חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה כרוך בהכשרת המנעולן?

ההכשרה שנעשית בתחום פריצת מנעולים לכדי איש מקצועי ואמין, לא דורשת הסכמה מיוחדת או לימודים גבוהים אך כן נדרשת מיומנות גבוהה הן מבחינת מתן שירות והן מבחינה מקצועית.

ישנם מנעולנים מקצועיים שיש ברשותם אישור מטעם מכון התקנים הישראלי לעמידה בדרישות התקן הישראלי והבינלאומי. מעבר לכך, האסמכתא החד משמעית שבסוף נותנת את החותמת האחרונה לכך שאכן מדובר באיש מקצוע טוב, אמין ושירותי היא כמות הלקוחות הממליצים עליו וחוות הדעת החיוביות עליו.

 

מקצוע לכולם אבל לא לכל אחד

להרבה אנשים יש נטייה לחשוב שלהיות מנעולן זה מקצוע שכל אחד יכול לעשות בלי בעיה. אך האמת היא שונה לגמרי משום שמדובר בעבודה שדורשת המון סבלנות ודקדקנות כדי שחלילה לא לגרום לנזק נוסף ומיותר ללקוח.

מעבר למקצוענות, המקצוע הזה מחייב אותך להיות אדם סבלני מאוד, קשוב ונעים שעומד תחת לחצים הרי שבמקצוע הזה, מנעולן מקבל לרוב קריאות בשעות לא שעות אבל יותר מכל, הוא מקבל שיחות מלחיצות.

לדוגמא – משפחה שזה עתה חזרה מחופשה בחוץ לארץ, עלתה לדירה בקומה השלישית עם המזוודות, ושלושת הילדים הקטנים.

כולם כבר מותשים, עייפים, רוצים לישון, לאכול להתפנות וכו', אבל אז ההורים נזכרו שהמפתח נשאר בבית מלון בחוץ לארץ על המיטה שם ואין להם שום סיכוי לקרוא לאחד מבני המשפחה האחרים שיבוא… אז מה עושים?

מתקשרים למנעולן שמקבל שיחת טלפון מההורים הלחוצים והמודאגים והסופר עצבניים והוא מצדו חייב לשמור על קור רוח והבנה עד לסיום פריצת דלת הבית.

הסבלנות, האדיבות ומתן השרות, אלו תכונות שלא נלמדות במכללות אלא חייבת להגיע מהבטן וכמובן תוך כדי העבודה וככל שנחשפים ליותר ויותר מקרים.

 

מהצפון ועד הדרום

תודעת שירות גבוהה, סבלנות, אדיבות, קור רוח, מקצוענות, חיוב הלקוח בסכומים הוגנים ועמידה בזמנים תקפה לכל אנשי המקצוע בין אם זה מנעולן בנתיבות ואזור הדרום כולו או בין אם זה מנעולן מרמת הגולן ואזור הצפון, כולם חייבים להיות תחת אותם קודי התנהגות ונורמות מסוימות ומקובלות.

בנוסף לכל אלו, חשוב לזכור שכדי להצליח בתחום חייבים ליישר קו עם עידן החדשנות והמודרניזציה. הרי שבכל כמה שנים יוצאים חידושים בתחום המנעולים גם בדלתות הבית וגם בדלתות הרכב ולכן חייבים כל הזמן להמשיך ולהתעדכן במה חדש בשוק.

 

לסיכום

אם אי פעם תהיתם לגבי מקצוע פריצת דלתות, איך זה בדיוק עובד ומה הן ההכשרות הכרוכות בכך, תדעו שאין לימודים גבוהים למקצוע, אבל יש כל מיני תעודות שרק מעבות את קורות החיים של איש המקצוע בתחום כמו למשל אישור של מכון התקנים הישראלי וכמו תעודת יושר אך בסופו של דבר מה שקובע זאת העבודה בשטח, איך הדברים נראים בעת הפעולה וזאת ניתן לדעת בקלות על ידי חיפוש באתרי האינטרנט השונים.

פורץ מנעולים

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות