חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנה ליום הולדת 80 של סבתא

אמא יקרה לי, יקרה, ולה אני אקנה את המתנה הכי יפה (כי היא גם סבתא במשרה מלאה). יום הולדת 80 לסבתא? ישנם רעיונות יצירתיים רבים עבור המתנה המושלמת, אך כדאי קודם תמיד לבדוק אילו תכשיטים סבתא אוהבת. 

אמא שלנו נותנת לנו הכול, העיקר שנהיה מאושרים. כשמגיע היום בשנה בו צריך לפנק את אמא-סבתא (יותר מתמיד), כדאי לבדוק אילו סוגי טבעות, עגילים ושרשראות סבתא אוהבת לענוד. במקרים רבים, אין ספק שדווקא המתנות שהוכנו בידיכם יהיו המוערכות ביותר. יחד עם זאת, חשוב גם לזכור שסבתא היא אישה בוגרת שלא יכולה להתהלך ברחוב עם שרשרת חרוזים שנתנו לנכדים לעשות. אז מה המסקנה? תכשיטים שהנכדים הכינו זה מקסים, אך כדאי לפנק את סבא כמו שצריך במתנה נפלאה.

 

מתנות לסבתא עבור יום ההולדת וכל השנה

אם עדיין לא קניתם מתנה לסבתא עבור יום ההולדת, כדאי לברר למשל לגבי טבעת שמות. טבעת עם חריטה שמית זו אופציה נהדרת עבור סבתא וגם עבור סבא, ותוכלו לחרוט הקדשות אישיות מהלב בחלקן הפנימי של הטבעות (בחלק מהטבעות גם ניתן לחרוט בחלק החיצוני).

ישנן טבעות מסולסלות עם חריטה שמית (יש על טבעות אלו יותר מקום לחרוט), טבעות זהב עם חריטה מוקדשת, טבעות כסף עם הקדשה חרוטה ועוד. אם אתם לא בטוחים איזה סגנון מועדף על סבתא ואילו תכשיטים היא אוהבת, אפשר לפשפש בעדינות במגירת התכשיטים שלה.

מתנות

מתנה לסבתא מהלב עם הקדשה אישית

אולי סבתא מעדיפה תכשיטים עם אבנים יפות? אולי דווקא תכשיטים מאוד צנועים? ההמלצה היא קודם כל לצלם כמה תכשיטים של סבתא. לאחר מכן, ללכת אל חנות תכשיטים בבורסה ולהראות להם את הצילומים של תכשיטיה של סבתא.

בחנות תוכלו לדבר עם צוות מקצועי ביותר, שיכוון אתכם אל תכשיטים בסגנונות דומים. בכל מקרה, אם אתם בוחרים לקחת אתכם מספר תכשיטים אל חנות התכשיטים (כדי להראות לצוות את הסגנון המועדף), זכרו להחזיר הכול למקומו. אופציה נוספת ונהדרת עבור מתנה לסבתא, היא רכישה של עגילים ושרשראות. גם על שרשראות תוכלו לחרוט הקדשות מהלב, וניתן לרכוש שרשראות זהב ויהלומים, שרשראות כסף, שרשראות עם אבנים משובצות ועוד.

 

מה קונים השנה לסבתא ליום ההולדת?

אם סבתא אוהבת דווקא צמידים, ישנם צמידים שיגרמו לה לחייך מאוזן לאוזן. יש צמידים עם חריטה, צמידים עם הקדשה ארוכה ועוד. באופן כללי, ככל שהצמיד יהיה רחב יותר, ככה יהיה ניתן לחרוט עליו משפטים יותר ארוכים והקדשות.

בין אם אתם בוחרים להכין לסבתא מתנה בעצמכם או רוכשים אחת, המתנה צריכה להגיע מהלב שלכם. לסבתא לא משנה אם קניתם לה עגילי זהב, שרשרת יהלומים או שציירתם לה ציור, כל עוד תתנו לה את המתנה עם חיוך ונשיקה.

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר
איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר?

רכישת דירה היא אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו. רבים מאיתנו נעזרים במשכנתא כדי לממן את הרכישה, ולכן חשוב להבין כיצד להתנהל. יתרה מכך, בחירת המשכנתא הטובה ביותר עשויה לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יסביר איך בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה