חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם הסודות שהרבה לא יודעים על מקסיקו

בתקופה האחרונה אנחנו עדים ללא מעט סיפורים מיוחדים על מקסיקו. סיפורים שגורמים לכל אחד ואחת לתהות לגבי היעד המיוחד הזה. הבוקר שמענו סיפור שגרם לנו להבין שצריך להעמיק בתחום ולבדוק פרטים נוספים אודות היעד. לכן, יצאנו לשמוע סיפורים נוספים וסודות שלא כולם יודעים על מקסיקו. הישארו אתנו ותקבלו את כל הסודות החמים ביותר.

 

איך הגענו לסודות האלה?

כדי שנוכל להגיע לכל הסודות החמים באמת על מקסיקו, היינו צריכים לערוך בירור מעמיק. אנו מודים, הקדשנו לא מעט שעות כדי לכתוב את המדריך הנוכחי. שכן, פנינו אל כל מיני גורמים שסיפרו לנו סודות מיוחדים, כאלו שלא היה סיכוי שנדע אם לא היינו יוצאים לדרך בחיפוש אחריהם. רצינו לכתוב לכם שהדרך שבה הגענו אל הסיפור זה סוד, אבל החלטנו לשתף אתכם בכל זאת, שטיילנו ביעד לפני כמה שנים ושמרנו כתובות מייל של מקומיים שסיפרו לנו דרך הרשת את הסודות שאין מצב שאתם הייתם שומעים עליהם, אלא אם כן הייתם מגיעים למקומות שכוחי אל האלה.

 

השפות של מקסיקו

אם הייתה קבוצת פייסבוק למקסיקו היא בטח הייתה נקראה סיקרט מקסיקו, על אותו משקל של סיקרט תל אביב הידועה לשמצה. אנו מאמינים שבמקום כזה ניתן היה למצוא את הסודות המיוחדים שאנחנו ריכזנו עבורכם. נספר לכם שהסוד הראשון נוגע לשפות שקיימות במקסיקו. המקומיים סיפרו לנו שבמקומות מרוחקים, בכפרים הסמוכים אליהם, יש אנשים שדוברים מעל 50 שפות! מטורף.

 

לא חוטפים ילדים במקסיקו

המקומיים סיפרו לנו שרצים לאחרונה סיפורים בקרב מטיילים. הסיפורים הללו מספרים שיש חטיפות של ילדים במקום. חשוב שתדעו שמדובר בשטות גמורה שהתחילה בשיח של כמה מקומיים שהביא לבהלה. שכן, לא רק שלא חוטפים ילדים שם, אפשר גם להגיע עם ילדים למקסיקו ואף רצוי. אנחנו מחכים ליום שבו נוכל לחזור שוב אל המקום עם הילדים שיהיו לנו.

 

לא יקר במקסיקו

לא כולם יודעים שיש אפשרות לטייל במקסיקו בסכומים הגיוניים. שכן, מטיילים משתדלים לשמור את העניין בסוד כדי לא להעלות את העלויות (כפי שקורה בלא מעט מקומות תיירותיים ברחבי העולם). אז כדאי שתדעו שאם אתם מתכננים להגיע למקסיקו, אתם יכולים למצוא את עצמכם לנים בבתי מלון ואוכלים במסעדות טובות מבלי לקרוע את הכיס ואם מישהו אומר לכם אחרת זה בגלל שהוא לא יודע את הסוד הזה, או שהוא יודע אותו ורוצה להמשיך ולהסתיר אותו מתיירים אחרים.

 

כמה מילים לסיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים אנו רוצים לבקש מכם לשמור את הסודות לעצמכם. מדובר בסודות ששמורים בין מקומיים ותיירים באזור ועומדים מאחוריהם לא מעט אנשים שהיו רוצים שהעניין יישמר. אז תעשו לעצמכם טובה ופשוט תשכחו מהסודות שקראתם כאן, או שבאמת תעשו מאמץ לשמור אותם אצלכם בלב. אנחנו, המקומיים והתיירים של מקסיקו סומכים עליכם!

 

מקסיקו

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת