חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סמוך על מומחה! הכל על אימון עסקי עם רועי עמוס

רועי עמוס הוא  המנטור עליו רבים מתעקשים. ולא לחינם, רועי ידוע כמאמן עסקי ואישי מוצלח, הוא יודע לדייק את המטרות ואת העבודה מול המתאמנים שלו ובעיקר, אנשים אוהבים לקבל ממנו בגלל שהוא עצמו עשה את הדרך שהם רוצים לעשות. הוא התחיל מאפס ומשם רק צמח. בדרך היו נפילות, אבל מהן הוא בחר לצמוח. וגם בעולם העסקי זה כך. ממשברים בוחרים ליפול או לצמוח.

 

אז מה זה אימון עסקי?

אימון עסקי הוא תהליך בו נבחנים האתגרים העסקיים, נבנה תהליך עבודה ממוקד מטרה ובסיומו בעל העסק מגיע אל המטרות שהציב לעצמו. האימון משפר בסופו של דבר את יכולות העסק, בעל העסק מחובר לעסק, הוא רואה בו ערכים חדשים המביאים אותו להשקיע בעסק מתוך רצון וחיבור פנימי – שלא יעשה את הנדרש רק בגלל שצריך…

אלא בגלל שהוא רוצה, הוא מקדם את העסק, הוא מרגיש שיפור והוא רואה תוצאות בעיניים. אימון עסקי הוא תהליך בו משפרים תהליכי עבודה והתנהלות עסקית. פעמים רבות (אם לא בכולן) האימון העסקי מושפע באופן ישיר מתהליך ההתפתחות האישית של בעל העסק ולכן, אימון עסקי נחשב לכזה שמסייע בהתפתחות האישית.

הכשרה עסקית

מי צריך אימון עסקי?

אימון עסקי יכול להתאים למגוון רחב של האוכלוסייה:

צעירים המחפשים מקצוע ללמוד ולהתפתח בו. הם לא יודעים מה מתאים לכישוריהם. במה הם יצליחו ומה נכון עבורם ללמוד. האימון מסייע להם לגלות את היכולות הטמונות בהם.

אימון מנהלים המעוניינים לקדם את העסק ואת העובדים אותם הם מנהלים. הם רוצים לשפר תהליכי עבודה, לשפר תפקודים ועמידה ביעדים, לנהל את צוות העובדים בצורה יעילה וטובה יותר ולזכות בקידום שיגיע לאחר קידום מעשי.

יזמים בעלי רעיון עסקי המעוניינים להקים עסק. במסגרת האימון הם מקבלים טיפים פיננסים, העצמה וכלים פרקטיים לבניית תוכניות עבודה ישימות ומניבות תוצאות.

לפעמים פונים אל מאמן עסקי בשל הצורך המזוהה בשיפור התפקוד העסקי ולפעמים זה דווקא כדי להעלות את מורל העובדים ולמנוע אבטלה סמויה. כך או כך, אימון עסקי משפר את תפקוד וניהול העסק.

 

מה תקבלו מאימון עסקי עם רועי?

במסגרת האימון בפגישה אישית תלמדו לזהות את האתגרים איתם העסק מתמודד. המאמן יבדוק את הנתונים מנקודת מבטו. הרי כאשר איש מקצוע חיצוני בוחן את הדברים, קל יותר לעלות על גורם הבעיה ועל הדרכים לפתור אותה. המאמן יחתור יחד איתכם למציאת פתרונות מתאימים להתמודדות עם האתגר ולפתרונו.

אם האתגר נוצר מחוסר ידע פיננסי, המאמן ישלים לכם אותו וידאג לתת לכם כלים פיננסים שימנעו ממכם התמודדות לא נכונה בעתיד. תוכנית העבודה תיבנה ולאורך כל הדרך תקבלו ליווי מקצועי במסגרת אימון עסקי עם רועי עמוס.

הכשרה עסקית

תוכן עניינים

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ייעוץ בתוכנית פרישה
לקראת הפרישה לפנסיה – זה המידע הנחוץ

נהוג לומר שהחיים האמיתיים מתחילים ביום הפרישה לפנסיה. שכן, זו תקופה שמאפשרת להגשים חלומות, למצוא מחדש תחביבים אבודים וליהנות מכל רגע, מבלי לחוות סטרס מיותר שעולה לא פעם בדרך או בעת ההגעה למקום העבודה. מדריך זה ירכז בפניכם את כל

תקרה אקוסטית
תקרה אקוסטית – הכירו את צורות ההתקנה הקיימות

סביר להניח שעברתם אינספור פעמים מתחת לתקרות אקוסטיות מעוצבות ולא עצרתם לרגע לחשוב איך הן הגיעו לשם. אם כך, זו העת להקדיש כמה רגעים ולהכיר את אופן ההתקנה הייחודי של תקרה זו, כדי שתוכלו לדעת מעתה ואילך מה דרוש כדי

מעבר לקנדה
חושבים על רילוקיישן לקנדה? ככה תתחילו את התהליך

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן הוא תהליך מורכב. כמו כל מעבר דירה, מדובר על שינוי משמעותי, וכאן השינוי הזה גדול עוד יותר. מעבר בין מדינות הוא לא רק מעבר בין מקומות שונים אלא החלפה של תרבות, נורמות, ולמעשה

דירוג אשראי
האם שווה לשלם עבור ייעוץ לשיפור דירוג האשראי?

דירוג אשראי גבוה הוא כלי חשוב להצלחה פיננסית. אנשים רבים מתמודדים עם דירוג אשראי נמוך שעלול להקשות עליהם לקבל הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי, ולגרום להם לשלם ריביות גבוהות יותר. במקרים אלו, ייעוץ מקצועי יכול לסייע בשיפור דירוג האשראי ובשיפור המצב