חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה לעשות אם האייפון טבע בשירותים?

האייפון החליט לצאת לשיט במי האסלה, או שמא נפל לכם לכיור בזמן ששטפתם כלים? אולי בכלל נפל לבריכה? קודם כל, אל תפעילו את המכשיר. אייפון שנרטב חייב זמן להתייבש, וקיימות דרכים להאיץ את תהליך ההתייבשות שלו.

 

נכון, האייפון נפל למים ואתם מרגישים שאתם חייבים להדליק אותו בכדי להבין מה גודל הנשק. יחד עם זאת, קחו בחשבון שהמערכות הפנימיות של המכשיר יכולות להתקצר ממש בקלות, אז אתם מוזמנים להתאפק ולהשאיר את המכשיר כבוי. זכרו, הדלקתם? הובלתם לקצר במכשיר. ברוב הפעמים, הנזק הזה יהיה בלתי הפיך.

 

טיפים לתיקון אייפונים שנפלו למים

לפני שאנחנו ממשיכים לטיפ השני, זכרו כי תיקון iphone במעבדה מקצועית תמיד יהיה מומלץ על פני שימוש בטיפים ביתיים. במילים אחרות, טיפים להצלת האייפון מרטיבות יכולים להיות שימושיים, אך תיקון אייפון במעבדה עשוי להיות מה שבאמת יציל לכם את המכשיר.

שימו לב, הטיפ השני שלנו מתייחס לפירוק של האייפון לגורמים. כן, לא נעים לשמוע את זה, אך ייתכן שיהיה צורך לפרק אותו לגמרי בכדי לייבש את החלקים השונים. מעבדת אייפון מומלצת תדע כיצד להפריד בין כל החלקים, מבלי שייגרמו נזקים אפילו נרחבים יותר.

 

ומה לאחר שמפרקים את מכשיר האייפון?

ברוב המקרים, יהיה צורך לייבש את האייפון בעזרת זרמי אוויר (פן לשיער גם אפשרי). בנקודה זו, חשוב לזכור כי עליכם להשתמש בזרמי אוויר קרירים בלבד. לעולם, אבל לעולם אין להשתמש בזרמי אוויר חמים. ממש במהירות, זה פשוט עשוי להמיס לכם את המכשיר.

אגב, לפעמים חלקים מסוימים נמסים בלי שנראה אפילו, היות והם מאוד-מאוד קטנים.

לפעמים, מספיק שחלק מסוים שאמור להיות מרותך נמס, יוביל לכך שייגרם למכשיר "נזק בלתי נראה". מה זה אומר? במילים פשוטות, לפעמים הריתוכים כל כך עדינים, עד שעין בלתי מזוינת לא יכולה לאתר תקלות וריתוכים שהופרדו.

 

טיפ זהב לייבוש אייפון

עכשיו, שימו לב, אנחנו הולכים לתת לכם טיפ שלא קיים ברשת, טיפ זהב להצלת אייפון שנפל למים. קחו את המכשיר והכניסו אותו לגרב. את הגרב אתם מוזמנים לסובב ממש במהירות, כמו לאסו של קאובוי. כתוצאה מכוח האינרציה של סיבובי הגרב, אתם תראו שהגרב ממש תירטב תוך כדי שאתם מסובבים אותה באוויר (עם האייפון בתוכה).

שימו לב, אנשים לפעמים נוטים לסובב מאוד מהר מתוך ייחול שכל המים ינתזו החוצה. היזהרו שהגרב לא תחליק לכם מהיד! אם זה יקרה, סביר להניח שהאייפון יעוף לכיוון הקיר ויתנפץ לרסיסים. אם כל זה לא עזר, מעבדה לתיקון אייפון תוכל לנסות לעזור לכם בכדי להשיב את האייפון לחיים.

 

כדאי לייבש את האייפון עם אורז?

ישנו טיפ מסוים, שכדאי להתייחס אליו. אנחנו מדברים על אורז. עם השנים, אנחנו שומעים על אנשים שמנסים לפתור בעיה של רטיבות בעזרת השמת המכשיר בקערת אורז.

בעוד שזה עשוי להיות שימושי במקרים מסוימים, שימו לב כי בדרך כלל זה יהי פתרון מאוד זמני. לרוב, קלקולים במערכות האלקטרוניות של המכשיר לא יאחרו מלהגיע. גם אם "ייבשתם" את האייפון באורז. ההמלצה הכי טובה? מעבדה מומלצת לתיקון אייפון.

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת