חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע שידועים בציבור יזכו לקבל החזרי מס?

החזרי מס הם דבר שכל עובד או עובדת במדינת ישראל צריכים להכיר ומקרוב. האפשרות לקבלת החזרי מס היא אפשרות שניתן לממש מדי שנה ועד 6 שנים לאחור, ובמסגרתה תיבדק זכאות שלכם לקבלת כספי מס עודפים שאותם שילמתם לאורך השנים.

קיימות אוכלוסיות מוכרות יותר שזכאיות להחזרי מס בסבירות גבוהה יותר, כמו אוכלוסיות החיילים המשוחררים, הסטודנטים לתואר ראשון, העולים החדשים ועוד, וגם אוכלוסיית הידועים בציבור נמנית מביניהן. אז מדוע שידועים בציבור יזכו לקבל החזרי מס? יצאנו לבדוק ואספנו עבורכם את כל התשובות שחשוב להכיר.

 

ידועים בציבור והחזרי מס – איך זה קשור?

ממש כמו שלכל אחת מהאוכלוסיות יש את המאפיינים היחודיים לה, המאפשרים לה להנות מהחזרי מס בגין סיבות כאלו וגם אחרות, כך גם לאוכלוסיה של ידועים בציבור יש את הסיבות והמאפיינים משל עצמה.

למעשה, כאשר אנחנו מדברים על אוכלוסית הידועים בציבור, אנחנו מדברים על אוכלוסיה שבה מתקיימת מערכת יחסים זוגית בין שני בני הזוג, אולם מערכת היחסים הזו אינה מומשה במוסד הנישואין, לא הרבני ולא האזרחי כאחד.

שני בני הזוג מנהלים אורח חיים משותף יחד, ובו כל אחד מהם ממלא את זכויותיו ואת חובותיו כלפי החוק, ומשלם מיסים כאחד האדם. אז איך החזרי מס מתחברים לעניין הזה?

 

החזרי מס לידועים בציבור

ידועים בציבור, על אף שהם אינם מהווים חלק ממוסד הנישואין, עדיין מקיימים אורח חיים זוגי הכולל ניהול משק בית משותף, הבאת ילדים לעולם, כלכול הילדים, תשלומי מיסים, קבלת הלוואות ועוד.

משום שכל אלו אכן מתקיימים בתוך מערכת היחסים הזוגית, אך "על הנייר" בני הזוג אינם נחשבים בתור בני זוג נשואים, הם עלולים להיתקל בתשלומי מס גבוהים יותר מאלו שהם אמורים לשלם בפועל.

בתי המשפט בשנים האחרונות עושים כל מאמץ על מנת להמשיך ולצמצם את הפערים בין זוגות נשואים לבין זוגות ידועים בציבור בכל הנוגע לתשלומי מיסים וקבלת זכויות שוות, אך לצערנו הדבר עדיין נמצא בהליכים. מהסיבה הזו בדיוק, כדאי לזוגות ידועים בציבור לבדוק את זכאותם להחזרי מס.

 

כיצד ידועים בציבור יזכו לקבל החזרי מס?

היום קיימות לא מעט חברות שמאפשרות בדיקה מהירה ויעילה בנוגע להחזרי מס. את נושא החזרי המס ניתן לבדוק עבור שנת המס שחלפה ועבור שש שנות המס שלפניה, ומדובר כאן על החזרי מס שעומדים לא פעם על אלפי שקלים לאדם. בקופת המדינה מצטברים מדי שנה מיליוני ואף מיליארדי שקלים ששייכים לציבור, והחזרי מס הן דרך בטוחה לקבל אותם בחזרה.

במידה ואתם זקוקים לעזרה בבדיקה עבור החזרי מס ששייכים לכם, בין אם מטעמים של זוגות ידועים בציבור ובין אם מטעמים אחרים, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניכם. שיהיה המון בהצלחה ואל תשכחו – אל תוותרו על הכסף ששייך לכם!

מחשבון, עט ודפים

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות