חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מספר סיבות לתביעת חברת הביטוח

היסטוריית הביטוח נטועה עמוק בהיסטוריית החברה האנושית, הביטוח היה פה להבטיח ערבות הדדית עוד לפני התפתחה כלכלת השוק.

בזמננו, קיימים עשרות סוגי ביטוח ומכסות כמעט כל מקרה שיכול לבוא. ועדיין, ישנם אנשים המשלמים לחברות הביטוח כל חייהם ולא מודעים מתי נוכל להשתמש בהן לטובתנו.

בקשת הפיצוי מחברת הביטוח נקראת "תביעה", כל תביעה תוגש בהתאם לסוג המקרה שחוויתם ושירותי הביטוח שברשותכם.

במאמר זה נמנה סוגי ביטוחים וסיבות לתביעת חברת הביטוח.

 

ביטוח מקיף לרכב

ביטוח מקיף לרכב נועד לכסות נזקי רכוש וצד ג' במקרה של תאונות דרכים, למשל: במקרה שבו כלי הרכב שלכם נגנב, אפשר להגיש תביעה נגד חברת ביטוח מקיף שלכם ולדרוש פיצוי כספי על אובדן הרכב, ברוב המקרים הפיצוי יהיה בהתאם לערך העכשווי של הרכב. מקרה נוסף שיכול להוות סיבה לתביעת ביטוח מקיף הינה תאונת דרכים ובו נגרם נזק לרכבכם ולרכב שבו פגעתם, במקרה זה תוכלו לתבוע את חברת הביטוח לדרישת פיצוי כספי על ערך הנזק שנגרם לשתי המכוניות המעורבות.

 

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות הוא ביטוח המאופשר במדינת ישראל וקיים בשלושה סוגים שמטרתם לכסות הוצאות כספיות עקב טיפול רפואי שיידרש למטופל:

  1. הסוג הראשון של ביטוח הבריאות הינו מבטח באופן שווה את כלל אזרחי ישראל, הטיפולים הכלולים בביטוח זה נקבעות על ידי משרד הבריאות.
  2. הסוג השני הוא ביטוחי בריאות המוצעות בשלל מתכונות מורחבות יותר ופחות על ידי קופות החולים (מכבי, כללית ועוד) תמורת תשלום.
  3. הסוג השלישי של ביטוחי הבריאות בישראל הינו ביטוחי בריאות המוצעים על ידי חברות הביטוח הפרטיות.

סיבות בהן אפשר לתבוע את חברת הביטוח לדרישת פיצויים הן: הליך ניתוחי, תרופות יקרות, טיפולי שיקום לאחר תאונה כגון פיזיותרפיה או דיקור ועוד.

 

ביטוח דירה

ביטוח דירה נועד לספק כיסוי והגנה כספית לכל מקרה שעלול לפגוע בביתנו. ביטוח דירה יכול לכלול בתוכו מרכיבים מבוטחים שונים והן:

  1. ביטוח מבנה נועד לספק ביטוח לנזקי המבנה בעת הצורך, למשל: במקרה שבו רעידת אדמה פגעה במבנה הדירה, ניתן לתבוע את חברת הביטוח לדרישת עזרה ופיצוי לתיקון הנזק.
  2. ביטוח רכוש נועד לספק ביטוח לרכוש הנמצא בתוך דירתכם, דוגמא לשימוש בביטוח רכוש הינה נזק הנגרם לסלון עקב פיצוץ מים בצנרת הדירה.

 

סיכום

ביטוח הינו שירות המסופק עוד מתולדות האנושות ונועד לספק לנו הגנה מפני הוצאה כספית משמעותית בעת הצורך. כיום, קיימים סוגים שונים של ביטוחים היכולים לספק לנו הגנה כספית כמעט לכל מקרה שניתקל בו. תביעה נגד חברת הביטוח הינה דרישת הפיצוי המגיעה לכם, סיבותיה כמובן יקבעו בהתאם למקרה שנקלעתם אליו ובתנאי שאתם בעלי ביטוח שמכסה סוג מקרים זה.

 

בניין מבוטח

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות