וקטנים. רכישה מקוונת מצריכה מכם בירור אודות המידות של הדגם. אתם צריכים להימנע מבחירה אקראית שתביא אתכם לגלות בסופו של דבר כי בחרתם בדגם גדול מידי לחלל האמבטיה או קטן מידי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שיאפשר לכם, קוראים יקרים, לבחור את הארון המתאים ביותר לחדר האמבטיה שלכם. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבצע את הבחירה שמתאימה לכם ביותר מבחינת עיצוב, צורך ונוחות. נאחל שתבחרו נכון ותיהנו מכל רגע בחדר אמבטיה החדש.

חדר אמבטיה, ארונות

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת