חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה הן המידות המומלצות לפוטובלוק?

פוטובלוק הינו הדרך המעניינת והמקורית ביותר לעיצוב הבית באמצעות התמונות האישיות שלכם. הפוטובלוק הינו בלוק עץ טבעי שעליו מודפסת התמונה המועדפת עליכם וניתן לתלות אותה על הקיר, להניח על מדף או לשים על שולחן העבודה. לעיצוב בית מושלם מומלץ לבחור במידות המתאימות ביותר לכם. מה הן המידות המומלצות לפוטובלוק? זה תלוי בטעם ובסגנון שלכם. 

 

בלוקים – החנות המקוונת הנוחה והקלה ביותר להזמנת פוטובלוק

בלוקים הינה חנות מקוונת להזמנה עצמית של פוטובלוק כמתנה למישהו שאתם אוהבים במיוחד או כדי לעצב את הבית באמצעות התמונות האישיות האהובות עליכם ביותר. פוטובלוק הינו בלוק עץ טבעי שעליו מודפסת התמונה המועדפת עליכם ומשתלב בקלות בכל סגנון עיצובי. את הפוטובלוק ניתן לתלות על הקיר, להניח על מדף, לשים על שולחן העבודה ולהציג לראווה את בני המשפחה שלכם, הילדים, הנכדים, התמונות מהטיול הגדול או צילומי טבע מרהיבים שצילמתם בעצמכם.

להזמין בלוק צילום

מה הן המידות המומלצות לפוטובלוק?

הפוטובלוק מגיעים בשתי צורות עיקריות – מלבנית ומרובעת, ואלו המידות המקובלות שבהן ניתן להשיג אותם:

  • 10X10
  • 15X15
  • 10X15
  • 15X20

הבחירה בגודל המתאים תלויה בעיקר בכם, אך זכרו כי הבחירה בין פוטובלוק מלבני או פוטובלוק מרובע תלויה במידה רבה בדרך שבה נראית התמונה שלכם. בחירה בפוטובלוק מרובע עלולה להשאיר את שולי התמונה בחוץ, לכן אם יש לכם תמונה שבה כל פרט חשוב כדאי ומומלץ לבחור בפוטובלוק המלבני, ולבחור בפוטובלוק המרובע כאשר אתם רוצים למקד את הצופה במה שמתרחש במרכזה.

 

איך מעצבים עם פוטובלוק?

הכי כיף לעצב עם פוטובלוק, סימטריות מושלמת או אולי כאוס מאורגן? מקבץ של ארבע, תשע או שש עשרה תמונות המסודרות על קיר אחד או גדלים שונים המעורבבים לאי סדר חינני ומושלם? הכל תלוי בכם ובדרך שבה אתם אוהבים לעצב את הבית שלכם. מרובע, מלבני, מסודר, כאוטי, יש לכם המון אפשרויות בחירה וגיוון גדול שיתאים בדיוק לטעם ולסגנון שלכם.

עיצוב עם בלוק צילום

איך מזמינים פוטובלוק?

קל ונוח להזמין פוטובלוק באמצעות אתר האינטרנט בלוקים, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הצורה והגודל הרצויים, להעלות את הקובץ להדפסה ולוודא באמצעות ההדמייה כי הוא אכן ייראה כפי שתיכננתם, מאשרים ומזמינים. את המוצר המוגמר ניתן לאסוף מן החנות ברמת גן או להזמין משלוח עד פתח הבית שיגיע בתוך מספר ימי עבודה.

 

בלוקים – הדרך הקלה והנוחה לעיצוב הבית

בבלוקים תוכלו גם אתם להפוך את התמונות האישיות שלכם לדרך נפלאה לעיצוב הבית. במקום להניח להם לצבור אבק סגורים באלבומים, הוציאו אותן החוצה והציגו אותן לראווה על קיר תמונות מעוצב, על גבי מדף או על גבי שולחן העבודה שלכם. תוכלו להתגאות בבני המשפחה שלכם, בבני הזוג שלכם, בילדים או בנכדים שלכם או בתמונות המרהיבות שצילמתם בטיול הגדול להנאתכם.

מידות לבלוק הצילום

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב