חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי שווה לשכור רכב בחו"ל?

עם כניסתן של חברות הלואו-קוסט לחיינו, חופשה בחו"ל הפכה למשהו נגיש עבור רבים מאיתנו אשר בעבר היו חולמים על נופש מעבר לים וחוסכים לקראתו זמן ניכר.

למעשה, מחירי הטיסות הפכו לעתים לזולים עד כדי גיחוך כך שכבר הספקנו לשכוח את הימים בהם פגשנו לראשונה את בירות אירופה היפהפיות רק כאשר הגענו לגיל מצווה וגם אז היינו צריכים לבחור האם אנחנו מעוניינים "לטוס לחוצלארץ" בפעם הראשונה או לערוך מסיבה בדיסקוטק עם כל השכבה.

כיום, מנועי החיפוש הרבים וסוכניות הטיולים השונות הופכים את נושא החופשה בחו"ל לסוג של משחק, בו המטרה היא לאתר את היעד הזול ביותר במועד הזול ביותר ולהרכיב חופשה בה מצד אחד לא נוותר על שום דבר ומצד שני לא נצטרך למשכן כליה על מנת לסבסד אותה.

 

חופשות מכל הסוגים

את החופשות אליהן אנו יוצאים אפשר לקטלג בגדול תחת כמה קטגוריות – "חופשות בטן גב" אשר שמורות לרוב ליעדים רחוקים כמו תאילנד, אך ניתן ליהנות מהן גם ביעדים במרחק יריקה מישראל כמו יוון הקסומה, "חופשות אורבניות" השמורות בעיקר לבירות אירופה וערים מרכזיות ביבשת רוויית ההיסטוריה ו"טיולי תרמילאים" עבור מטיבי הלכת שבחבורה אשר חולמים על יעדים כמו ניו זילנד היפהפיה.

בהתאם לסוג החופשה ומתוך הבנה כי לאחר הנחיתה ביעד המיוחל נאלץ להגיע בדרך כלשהי לאטרקציות, נקודות העניין והאתרים בהם נרצה לבקר, אנו בוחנים כיצד נכון לנו להתנייד – תחבורה ציבורית? מוניות? טיסות פנים?

ואומנם חלף זמן רב מאז הימים בהם טיסות היו שמורות לעשירים בלבד, אך נדמה כי דווקא בנושא ההתניידות בחו"ל נותרנו קצת מאחור ורבים מאיתנו מפספסים את אחת מדרכי ההתניידות הנוחה ביותר, הלא היא השכרת רכב.

 

השכרת רכב בחו"ל – הפתרון הנוח והיעיל ביותר

באמצעות השכרת רכב בחו"ל אנחנו למעשה רוכשים את החופש שלנו, את האפשרות שלא להיות מוגבלים לשעות התחבורה הציבורית (טובה, חדשנית ונגישה ככל שתהיה), החיסכון הכספי הרב כאשר אין צורך להשתמש בשירותי מוניות יקרים והגמישות הגדולה המתאפשרת הודות לכך שבאמצעות רכב שכור אנחנו יכולים להגיע לכל אתר שנרצה, במועד הנוח לנו, לעצור בדרך היכן שנרצה ואם חלילה נידרש לשנות את התוכניות באופן ספונטני – הכל אפשרי!

נכון, לא בכל חופשה זה מתאים ונוח לשכור רכב, אך במקרים רבים זה לא רק נוח אלא אפילו מתבקש ויכול להפוך את החיים להרבה יותר קלים. מתי?

  • טיול משפחתי – השכרת רכב תחסוך לכם כסף רב הכרוך ברכישת כרטיסי נסיעה עבור המשפחה כולה, במיוחד כאשר יש יותר מ-4 נפשות או כשנסחבים עם ציוד רב.
  • חופשה חורפית – בחו"ל כל דקה בה אתם מתבאסים לצאת מהמלון היא דקה "מבוזבזת". תוכלו להמתיק את הגלולה, להכנס לרכב המחומם ולהגיע בלי כוויות קור ליעד הנכסף, במיוחד אם אתם מטיילים במדינות קפואות כמו אירלנד.
  • נופש כפרי – אוטו שכור יאפשר לכם לנוע בין הכפרים והעיירות בנוחות ובשעות המדויקות עבורכם מבלי להסתמך על שעות התחבורה הציבורית אשר מגיעה ליעדים נידחים אחת ליממה, למשל, אם כבר הזכרנו את אירלנד, להתנייד בין הערים וכפרים שלה דוגמת קורק או קילקני.
  • תרמילאים – במיוחד ביעדים כמו ניו זילנד בהם המרחק רב בין האתרים בהם נמצאים המסלולים, רכב מאפשר התניידות נוחה מבלי לדאוג לשלום הציוד, ובהעדר אתר מחנאות זמין, הרכב משמש גם כמקום הלינה.
  • חופשה אורבנית – יתכן ותיתקלו במצוקת חניה ורחובות רבים אליהם לא תותר כניסת רכבים. לכן השכרת רכב באמסטרדם למשל, היא משהו שיש להקדיש לו מחשבה. אך אם מדובר בטיול כוכב בטוסקנה – זה בהחלט פתרון קל ונוח.

תהנו, ריכשו ביטוח מתאים ונסיעה בטוחה!

 

סגירת עסקה

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות

אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל

חותמת אפוסטיל היא חותמת בינלאומית המאשרת אמיתות ותוקף של חוזים בינלאומיים. חותמת זו נדרשת במקרים רבים לצורך שימוש במסמכים ציבוריים במדינות אחרות. המאמר יפרט אילו חוזים מחייבים אתכם לחתימת אפוסטיל.   מה זה אפוסטיל? אפוסטיל הוא אישור בינלאומי המאמת את

האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק
האם קיים ביטוח קבוצתי לעובדים מרחוק?

בשנים האחרונות שיטת העבודה מרחוק הפכה לנפוצה מאוד. כאשר יותר ויותר חברות מאמצות הסדרי עבודה גמישים, הסוגיה של מתן הטבות לעובדים מרחוק עלתה לכותרות. אחד מהטבות אלו הוא ביטוח קבוצתי, שבאופן מסורתי הוצע לעובדים העובדים פיזית במקום העבודה. עכשיו, נשאלת