חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיטות עץ לילדים – המדריך השלם לבחירת המיטה המושלמת

שאלה שנשאלת לא מעט היא באיזה שלב כדאי להעביר את הילד למיטה חדשה, ואיזו סוג מיטה תתאים לו או לה בצורה המושלמת ביותר.

מיטות עץ לילדים מהוות את הבחירה הפופולרית והמוצלחת ביותר של הורים רבים, אך גם בחירה של מיטת עץ לילדים עשויה להיות מבלבלת.

סיכמנו עבורכם כמה נקודות שיעזרו לכם לבחור את המיטה המושלמת.

 

מיטה מעץ מלא

הכלל הכי חשוב בבחירת מיטות עץ לילדים הוא ככל הנראה סוג החומר ממנו עשויה המיטה. בשוק יש מבחר רב של חומרים, אך אנו ממליצים להתמקד אך ורק במיטות מעץ מלא. ראשית, עץ מלא הוא חומר גלם הרבה יותר עמיד וחזק מתחליפים אחרים שיש בשוק (כגון סיבית ו- MDF). כולם יודעים כמה ילדים אוהבים להשתולל ולקפוץ על המיטה, לכן חוזקו ועמידותו של החומר ממנו היא עשויה הוא קריטי. בחירה במיטה מעץ מלא תבטיח את הישרדותה של המיטה לאורך זמן ותשמור על בטיחותו ובריאותו של ילדכם.

אחרי הכל, אנחנו מבלים כשליש מחיינו בשינה (ואף יותר אצל ילדים), לכן אם יש רהיט שחשוב להשקיע בו – זו המיטה.

 

איזה סוג מיטה הכי יתאים לילדכם

כשאתם ניגשים לבחור מיטה חדשה לילדכם, חשוב לשים לב לסוג המיטה אותה תבחרו, או יותר נכון – לגודל שלה. השיקול המרכזי כאן הוא כמה זמן אתם מצפים שהמיטה תישאר עם ילדכם, כיוון שילדים יכולים להכפיל את גודלם בפרק זמן של כמה שנים. כמו כן, גם הטעם האישי של הילדים משתנה דרסטית לאורך הילדות, כך שיכול להיות שהמיטה שהייתה מושלמת בגיל 5, תהיה ההפך המוחלט בגיל 10.

 

–        מיטת מעבר:

מיטות מעבר הן השלב הראשון בין שינה בעריסה או לול לבין מיטה רגילה. מיטות מסוג זה מיועדות בדרך כלל לילדים בני שנתיים וחצי עד שלוש שנים. מיטת מעבר תקל על ההסתגלות למיטה רגילה ותתפוס פחות מקום בחדר, אך שימו לב שתהיו צריכים להחליף אותה אחרי לא הרבה זמן.

 

–        מיטת יחיד:

זהו סוג מיטות הילדים הקלאסי. מיטות מסוג זה יכולות להחזיק מספר גדול יותר של שנים ממיטות מעבר, ובדרך כלל מגיעות עם תוספות שונות שיעזרו לנצל את חלל החדר ביעילות וכן על אירוח חברים.

 

–        מיטה וחצי:

בגודל שקרוב למיטה זוגית, מיטה וחצי תוכל ללכת עם ילדכם עד גיל ההתבגרות ואפילו הצבא. שימו לב שמיטות וחצי תופסות הרבה יותר מקום ממיטות יחיד ומעבר.

 

עיצוב

אם הילד שלכם צעיר במיוחד, השתדלו לא לבחור עיצוב "ספציפי" מדי שעלול להימאס על ילדכם במהרה.

 

תוספות נפוצות למיטות ילדים:

ישנן כמה תוספות חשובות שיש לשקול כשאתם בוחרים מיטה לילד. מיטת חבר תקל עליכם אירוח חברים ללילה וארגזי מצעים ומגירות ייעלו את המרחב ויעזרו באחסון, אך אם זוהי המיטה הראשונה של ילדכם, מומלץ בחום להוסיף מעקה בטיחות לצד המיטה.

WOODLEE עיצובים יתאימו לכם מיטת ילדים איכותית עם עיצוב משגע בכל המידות והסגנונות.

רהיט

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות