חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו המגן החזק ביותר בעולם לסמארטפון?

חוששים לקחת את הסמארטפון שלכם לכל מקום כי להפיל אותו פירושו נזק כואב של מאות שקלים? מזל שיש מגנים חזקים במיוחד, כך לא צריך לפחד יותר. השוק היום מציע מגוון של מגנים שישמרו על הניידים העדינים שלכם מפני גשם, נפילות ועוד. אם בשיגרה שלכם אתם נפגשים עם הטבע או עם מקרים הדורשים הגנה מושלמת לסמארטפון שלכם זאת הכתבה עבורכם.

 

מגנים מפני מה

כיסויים לסמארטפון יש מכל הסוגים, אבל כאלה שיכולים לעמוד בתנאים קשים ונפילות גבוהות אין הרבה. otterbox הינו מותג המוביל בתחום המגינים ברחבי העולם. עם מאות ואלפי חוות דעת חיוביות של צרכנים המוצר, שמו הולך לפניו. מסגנים השונים שהוא מציע  מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש בעמידות שלהם וביכולת ההגנה האולטימטיבית שלהם.

 

מה המגן הכי טוב בעולם מציע

המגנים הללו הם הטובים בשוק מסיבות רבות. הם מציעים ראשית מגוון רחב של כיסויים קשיחים לסמארטפונים וטאבלטים. המגנים שלהם מיוצרים כמקשה אחת או חלקים הבנויים ממעטפת חיצונית מפוליקרבונט, ריפוד סיליקון בפנים ועוד. בנוסף, המגנים שלהם יכולים לשרוד תנאי טבע קשים במיוחד ואפילו נפילות של מעל 30 מטר, ככה שאם החליק לכם הפלאפון מהיד אתם יכולים להיות נורא רגועים.

 

איך יודעים שזה טוב

תהליכי הייצור והבקרה הכי מתקדמים היום בשוק נעשים בקפידה כשמוצר יוצר מהמפעל שלהם. סדרה של בדיקות קפדניות שאפילו עומדות בסטנדרטים צבאיים מבטיחות שהמגנים מספקים את ההגנה שאתם רוכשים. זה אומר בדיקות נגל נפילות, אבק שמנים מים וזעזועים. החברה עובדת מול גורמים רציניים שבונים על ההגנה הזאת והיא נעזרת באותם פיתוחים ומוצרים גם עבור המוצרים לאזרחים הפשוטים.

 

עמידות נגד מים

המגינים העמידים ביותר בעולם יכולים להתמודד מול השנאה הגדולה של כל פלאפון – מים. בזכות המגנים כל החורים והפתחים של השקעים אטומים ומוגנים היטב. אם הפלאפון שלכם נופל במקרה למאגר מים, הוא יכול לשרוד גם עומקים של כ 30 מטר לטווח זמן ארוך של חצי שעה! לפי הדגמים השונים תוכלו לבחור אם זהו משהו שמאוד חשוב לכם.

 

מחיר

הייתם מצפים שלהגנה כזאת יהיה תמחור גבוה. איזה כיף אם כן לגלות שהמחירים כל כך נוחים והוגנים שקשה להאמין איזה דיל אתם מקבלים. רכישה אינטרנטית פלוס משלוח עד הבית יכולה להסתכם במאה וחמישים שקלים. זה משתלם כל כך וזה מגן שנשמר לשנים.

 

נראות ועיצוב

לא לכולם מתאים מגן עבה ומגושם. כששומעים שיש כזאת הגנה טובה לעיתים מפחדים שזה כבר יסרבל את הפלאפון ויכביד על השימוש היומיומי. לאוטרבוקס יש מגוון של דגמים מאוד עדינים  לעין וליד, הם קלילים אך משלבים את אותה איכות של הגנה כמו שהייתם מצפים. תוכלו למצוא מגנים בשחור הקלאסי היפה או אפילו שקופים. לא מתפשרים על איכות ולא על נראות.

מגן לסמארטפון

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת