חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

4 סיבות להיעזר בעורך דין גירושין

החלטתם להיפרד מבן או בת הזוג, ואתם מתלבטים האם כדאי להיעזר בעורך דין על מנת לבצע את הסכם הגירושים? הנה ארבע סיבות למה כדאי לכם לא לוותר על סיוע משפטי צמוד במהלך התהליך הזה.  

 

1. התעסקות עם בירוקרטיות

חתונה היא חוזה בין בני זוג, וכאשר יש רצון לבטל את החוזה אתם תידרשו לעמוד בפני בירוקרטיות. בגלל שמדובר בהליך לא קל גם מבחינה רגשית, מומלץ מאוד להיעזר באדם שזהו תפקידו, ושיוכל להקל עליכם עד כמה שאפשר. עורך דין גירושין הוא אדם מקצועי שיודע בדיוק כיצד לגשת לכל צד וכיצד להעביר את הגירושין בצורה הכי חלקה שאפשר.

כאשר אתם נתקלים במכשול שאתם לא יודעים כיצד להתמודד איתו, עורך הדין יוכל למצוא עבורכם פתרון ולדבר בשבילכם עם הגורמים הרלוונטיים. כאשר אתם נעזרים בעורך דין אתם בעצם חוסכים לעצמכם זמן רב של התמודדות מול גורמים שונים, התמודדות שלא תמיד תהיה פשוטה עבורכם.

 

2. מורכבות משפטית

לגירושין יש מורכבות משפטית גבוהה, בעיקר כאשר מדובר בזוג עם ילדים. כאשר אתם מתגרשים אתם צריכים לגבש החלטות לגבי המשך ההתנהלות שלכם, לגבי חלוקת המשמורות וחלוקת הרכוש, ומדובר בדבר שקשה מאוד לעשות לבד. עורך דין יוכל לעזור לכל צד להשמיע את הקול שלו ולנסות ולהגיע לפתרון שלא יפגע משמעותית באף אחד.

 

3. סיוע מקסימלי בחלוקת רכוש

בני זוג שאינם חתמו מראש על הסכם ממון, יצטרכו לקבוע כעת מה בדיוק תהיה חלוקת הרכוש שלהם. כאשר נמצאים בזוגיות ארוכה, בני הזוג צוברים רכוש יחדיו ולא תמיד החלוקה תהיה ברורה מאליה.

בדיוק בשביל מקרה כזה כדאי שיהיה לכם עורך דין להתייעץ עימו! עורך הדין יוכל להיעזר בידע ובניסיון שלו על מנת למצוא חלוקה הוגנת ושיווניות לרכוש. בגלל שמדובר בנושא שבו לכל אחד מבני הזוג אינטרס מנוגד, קשה מאוד להגיע להחלטות כאשר אין גורם חיצוני מעורב שיכול לעזור ולנסות לפתור את הבעיה.

 

4. התייחסות לנושא ברגישות

עם הניסיון הרב של עורכי דין לנושאי גירושין, מגיעה גם רגישות רבה לנושא. בסופו של דבר, גירושין הם סיומם של חיים משותפים – דבר שהוא אינו קל בכלל בפן הרגשי. התהליכים אותם אתם נדרשים לעבור יכולים לעורר אצלכם מגוון אמוציות, והרבה פעמים תמצאו את עצמכם בסיטואציות לא קלות ולא נעימות. הידיעה שיש לצידכם עורך דין שיעזור לכם להתגבר על המכשולים ולנסות ולהוציא את המיטב, תעזור לכם גם בפן הרגשי – מעבר כמובן לסיוע המשפטי.

 

אל תעברו את הגירושין לבד

אם אתם עדיין לא החלטתם אם אתם רוצים לערב עורך דין בגירושין, כדאי שתחשבו על זה שוב. סיוע של עורך דין יכול להוביל להקלה משמעותית וכמובן לסייע לכם לממש את הזכויות שלכם על פי חוק. פנו עוד היום לסיוע מעורך דין גירושין מנוסה ואנושי, לא תתחרטו!

עורך דין גירושין

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב

האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן
האם ניתן לתבוע חברת תעופה זרה על איחור בטיסת קונקשן?

נסיעה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל כשאיחור בטיסת קונקשן הורס את התוכניות שלך, התסכול יכול להופיע במהירות. אם חווית טיסת קונקשן מתעכבת עם חברת תעופה זרה, אתה עשוי לתהות אם יש לך סעד משפטי בישראל. במאמר זה נבחן את האפשרויות