חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה ההבדל בין נדל"ן עסקי לבין נדל"ן למגורים

גם אתם מצאתם את עצמכם מתעניינים בהשקעה בנדל"ן – ברוכים הבאים למציאות של שנת 2022, שבה ההשקעה הטובה ביותר היא השקעה בנדל"ן. אבל היצע הוא רב – נדל"ן מסחרי, נדל"ן פרטי שנועד למגורים, קל ללכת לאיבוד.

מזל שהגעתם אלינו – אנחנו לא ניתן לכם ללכת לאיבוד ונסביר מיד מה ההבדל בין נדל"ן עסקי לבין נדל"ן למגורים ומהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

 

 נדל"ן למגורים

נדל"ן למגורים זה המקרה בו אתם רוכשים בית או שטח, שנועד לבניית בית משל עצמכם. לרוב, הערך של הנכס ייעלה עם הזמן ותוכלו למכור אותו בעוד מספר שנים ברווח נחמד, של ההפרש בין ההשקעה שלכם בו לבין המחיר שבו תמכרו אותו.

 

 נדל"ן מגורים – אופציות נוספות

אך בשלב ה"ביניים" שבין רכישת הבית לבית ההחלטה למכור אותו ולקבל תשואה יפה, ישנה דרך נוספת להרוויח מהנכס שרכשתם.

הכיצד? תוכלו להפוך את הנכס למניב בצורה של השכרתו לדיירים וקבלת שכר דירה חודשי מהם.

שלב "ביניים" זה, מאפשר לכם להרוויח כסף נוסף וקבל אחוז מסוים מההשקעה שלכם חזרה.

 

 היתרונות

תתארו מצב בו רכשתם לעצמכם דירה נופש קטנה ובזמן שאתם לא נופשים בה, היא מוצעת להשכרה או "מחזירה"  את ההשקעה בצורה של Airbnb. בהחלט מדובר פה ברווח כפול.

 

 החסרונות

חשוב לציין שעליות המחירים הקבועות בענף הנדל"ן, גורמות להשקעה שלכם להיות השקעה משמעותית יותר משנה לשנה וצריך להיות ערוכים לכך מבחינה כספית.

 

 נדל"ן עסקי – במה מדובר

פה כבר מדובר בביזנס של גדולים לחלוטין ונדרשת בין היתר, מחשבה אסטרטגית מעמיקה והבנה בתחום העיסקי.

אתם רוכשים נדל"ן עסקי שנועד, כפי שהשם שלו מרמז, לעסקים. מה הכוונה?

אתם לוקחים נכס שתרצו להשכיר למטרות עסקיות  – כמו לרכוש בניין משרדים ולהשכיר את המשרדים לאנשים שמעוניינים במשרד, כמו להשכיר שטח של חנות, לפתיחת חנות חדשה, כמו להשכיר שטח שבו ניתן לבנות חנייה גדולה – בקצרה, כל מה שלא נועד למגורים, מוגדר כנדל"ן מסחרי או נדל"ן עסקי.

 

 היתרונות

מדובר ברשימה ארוכה ומכובדת.

בראש ובראשונה, נכס עסקי לרוב עולה פחות מנכס שנועד למגורים.

כאשר כבר תגיעו לשלב של השכרת החנות או המשרד, חוזה השכירות במקרה זה יהיה חוזה שכירות לטווח ארוך, דבר המאפשר יציבות מסוימות מבחינת התשואות.

 

 החסרונות

החסרון הבולט ביותר במקרה זה, הוא הצורך להיעזר בשירותי חברה לניהול ותחזוקה ופה כבר מדובר בהוצאה כספית חודשית שיש לקחת בחשבון.

 

 אז איך בוחרים?

עונים בכנות האם אתם רוצים לנהל עסק (נדל"ן עסקי זהו עסק לכל דבר) והאם יש לכם מספיק ידע וניסיון לגרום לזה להצליח. התשובה הכנה תקבע את הכיוון.

במידה ואתם רוצים משהו פשוט וקליל ואין לכם רצון להיות אנשי עסקים – נדל"ן למגורים זו התשובה.

ביית פרטי

 

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות