חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מימון מלא לרכב – למי מתאים

חולמים על רכב גדול יותר, חזק יותר, חדיש יותר אבל חוששים מהעלות הגבוהה? אל תחששו עוד, פנו עוד היום אל המומחים למימון מלא של רכבים. בגזפרו תוכלו לקבל פתרונות מימון מעשיים אשר הולמים את יכולת ההחזר החודשי שלכם במקצועיות ואמינות כדי שגם אתם תוכלו להתקדם לרכב טוב יותר למשפחה שלכם או לעסקים.

 

גספרו יבואנית רכב ופתרונות מימון

אם גם אתם מתבוננים בקנאה בחבריכם לכביש הנוהגים ברכב נוצץ וחדיש וחושבים לעצמכם שלעולם לא תוכלו להרשות אותו לעצמכם, חשבו שנית. גספרו יבואנית רכב ופתרונות מימון נמצאת כאן בשבילכם כדי להתאים לכם רכב משפחתי או מסחרי באמצעות מימון מלא לרכב כאשר ההחזר החודשי יהיה בדיוק בהתאם ליכולות שלכם. כדי לשמוע פרטים נוספים ולהתחדש ברכב שתמיד רציתם, פנו עוד היום למומחים של גספרו.

מימון מלא לרכב

למה דווקא גספרו?

המטרה של גספרו היא לאפשר לכם את הרכב שתמיד שרציתם בראש שקט, במאה אחוז מימון ובהחזרים חודשיים שתוכלו לעמוד בהם. אנו מודעים לשינויים בחיים אשר חלקם גם בלתי צפויים, המשפחה גדלה, העסק משגשג, המצב הכלכלי משתנה, מסיבה זו גספרו כאן בשבילכם להתאים לכם מסלול גמיש ומתחשב.

בסוף תקופת החכירה תוכלו לרכוש מאיתנו את הרכב שהתרגלתם אליו או להחליפו באחר, להפסיק את תקופת החכירה מתי שתרצו או לשדרג לרכב גדול ואיכותי יותר. יש לכם שינוי כלשהו בחיים? אין שום בעיה, פנו אלינו ונתאים לכם מסלול נוח יותר.

 

מימון מלא לרכב – למי זה מתאים?

כל אדם המעוניין ליהנות מרכב חדש יותר, גדול יותר, איכותי יותר מן היצרנים המובילים, יכול לקבלו ב- 100% מימון בגספרו. הנהנים העיקריים מפתרונות המימון יהיו משפחות מתרחבות ועסקים המעוניינים להתקדם לרכב מסחרי טוב יותר. להלן שני המסלולים העיקריים המוצעים בגספרו:

  • ליסינג מימוני פרטי – מתאים למשפחות עם ילדים המעוניינים ברכב מרווח יותר, חדיש יותר, בטוח יותר ומתאים לטיולים. כשהמשפחה מתרחבת והילדים גדלים, זה טבעי לרצות לחוש בנוח בכל פעם שיוצאים לנסיעה ארוכה או לבילוי משותף. באמצעות הליסינג המימוני הפרטי אתם מקבלים רכב חדש בפריסת תשלומים נוחה עם אפשרות לטרייד אין על הרכב הישן, לבחור חבילת שירות לתחזוקת הרכב או לוותר עליה ולבצע זאת בעצמכם על חשבונכם.
  • ליסינג מימוני לעסקים – מאפשר לכם לרכוש רכב מכל סוג עבור בית העסק, מכוניות מנהלים, משפחה או מסחרית וליהנות מהחזרי מס! תוכלו לבחור חבילת שירותי תחזוקה שוטפת לרכב בדומה לליסינג תפעולי או לוותר עליה ולדאוג בעצמכם על חשבונכם לתחזוקת ותיקון הרכבים בשליטה מלאה שלכם היכן ומתי.

 

לסיכום

גספרו הינה יבואנית רכב וחברה לפתרונות מימון. עם גספרו תוכלו להתקדם לרכב שתמיד רציתם למשפחה או לבית העסק מבלי לקרוע את הכיס ובדרך המשתלמת ביותר במסלול פרטי או עסקי.

מימון מלא לרכב

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות